برای تعادل هورمونی چه بخوریم؟


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای حفظ تعادل هورمونی چه بخورید؟ برای حمایت از چرخه قاعدگی ، برنامه غذای کاربردی رایگان و راهنمای آماده سازی من را مشاهده کنید! احتمالاً شما فقط به دنبال رژیم متعادل هورمونی بودید!

اگر در سال های اخیر کیک هویج N خوانده اید یا اخیراً با اینستاگرام سر و کار داشته اید ، می دانید که من از تمام سلامت هورمونی بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. این یکی از موضوعات اصلی است که به من الهام بخش FDN-Practioner شد.

من تجربیات شخصی زیادی از دست دادن هورمون دارم و فقط به چرخه ماهانه خود فکر نمی کنم. اگرچه این یک قطعه برای زنان است ، تنظیم هورمون ها برای سلامت کلی مهم است. وقتی فهمیدم چگونه می توان هورمون هایم را بازیابی کرد ، دیگر تعریق وحشتناک شبانه ، درد قفسه سینه ، نوسانات خلقی و افزایش وزن آزاردهنده نداشتم. سرانجام دوباره احساس کردم که در خانه هستم و ارزش 1000 درصد تلاشی که برای بازگرداندن تعادل هورمونی انجام دادم ارزش داشت!

رژیم متعادل هورمونی

این بدان معناست که برای حفظ تعادل هورمونی از طریق تغذیه و رژیم غذایی سالم می توان کارهای زیادی انجام داد. بنابراین در اینجا یک برنامه غذایی و راهنمای آماده سازی برای حمایت از چرخه قاعدگی در هر دو مرحله فولیکولار و لوتئال برای زنان قبل از یائسگی وجود دارد. این شامل دستور العمل های کامل غذا ، لیست مواد غذایی و موارد دیگر است!

لطفاً توجه داشته باشید: این برنامه رژیم متعادل هورمونی حاوی توصیه های کلی است که برای اکثر زنان مفید است. اغلب اینطور است که hعدم تعادل هورمونی مستلزم رویکرد فردی به چرخه ها ، ناباروری و غیره است.

ثبت نام کنید تا نسخه خود را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید! اگر برنامه را در عرض چند دقیقه دریافت نکردید ، پوشه هرزنامه خود را بررسی کنید.

تصویری از غذای کامل ، خام و رنگارنگ

همچنین می توانید لذت ببرید:



دیدگاهتان را بنویسید