تابستان زمانی برای گزینه های تغذیه سالم تر است – زنان اولیه


این فصلی است که من در تمام طول سال منتظر آن هستم به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. من را اشتباه نگیرید. من عاشق غذاهای زیادی هستم که در تمام طول سال در دسترس هستند ، اما در این زمان از سال انتخاب در فروشگاه مواد غذایی برای تهیه دستور العمل های سالم تابستانی باور نکردنی است. تابستان امسال ، من سعی می کنم به میوه ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا احساس می کنم بدنم را با اساسی ترین غذاهای رشد کرده پر می کنم. این بدان معنا نیست که سلیقه و خلاقیت در خطر است. اصلا. من لبنیات می نوشم زیرا در قهوه خامه دوست دارم و از پنیر لذت می برم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط تعدادی از غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین مجبور شدم غذاهایی را که به تناسب اندام و سلامت ما کمک نمی کند ، کنار بگذارم. زیرا وقتی صحبت از غذا می شود ، سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

تابستان خوشمزه

من اخیراً بیشتر آشپزی می کنم و همینطور که فکر می کنم ، به غذاهایی فکر می کنم که مکمل یکدیگر هستند. همچنین برای من مفید است که دستورالعمل های سالم تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا سایتهایی که از دیدن آنها خوشحال می شوم ، پیدا کنید. وقتی در اینترنت ایده هایی مانند سایت های دوستدار غذا پیدا می کنم ، ایده هایی را پیدا می کنم که هنگام انتخاب غذاهای آماده بسیار مفید است. هر از گاهی می توانم دستور العمل ها را تغییر دهم ، اما از الهام آن قدردانی می کنم و دستورالعمل ها فوق العاده هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز دارند.

به طور طبیعی سالم

در حین کار برای افزودن غذاهای طبیعی سالمتر به رژیم غذایی ، غذاهای فرآوری شده را به آرامی حذف کرده ام. احساس می کنم وقتی آنها به برنامه غذایی روزانه من وارد می شوند ، احساس چندان خوبی ندارم. این اصل KISS است: ساده باشید – هرچه رژیم غذایی شما دقیق تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من بیسکویت یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان ، خوردن آنها به شدت کاهش یافته است. جالب اینجاست که بدن ما هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی می تواند مشکل باشد. با این حال ، این امکان وجود دارد ، و وقتی اشتیاق متوقف شود و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که آن قدم را برداشته اید.

در کودکی ، مادرم یک آگهی بروکسل تهیه کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. به عنوان یک بزرگسال ، این تغییر کرده است. آنها واقعاً با کره و لیمو خوشمزه هستند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من از آنها و همچنین انواع سبزیجات بو داده لذت می برم. من به تازگی این دستور را پیدا کردم و آنقدر خوب است که من آن را درست می کنم و واقعاً از آن لذت می برم. من باید آن را با شما در میان بگذارم و امیدوارم شما هم مانند من آن را دوست داشته باشید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

بیشتر بخورید

غذاهای بزرگتر باعث جذب من می شوند بنابراین من وعده های کوچکتر می خورم ، اما بیشتر. از زمانی که این اتفاق می افتد ، من کاهش وزن را تجربه می کنم. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً نیازهای من را برآورده می کند و به بدن من گوش می دهد. من غذاهایی را که به نظرم واکنش منفی در بدنم داشته حذف کرده ام و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم. از آنجا که چند سال است مبتلا به کم کاری تیروئید و کم خونی هستم ، باید از آهن ، مولتی ویتامین و امگا 3 / روغن ماهی استفاده شود. ویتامین A و D هم مصرف می کنم. من همچنین پروبیوتیک ها را برای هضم و سلامت مصرف می کنم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

مسیر سلامتی را جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، استعدادهای ژنتیکی و داروها تطبیق دهیم. این خوب نیست زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که برای سلامتی ما و شرایط خاص ما مفید است. من اخیراً سعی کردم میزان نان و خمیر را کاهش دهم زیرا احساس کردم که بعد از خوردن برخی نان ها احساس نفخ می کنم. در طول جستجو یک جایگزین خوشمزه پیدا کردم. من به خصوص دوست دارم از گل کلم خام برای ایجاد پوسته برای پیتزا یا کالزون های خانگی استفاده کنم.

ماست هلو طراوت دهنده در طول روز یا برای یک میان وعده سریع و چغندر ترش سریع و آسان ، سبک و مفید است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر است که به مصرف روزانه غذا کمک می کند.

اگر به دنبال ایده ای برای شب تاکو هستید ، سعی کنید از سالاد برگ کره به عنوان پوست به جای یک تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای استفاده از تاکو است. آنها همچنین برای مهمانی ها عالی هستند یا به عنوان پیش غذا سرو می شوند و می توانید آنها را گرد کنید تا فوراً یک تخم مرغ درست کنید. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی های تابستانی مناسب است.

جایگزینی یک بسته سالاد برای تاکوهای سالم

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. بین غذاهای بهاری و تابستانی انتخاب های زیادی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا یافت می شود. من وقتی هندوانه و آناناس را کباب می کنم ، وقتی ما گریل می کنیم ، از آن لذت می برم. طراوت و طعم را به منو اضافه می کند. چیزی در مورد کباب کردن غذا وجود دارد که طعم آنها را برجسته می کند و برخلاف تصور شما ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین تابستان است و ما دستور العمل های سالم تابستانی و غذاهای خوشمزه پر از طعم های عالی را به اشتراک می گذاریم!

بیشتر بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

پوسته های دریایی: یک ظرف تابستانی سبک و عالی

دستور العمل های لاغری برای میگو

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید