از رژیم یکنواخت گرفته تا رسیدن به اندامی زیبا – من و رژیم

آیا تا به حال با امتحان هزاران روش وزن خود را کاهش داده اید؟ یا مدت زیادی رژیم گرفته اید و هیچ نتیجه مشخصی ندارید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا بهترین نتیجه را بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن بدست آورید؟ باید بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید زیرا سایت … ادامه

شکر یا کربوهیدرات؟ کدام برای سلامتی شما بدتر است؟

شکر را ترجیح می دهید یا کربوهیدرات؟ شکر را ترجیح می دهید یا کربوهیدرات؟ سوالی وجود دارد که ما را به سختی فکر می کند. ربطی به سلامتی داره شما آن را حدس زدید! اگر از وضعیت سلامتی خود مطلع هستید ، می توان فرض کرد که این س questionال را در Google نیز جستجو … ادامه

رژیم ماست برای کاهش وزن ؛ 3 تأثیر ماست بر رژیم غذایی

رژیم غذایی ما یک روش است کاهش وزن در مورد کاهش وزن فواید سلامتی بیشتر باش. ماست به عنوان یک محصول لبنی ، a خوراک مختصر، صبحانه وسواس چاشنی با غذا در سراسر جهان محبوب است. ماست سلامت اسکلتی بدن و دستگاه گوارش مفید است و برخی ادعا می کنند که بر کاهش وزن نیز … ادامه

6 تأثیر مهم پروتئین شیک بر کاهش وزن و چربی شکم

آنچه در این مقاله می خوانید پروتئین یک ماده مغذی ضروری برای کاهش وزن است. دریافت پروتئین کافی برای بدن می تواند متابولیسم شما را بهبود بخشد ، اشتهای شما را کاهش داده و بدون از دست دادن توده عضلانی به کاهش چربی کمک کند. مصرف پروتئین شیک راهی آسان برای افزایش میزان پروتئین در … ادامه

دکتر انوشه متخصص تغذیه غذاهای آنتی اکسیدان و ضد سرطان

انتخاب و تهیه غذا بر اساس دو حس بویایی و چشایی است. اما یکی از ویژگی های موثر در انتخاب غذا ، رنگ غذا است. فرایند علمی حرارت و زمان پخت تاثیر زیادی در تغییر رنگ غذا و ایجاد رنگ دلخواه دارد. رنگها بر مواد مغذی ، مژه و طعم غذا تأثیر نمی گذارد ، … ادامه

سردردهای پیش از قاعدگی (و قاعدگی): علل و درمانهای مثر

سردرد یا میگرن قبل از قاعدگی بسیار آزاردهنده و ناخوشایند است ، به خصوص اگر در دوران قاعدگی ادامه یابد. اگر می خواهید علل سردرد قبل و در دوران قاعدگی را بدانید ، مقاله ما را تا انتها بخوانید. سردرد پیش از قاعدگی بسیاری از زنان سردردهای ناشی از تغییرات هورمونی دارند و اکثر آنها … ادامه

11 غذای پر فیبر || 11 غذای پر فیبر را بشناسید و استفاده کنید.

11 غذای پر فیبر را شناسایی کرده و سعی کنید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. مطمئن شوید که فیبر کافی دریافت می کنید ، به بدن خود کمک کنید تا سالم بماند ، وزن خود را کنترل کرده و از دیابت نوع 2 جلوگیری کنید. بسیاری از مردم می دانند که رژیم غذایی … ادامه

لاغری دانه های چیا چگونه از دانه های چیا برای کاهش وزن و کاهش وزن استفاده کنیم؟

چگونه از دانه چیا برای کاهش وزن و کاهش وزن استفاده کنیم؟ میدونی چه دانه ای چه؟ آیا از خواص چیا اطلاع دارید؟ دانه های چیا یا دانه های چیا یکی از سالم ترین غذاهای روی زمین هستند. این دانه های گیاهی حاوی مواد مغذی زیادی هستند که برای عملکرد مغز و بدن بسیار مفید … ادامه

تأثیر هورمون ها بر وزن: هورمون های سیری و گرسنگی

اختلالات هورمونی بر سلامت بدن از جمله وزن ، هورمون های سیری و گرسنگی و همچنین عوامل م affectثر بر هورمون ها تأثیر می گذارد. هورمون ها مولکول های سیگنال دهنده هستند. این مواد شیمیایی توسط غدد درون ریز تولید شده و به جریان خون دفع می شوند. ترشح هورمون ها در خون توسط غدد … ادامه

برنامه آموزشی بدنسازی برای افزایش قدرت بدنی به مدت 10 هفته // کیمیا مکمل

برنامه قدرت بدنی / برنامه تمرین بدنسازی این برنامه بدنسازی یک تمرین مبتدی بر اساس توسعه خطی برای کسانی است که با شکل تمرین آشنا هستند. وقت خود را در باشگاه هدر ندهید و نتیجه بگیرید. این برنامه بدنسازی مبتدی برای کسانی مناسب است که در حین حرکت اسکوات و کراوات سرگرم می شوند. با … ادامه