کوفته ها را برای سالم ترین بستنی های بر پایه سبزیجات بردارید


با این راهنمای متخصص که شامل مقایسه تغذیه ای دسرهای محبوب منجمد است ، نحوه انتخاب سالم ترین بستنی گیاهی ، بدون شیر و بدون شیر را بیاموزید.

چه کسی به خاطر می آورد که تنها گزینه بستنی بدون شیر یا فنجان کوچک آن کریستال خشک ، یخی یا یک شربتی گران قیمت و غیر خامه ای بود؟ امروزه خوشبختانه جایگزین های بیشماری برای دسرهای منجمد بر پایه سبزیجات وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های شیر دار در قفسه ها مفید هستند. این محصولات از نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر گرفته تا محصولات پسته یا نخود! این روزها واقعاً یک بستنی گیاهی ، گیاهی و بدون شیر برای همه وجود دارد! حتی بستنی فروشی ها اغلب برخی از انواع بستنی بدون شیر را ارائه می دهند.

به جای خرید یک شیشه بستنی بدون شیر ، سعی کنید “خامه خوشمزه” خود را با استفاده از راهنمای گام به گام من تهیه کنید.

با این حال ، مانند همه بستنی ها ، مهم است که حقایق تغذیه ای را در نظر داشته باشید. بنابراین چگونه می توانید سالم ترین بستنی گیاهی را شکار کنید؟ با لیستی از مواد اولیه شروع کنید. به عنوان مثال ، چند پینت ممکن است حاوی روغن گرمسیری بالا (نخل یا نارگیل) باشد ، که می تواند سطح چربی اشباع را افزایش دهد ، که با سطح کلسترول بالاتر و خطر بیماری قلبی مرتبط است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد میزان بالای قند اضافه شده است-اغلب بستنی های بدون شیر حاوی همان مقدار قند بستنی های سنتی بر پایه شیر هستند. با این حال ، برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه ها تکیه می کنند!

شیرینی موز با یک بستنی ساده بدون شیر وانیلی در این اسپلیت موز گرم وگان مناسب است.

برخی از جایگزین های بدون لبنیات ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بالاتری نسبت به سایرین هستند ، اما حتماً به اندازه وعده ها توجه کنید. آنها اغلب فقط یک یا دو گرم بیشتر از سایر پیشنهادات خود دارند. به طور کلی ، بهترین توصیه این است که مراقب این برچسب ها باشید ، به مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه ای نگاه کنید. همچنین ، عاقلانه است که یک وعده بستنی را در یک کاسه (معمولاً یک فنجان وعده) به جای گرفتن وان بریزید – نکته بعدی که ممکن است بدانید این است که همه می توانند ناپدید شوند! این بدان معناست که می توانید حداکثر 4 وعده را در یک نوبت در یک ظرف پیمانه مصرف کنید.

بستنی گیاهی Planet Oat

مشخصات تغذیه ای بستنی گیاهی

به حقایق تغذیه ای درباره این سبزیجات معمولی (گیاهی) و محصولات بستنی بدون لبنیات مراجعه کنید. بهترین راه حل این است که هنگام انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد گیاهی ، تمام کالری ، چربی اشباع و شکر اضافه را به حداقل برسانید.

تولید – محصول

(1/2 فنجان)

کالری چربی (g) چربی نشسته (گرم) کل قند (گرم) قندهای اضافه شده (گرم) کربوهیدرات (گرم) پروتئین (گرم)
آلدن مودی براونی 165 9 6 15 15 23 2
Arctic Zero یک پسته لبنی نیست 40 0 0 5 5 9 1
کوکی کرم برولی بن اند و جری 233 11 8 21 21 35 2
Ben & Jerry یک غذای فیشی نیست که از محصولات لبنی تهیه شده باشد 248 11 8 26 25 37 2
Breyers چیپس شکلات نعناع می کند 143 8 6 14 14 18 1
همه تراشه های جاوا 170 11 1.5 12 بنابراین 18 1
کادو به سادگی لیمو 170 12 1.5 13 بنابراین 18 1
سوربات نارنجی خونی Ciao Bella 128 0 0 32 28 32 0
سلام ، سوربت زیبای نارنگی 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیل یک دسر منجمد لبنی ، نارگیل بی پایان نیست 280 17 15 12 بنابراین 16 1
نارگیل نارگیل گیلاس Amaretto 165 12 11 11 8 14 1
میمون شیری روشن 100 5 1.5 6 بنابراین 16 4
دسر منجمد روشن شده نان دارچینی Ooey Gooey 90 2 0 7 بنابراین 20 3
کوکی و کرم Forager Project 233 12 8 21 21 26 1
Forager Project شکلات تلخ و شیرین 180 11 8 17 17 22 2
کره بادام زمینی فرنن 200 15 4 13 بنابراین 17 7
خود را با توت فرنگی پذیرایی کنید 90 5 4.5 11 بنابراین 13 1
Häagen-Dazs Amaretto Black Cherry Almon Toffee غیر لبنی 240 9 2 23 بنابراین 37 2
Häagen-Dazs نارگیل کارامل نارگیل غیر لبنی 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد Halo Top vegan 68 3 2 5 4 14 2
فنجان کره بادام زمینی وگان تاپ 83 4 2 5 4 14 3
نمک دریایی بادام کارامل منجمد دوست داشتنی 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
جاده صخره ای Mauna Load به حنا 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز آقای دیویی 270 17 12 21 19 24 4
زردچوبه آقای دیویی 260 15 2.5 21 19 29 6
نادا مو کلوچه هلو 135 6 5 11 2 17 1
هیچ چیز کیک پنیر توت فرنگی 128 7 5 8 2 14 1
O My Gelato Cake Walk 98 9 8 2 1 17 1
شکلات جو دوسر یک دسر منجمد لبنی نیست 158 8 5 14 14 18 2
دارچین ریپل چورو 195 11 10 16 بنابراین 23 2
Sambeton اصل Acai Berry Sorbet 128 4 1 14 14 26 1
تهیه شیر نارگیل شکلاتی خوشمزه بدون شیر یک دسر منجمد است 150 8 8 بنابراین 14 19 2
بنابراین شیر بادام هندی Snickerdoodle بدون لبنیات یک دسر منجمد است 188 10 7 18 17 25 2
کره نارگیل بو داده نارگیل 180 10 9 15 بنابراین 20 1
بلوبری وحشی آفتابی خرد می شود 170 9 7 15 بنابراین 21 1
SweetPea One ‘n Only Cookies’ n Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای درخشان آلفونسو انبه 120 0 0 26 20 30 1
استعداد توت فرنگی Hibiscus Sorbet 113 0 0 26 24 29 0
توفوتتی وحشی توت عالی 190 9 2 19 بنابراین 24 2
معامله گر جو غیر لبنی توت فرنگی با توت فرنگی بادام شکننده و آب نبات شده 195 8 6 17 15 29 1
انبه وحشی 128 5 1 17 16 21 1

توجه: گرم = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی اشباع = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای راهنمایی بیشتر در مورد تغذیه گیاهی سالم ، وبلاگ های زیر را بررسی کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در رژیم غذایی گیاهان
15 نکته مهم برای روشن کردن سبزیجات
5 نکته برای سبز کردن دیسک

تصویر: Matcha Tea Nice Cream from وگان کالیفرنیایی توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید