کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست با بادکنک کالری 1 کلمه 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند رژیم غذایی کالری اهمیتی ندارد. اما در واقع اصلا اینطور نیست.

اگر بدن شما به میزان کالری مورد نیاز در طول روز دسترسی داشته باشد ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از میزان کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در حقیقت ، این امر به کاهش وزن شما کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را تا حد زیادی بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی در صورت پرخوری به سادگی باز نمی گردد. ممکن است متوقف شود ، اما باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک بعد از سوزاندن گلوکز چربی ها را بسیار راحت تر می کند و ماهیچه ها را نمی سوزاند.

بیماری ها و بی حالی که مجبور به خوردن آنها شده بودند. و ضعف اعصابی که زودتر به شما روی آورده اند دیگر به سراغ شما نمی آید.

بنابراین شما اساساً باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به دلیل بی اشتهایی که پیدا می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری از دست می دهید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. به توقف.

وقتی متوقف می شود ، هورمون میل جنسی وارد بدن می شود و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای متوقف کردن رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، روش ها و نظریه های متفاوتی برای توقف وجود دارد. اما در واقع ، همه چیز باید منجر به خروج از توقف شود کاهش کربوهیدرات وسواس کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان نظری نیست ، زیرا در تئوری حتی الیاف و فیبرهای محلول در آب می توانند سطح انسولین را افزایش دهند.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری نیز روزانه 50 گرم کربوهیدرات مصرف می کنند. این افراد زمانی که از دریافت 20 گرم کربوهیدرات در روز منصرف می شوند ، باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی را تسریع کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی ها بسیار مهم هستند.

در حقیقت ، این راهی است که می توانید از ایستگاه خارج شوید.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری هایی را که باعث سختی و رنج می شوند ، می شمارند ، و ما معتقد نیستیم که شما به خودتان آسیب می رسانید و برای کاهش وزن تلاش می کنید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن شوک وارد می کند

ایده های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد شوک در بدن شما شود و همه اینها واقعاً کمک می کند.

شما سعی می کنید شوکه کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه اینها میزان کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

راه های شوک در شمارش کالری و رنج آنها مشکلی ایجاد نمی کند. روش های مختلفی وجود دارد که ما در بسیاری از مقالات به آنها اشاره کرده ایم.

راههای ضربه مغزی

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی این است که روزه اش را کم کند ، یکی این است که روزه اش را تغییر دهد.

(البته ، تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست ساعت سریع چقدر نزدیک است ، برای مثال اگر قبلاً ساعت سریع خود را خراب کرده اید و ساعت 1 خوابیده اید ، ساعت 10 را ببندید و دوباره داخل آن قرار دهید. رطوبت بیشتری وارد کنید و تا زمانی که ممکن است به رختخواب بروید ، زمان بیشتری را صرف ناشتایی می کنید و این می تواند به شما در سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

چندین راه وجود دارد: یکی حذف آجیل ، دیگری حذف چندین آجیل ، دیگری حذف محصولات لبنی.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها برای بدن مضر نیست. به اندازه برگشتن قدیمی نیستید ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی روی بدن شما واکنش نشان دهد و از ایستگاه خارج شود.

ketogen رژیم غذایی کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف می شود؟

البته ، نمی توان جلوی همه را گرفت ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و وضعیت مطلوب هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد ، لیبیتین باعث مقاومت به هورمون گرلین می شود. اینها باید از شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک داده اید و پاسخی نداده اید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

با توجه به آنچه من دوباره می گویم ، البته ، همه شوک ها باید در نهایت به دست آیند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید منجر می شود.

آیا در رژیم کتوژنیک با سوزاندن چربی می توان به وزن ایده آل بدن دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم زیرا مغز مجبور است از قند یا کتونهای بدن خود که از چربی ساخته شده اند استفاده کند.

بدن نمی تواند به سادگی از فیبر یا پروتئین گیاهی برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند از کتوز خارج می شود.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما سعی کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب برنگردید. و ضربه های ذکر شده در بالا را امتحان کنید تا در اسرع وقت به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید