3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای حفظ سطح انرژی خود در این فصل ، این 3 ایده صبحانه ادویه کدو تنبل سالم را امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان یک هزاره اولیه ، در DNA من است که وقتی به دما می رسیم ، مشتاق PSL هستم. زیر 80 درجه فارنهایت (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مرا مسخره نکنید!)

Buuuuuuut بیشتر محصولات با مضمون ادویه کدو تنبل در فروشگاه پر از شکر افزوده ، فیبر کم هستند و پروتئین زیادی ندارند.

غلات کدو تنبل ، گرانول و برش های انرژی فقط اینطور نیستند. مطمئناً آنها طعم خوبی دارند ، اما نمی دانم یک کاسه غلات کدو تنبل با شیر بادام به مدت 27 دقیقه اشباع می شود؟

سپس در انباری به دنبال شیرینی فروشی می گردم.

در عوض ، یکی از این 3 دستور العمل صبحانه ادویه کدو تنبل سالم را در خانه امتحان کنید تا شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی داشته باشید!

جو دوسر شب کدو تنبل شکلاتی (گیاهی ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

در یک ظرف شیشه ای یا کاسه بسته ، 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین Phorm Chocolate Vegan Power Pro را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر ، 1/2 مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شبه خنک شوید و 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و / یا پانک تفت داده شده را روی آن قرار دهید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری را با جو دوسر ادویه کدو مخلوط کنید.

نکته: توصیه می کنم یک پیمانه پودر کلاژن تورن برای حمایت از سلامت پوست و مو ذخیره کنید.

چوب پنبه کدو (گیاهخواری)

در لیوان شراب سرو می شود زیرا # خوشمزه است

1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیلی را در انتهای لیوان شفاف قرار دهید (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم). ماست را در یک لایه نازک سس سیب کدو بریزید. من آن را به صورت فصلی در Sprouts پیدا می کنم ، فکر کردم بسیاری از دستور العمل های ساده مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر سس سیب را از ابتدا تهیه می کنید ، حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه دانه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید – من Pure Elizabeth را دوست دارم ، اما اگر گزینه بدون قند دارید ، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه دیگر ماست و سپس یک لایه دیگر سس سیب کدو اضافه کنید. در نهایت ، آن را با فندق خرد شده ، برشته و / یا چند گرانول کم قند پر می کنید.

نکته: این دستور را با گرانولای بدون گلوتن یا ماست نارگیل گیاهی بدون گلوتن تهیه کنید.

کدو تنبل با نان تست پنیر (گیاهی)

می دانم که ممکن است بخشی از آن را از دست بدهم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین مخلوط کنید. برداشت بلوبری Trader Joe را با نان تست غلات جوانه زده و روی آن گردوی چرخ کرده چرب کنید.

نکته: هیچ معامله گر Joes در این نزدیکی نیست؟ هر نان غلات جوانه زده بخورید یا کشک کدو تنبل Kodiak Cake Power Waffle را امتحان کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییزی:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در یک تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که او به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا با آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. میزبان مشترک آگاهی از تغذیه

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند مرتبط باشند. همه نظرات متعلق به من است.

دیدگاهتان را بنویسید