7 بهترین مزایای زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


مزایای TOURMERIC TOP 7

** برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، خلق و خو و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که از شکایات خفیف حافظه رنج می برند ، با استفاده از کورکومین ، ماده فعال زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه داشته اند. علاوه بر این ، خلق و خوی آنها بهبود یافته و اسکن PET آنها در تجمع آمیلوئید در کاهش آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و عملکردهای احساسی) کاهش یافته است.

کورکومین همچنین در آزمایش بالینی با پروزاک (داروی ضدافسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شده است. محققان شگفت زده شده اند که کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی مثر باشد. * هشدار: هیچ کس نباید بدون مشورت با پزشک خود ، داروهای تجویزی خود را برای درمان طبیعی متوقف کند.

2. کاهش وزن

کورکومین زردچوبه مورد مطالعه قرار گرفته و مشخص شده است که باعث کاهش قابل توجه وزن بدن می شود.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه به طور قابل توجهی موثرتر از دارونما است و گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی گزارش کردند.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است که چگونه افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ، احساس ناراحتی شکمی را کاهش دادند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنول مشتق شده از عصاره زردچوبه ، در دو دهه اخیر به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان داده است.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو در بولدر به این نتیجه رسیده اند که مکمل کورکومین باعث بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شود!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به این نتیجه رسیدند که کورکومین تأثیر مفیدی بر سیستم ایمنی بدن دارد. این می تواند نشانگرهای پیش التهابی را تنظیم کرده و فعال سازی سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام مکمل زردچوبه ، بسیاری به کورکومین جدا شده روی می آورند ، که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در حقیقت مشخص شده است که زردچوبه در غذاهای کامل از کورکومین جدا شده که تقریباً 300 ماده مفید دیگر دارد ، قوی تر است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون کورکومین دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. بنابراین اگر می خواهید از زردچوبه نهایت استفاده را ببرید ، به دنبال محصولی باشید که حاوی کامل آن با پیپرین (فلفل سیاه) باشد. پایه های تغذیه ای برای سلامتی “Curcumin SAP” انتخاب خوبی است. در دفتر من موجود است (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

با ما باشید و 20 درصد در تبلیغات سالانه روز کاری من صرفه جویی کنید … 🙂

ادبیات:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و خرچنگ

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه تا 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید