متخصص تغذیه و رژیم درمانی متخصص تغذیه


بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی در تهران

یکی متخصص تغذیه و رژیم درمانی با توجه به علم و دانش او که می تواند به ما در داشتن جسم و روح سالم کمک کند ، ممکن است این س ariseال مطرح شود که چگونه؟ متخصص تغذیه آیا می توانید به ما کمک کنید؟ باید بگوییم که همانطور که می دانید تغذیه تأثیر زیادی در حفظ سلامتی و نشاط دارد.

یکی متخصص تغذیه خوب ابتدا ، با افرادی که به مطب شما مراجعه می کنند یا درخواست کاهش وزن یا افزایش وزن و غیره را دارند ، ابتدا وضعیت خود را بررسی کرده و سپس رژیم غذایی مناسب تهیه کنید.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

انواع برنامه های رژیم غذایی عبارتند از:

  • رژیم لاغری
  • رژیم چاقی
  • رژیم غذایی برای بیماران دیابتی ، بیماری رفلاکس معده ، نقرس و غیره
  • رژیم ویژه ورزشکاران
  • رژیم غذایی برای زنان باردار و شیرده

متخصص تغذیه رژیم مناسبی برای سن بیمار ، وضعیت جسمی و روحی ، نوع فعالیت های روزانه و … تهیه می کند.

ویزیت تغذیه در منزل

برخی از افراد به دلیل بیماری و مشکلات جسمی خود قادر به درخواست رژیم غذایی آنلاین نیستند و شخصاً به متخصص تغذیه مراجعه می کنند. این افراد می توانند با مشاور به صورت تلفنی تماس گرفته و در منزل به متخصص تغذیه مراجعه کنند و پس از درخواست بیمار ، یک متخصص تغذیه خوب برای بررسی و بررسی وضعیت آنها مراجعه کرده و سپس رژیم غذایی مناسب را برای آنها آماده می کند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

آیا رژیم غذایی منحصر به فرد است؟

بله ، از آنجا که برنامه بر اساس سن ، وزن و وضعیت جسمانی فرد است و ممکن است برنامه خوبی برای افراد دیگر نباشد ، توصیه می شود از رژیم غذایی استفاده نکنید.

بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی کیست؟

برای انتخاب متخصص تغذیه و رژیم درمانی روش های مختلفی در مقاله متخصص تغذیه وجود دارد و ما توضیحات جامعی ارائه کرده ایم که می توانید برای اطلاعات بیشتر به آنها مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال ، سوالات خود را مطرح کرده و در وب سایت یا صفحه اینستاگرام پاسخ بگیرید. انجام دادن.

7 نکته برای کاهش وزن

1- هیچ یک از وعده های غذایی خود را از دست ندهید.

متأسفانه ، این دیدگاه اغلب باعث می شود هنگام نیاز به شروع رژیم غذایی جدید ، غرق شویم. زیرا فقط باعث می شود احساس گرسنگی کنید و می خواهید غذا بخورید. در این مورد ، توصیه می شود از وعده های غذایی سبک استفاده کنید تا از پرخوری وعده های اصلی جلوگیری شود.

2. گلوتن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید.

حذف یک گروه غذایی با مشکلات دیگری در بدن روبرو می شود. در واقع ، بهتر است کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، به جای حذف یک گروه غذایی واحد ، میزان غذای مصرفی خود را در طول هر وعده غذایی کاهش دهند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

3 – از مصرف زیاد غذاهای سالم خودداری کنید.

در حالی که خوردن غذاهای سالم مهم است ، مصرف زیاد آن می تواند عواقبی داشته باشد و کالری و وزن فرد را افزایش دهد.

4- مصرف کربوهیدرات مورد نیاز است.

حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود ، اما به تدریج منجر به خستگی ، بی حالی ، تغییرات خلقی و حساسیت می شود. در واقع پایدار نخواهد بود و به محض بازگشت به یک وعده غذایی عادی دوباره وزن خود را افزایش می دهید.

به هیچ وجه نباید چربی به طور کامل از رژیم غذایی حذف شود.

بدن برای سوزاندن و سوزاندن چربی به منبع خوبی از چربی نیاز دارد. در واقع ، چربی های موجود در آجیل ، دانه ها و کره بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی و جذب ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. در واقع مصرف این نوع چربی ها با احساس سیری همراه است و به کاهش وزن کمک می کند.

6- این واقعیت که شما تمرین می کنید دلیل نمی شود که می توانید خواسته خود را میل کنید.

7- به ترازو توجه نکنید ، عادات غذایی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید