با مصرف روزانه این غذاها گرسنگی خود را برطرف کنید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر اغلب به دلیل گرسنگی ناگهانی میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و رژیم غذایی خود را با رژیم غذایی خود پر کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای رضایت بخش عبارتند از غذاهای کامل و فرآوری نشده که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله ، من چهار غذای سالم و در عین حال رضایت بخش ارائه می کنم که می توانید گرسنگی خود را تا حد زیادی کنترل کنید.

۱بهگردو

گردوها متعلق به دسته غذاها هستند و می توان آنها را به راحتی در رژیم غذایی سالم گنجاند. گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از مواد مغذی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی ، پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق را امتحان کنید. مصرف چنین آجیل ها طیف وسیعی از مواد مغذی را ارائه می دهد.

۲بهماهی

پروتئین و امگا 3 بالای ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) راهی عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید که ماهی علاوه بر خواص رضایت بخش ، روحیه را نیز به طور م strengtثر تقویت و بهبود می بخشد!

۳بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی می خوردند ، آزمایش کرد. در این مطالعه ، آنها دریافتند که اثر سیری به میزان قابل توجهی در تخم مرغ بیشتر از سیب زمینی است! برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، زرده تخم مرغ و پروتئین را نیز بخورید تا اسیدهای چرب امگا 3 و حداکثر پروتئین دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که اگرچه سبزیجات سرشار از فیبر هستند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را نیز افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب را با سبزیجات پر کنید (از سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سبزیجات با رنگ های مختلف را امتحان کنید). مصرف سبزیجات احساس سیری بیشتری می کند و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید