چگونه مطالعات موردی می تواند به توسعه تجارت مربیگری سلامت شما کمک کند


خط پایین – اثبات فروش. به همین دلیل است که مطالعات موردی نباید ابزار چانه زنی در زرادخانه بازاریابی باشد.

یک لحظه فکر کنید. آخرین باری که خریدید بدون اینکه بدانید پول سختی را که خرج کرده اید صرف چه چیزی می کنید ، کی بوده است؟

این که آیا شما به دنبال یک تجربه غذاخوری جدید ، یک بازار تختخواب جدید هستید ، یا ضربه های واقعاً خوبی را مشاهده کرده اید ، تنها کاری که باید انجام دهید این بود که ابتدا فرصتی خوب برای تحقیق داشته باشید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

هنگامی که من به دنبال پزشکی در طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست مرا تمیز کند ، نظرات مشتریان بیشماری را در اینترنت خواندم. این نظرات در نهایت به من کمک کرد تا پزشکی را انتخاب کنم که مناسب ترین مشکلاتی است که با آن روبرو بودم. وقتی می توانم موفقیتی را که به دست آورده ام و خوشحالی از همکاری با این تمرین کننده تصور کنم
مرا آورد ، مشکلی نیست که باید با چه کسی بروم. وقتی خودم را در تصویر بیمارشان تصور کردم ، فروش آسان بود.

آخرین باری را که خریداری کردم بدون انجام برخی تحقیقات و آزمایشات آنلاین ، از جمله گواهینامه ها ، بررسی ها و داستان های موفقیت مشتری ، به یاد نمی آورم.

خط پایین – اثبات فروش. به همین دلیل است که مطالعات موردی نباید ابزار چانه زنی در زرادخانه بازاریابی باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه موردی فقط یک شهادت جلالی بود ، اما به شکل طولانی تری نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که از قالب تاریخ نگاری قدیمی و میانی پیروی می کند و مشتری قهرمان داستان است.

این مقاله با بررسی موردی که به کمک آن می توان تصویری را نشان داد که نشان می دهد چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات بر مشکل غلبه کرده اند ، تاریخچه تغییر مشکل حل شده را دنبال می کند. توصیه ها ، داستان های موفقیت و بررسی مشتریان همه به ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف گواهینامه ها یا نظرات اول شخص ، مطالعه موردی یک داستان مفصل تر است ، اما از دیدگاه مشتری راضی.

قدرت قصه گویی

مردم داستان خوب را دوست دارند.

ما از کودکی با قصه ها احاطه شده بودیم. ما خود را در آنها غوطه ور کردیم ، از آنها درس گرفتیم و آنها را نوشتیم. می توان گفت قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این تاریخ ما را می سازد و آینده ما را رقم می زند. داستانها در همه جا ،
به همین دلیل است که ما به خوبی با آنها ارتباط داریم.

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از یک محصول یا خدمات بر مشکل یا تعارض غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به تعهد خواننده کمک می کند ، در عین حال داستان را قابل مقایسه می کند.

این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا خود را در تصویر مشتریان تصور کنند و به مخاطب نشان می دهد که محصول یا خدمات آنها در نهایت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. برخلاف سایر مطالعات موردی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتری انجام می شود و شخص ثالث م effectiveثری را ایجاد می کند
تصویب.

یک مطالعه موردی عالی می تواند به شما این حس را بدهد که بهترین یا تنها راه حل مشکل آنها هستید.

شواهد اجتماعی

امروزه ، این کافی نیست که بگوییم محصول ما به حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای حمایت از ادعای خود به بازاریابی دهان به دهان نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ، نه به آنها – و شواهد اجتماعی نشان می دهد.

بر اساس یک مطالعه بازاریابی B2B ، 94 درصد از مصرف کنندگان از اینترنت برای جلب نظر سایر مشتریان قبل از تصمیم نهایی خرید استفاده می کنند. ما به عنوان مصرف کننده ، روندهای پیش رو و اقدامات دیگران را دنبال می کنیم.

مطالعات موردی آنقدر م effectiveثر است که بر تجربیات دست اول مشتریان تمرکز می کند و افراد واقعی را نشان می دهد که قبلاً محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. نفوذ همتا به همتا نشان دهنده مشتریان آن است. و نه فقط شرکت شما ، که ممکن است برای مصرف کنندگان خود خدمت کننده به نظر برسد.

فرض کنید شما یک مربی تغذیه جامع و متخصص در مشکلات گوارشی هستید. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که در چه شرایطی هستند.

فقط لازم نیست بگویید که می توانید به آنها کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها مدرک واقعی بدهید که به شیوه مشابهی به دیگران کمک کرده اید.
وقتی بتوانند خود را به جای مشتریان تصور کنند ، بعد از کار با شما نیز تمایل بیشتری برای سالم تر دیده شدن خواهند داشت. این معروف ترین ریخته گری “آینده” است که در آن مصرف کنندگان می توانند آینده خود را پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، مشاهده کنند.

شواهد اجتماعی یا تأثیر همسالان پاسخی سریع به فرایند تصمیم گیری ما می دهد.

منابع مفید برای فروش

چه فردی خود اشتغالی باشید و چه یک تیم فروش پشت سر بگذارید ، مطالعات موردی یک منبع عملی برای صحبت با مشتریان احتمالی و خاتمه فروش است.
وقتی به دنبال داروهای سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم از بیمارانی که با مشکلات مشابه من روبرو بودند ، بشنوم. من تمایل داشتم از مواردی که نمی شناختم بگذرم
شخصاً به او متصل است

اگر تعداد انگشت شماری از موارد موردی مختلف را دارید که مشکلات متفاوتی را که مشتریان شما با آن روبرو هستند نشان می دهد ، می توانید هنگام ادامه تماس با مشتری احتمالی گزینه های متنوعی را ارائه دهید. به سادگی آنها را به مطالعه موردی اشاره کنید که بیشتر شبیه مشکلی است که با آن روبرو هستند تا بتوانند ارتباط برقرار کنند و
نتیجه مثبت آنها را نیز با شما تصور کنید.

همیشه سبز – نه مثل درخت…

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی ، مانند یک وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی ، مطالعات موردی همیشه سبز هستند و می توانند چندین بار استفاده شوند.

محتوای یک مطالعه موردی هرگز از مد نمی افتد زیرا حول یک موضوع {یا مشکل / درگیری در این مورد} می چرخد ​​که همیشه مربوط به گروه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه به نظرات و توصیه های مرتبط دیگر توجه خواهند کرد ، بنابراین مطالعات موردی در سالهای آینده از طرف شما فروخته می شود.

نتیجه نهایی این است که مطالعات موردی آزمون زمان را پشت سر می گذارند و همچنان بر اعتماد و اعتبار یک تجارت تأثیر می گذارند.

چگونه می توان یک شرکت کننده خوب در مطالعه موردی پیدا کرد

یافتن یک موضوع عالی برای تمرکز بر یک مطالعه موردی بیش از انتخاب اولین مشتری راضی شما طول می کشد. شما باید داستانی را پیدا کنید که قابل مقایسه با مخاطبان شما باشد ، داستانی که آنها را جذب کند و باعث شود احساس کنند بخشی از تحول هستند.

هر مشتری که با آن کار می کنید یک مشتری مطالعه موردی خوب نخواهد بود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید فردی را انتخاب کنید که مایل است داستان شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد (مهم نیست که چقدر خام باشند) و بیش از حد آماده است تا یک بیلبورد مرتبط برای کسب و کار شما داشته باشد.

در اصل ، موفقیت آنها در یک محصول یا خدمات به میزان زیادی به دیگران نشان می دهد که آنها نیز باید به شرکت شما اعتماد کنند.

بازیابی مطالعات موردی

هر صاحب مشاغل برای پول خود بهترین ها را می خواهد و من مایلم شرط ببندم که شما هیچ تفاوتی با هم ندارید. به منظور استفاده بیشتر از مطالعات موردی خود ، می توانید از آنها در چندین روش منحصر به فرد استفاده کنید. مطمئناً می توانید یک صفحه داستان موفقیت اختصاصی داشته باشید که همه آنها را در آن قرار دهید ، اما این تمام است
تنها یک راه برای استفاده از آنها وجود دارد.

چرا این موارد را نیز امتحان نکنید:

  • آنها را به کمپین ها و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید
  • آنها را برای امضای ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و چاپ مقالات استفاده مجدد کنید
  • آنها را برای ارائه و مکان های فروش به تیم خود بسپارید
  • آنها را مجدداً در رسانه های اجتماعی منتشر خواهید کرد

و این تازه اولشه!

آیا می دانستید که مصرف کننده معمولی قبل از فشار دادن دکمه “خرید” باید پیام شما را هفت بار بشنود؟

هرچه بیشتر موارد موردی خود را مجدداً نصب کنید ، احتمال اینکه پیام بازاریابی شما بین مخاطبان شما سقوط کند بیشتر است. آنها می گویند هر چه بیشتر ، شادتر!

بنابراین به من بگویید ، چگونه از مطالعات موردی در کسب و کار خود استفاده می کنید؟

آیا آمادگی کسب یک مزیت حرفه ای و ساده سازی تجارت تغذیه خود را دارید؟

ثبت نام کن دوره آزمایشی 15 روزه خود را بدون ریسک انجام دهید و تمرینات غذایی خود را به سطح بعدی برسانید.

سوالات؟

مستقیماً برای ما در [email protected] بنویسید

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید