اخبار دمپر خبرهای دمپر دمپر موتوری

<=":; :; :1010100;:0; -: 325;" ="دریچه صداگیر - " ="://../-//." =""> ساختار منسجم و یکپارچه ی لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری باعث شده به لحاظ جاگیری و اشغال حجمی از جمله کم جاگیرترین انواع لوله خرطومی صداگیر با عایق محسوب گردد.این لوله خرطومی صداگیر به لحاظ طول عمرمفید در مقایسه با لوله خرطومی صداگیر با عایق پشم شیشه نیز بسیار بهتراست.زیرا در ساختار لوله خرطومی صداگیر یا عایق پشم شیشه با تاثیرات محیطی از جمله رطوبت و حرارت پس از مدتی می تولن شاهد افت کیفیت و نیز کم شدنِ عمرمفید لوله خرطومی صداگیر هستیم،اما در لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری بدون هیچ دغدغه ای می توان به کاراییِ طولانی مدت و استفاده طویل امدت از آن اندیشید.لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری در عین راندمان بالا در ضریب عدم انتقال حرارت و برودت دارای وزن بسیار کم و مناسب می باشد که این امر باعث نقل و انتقالِ آسان و نیز نصب راحتِ آن شده است.در واقع وزن پایینِ لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری باعث شده در زمان نصب آن حتی یک نیروی ماهرِ نصاب به راحتی آنرا در مواضع خاصِ خود تعبیه نماید.با توجه به ساختار منسجمِ داخلیِ لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری می تولن گفت سطوح داخلیِ این نوع لوله خرطومی صداگیر باعث توازن و یکنواختی در انتقال هوا شده و هوای دهش یا مکش به راحتی در داخل لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری منتقل می گردد و هیچ افت فشارهوایی در مسیر این لوله خرطومی صداگیر ایجاد نمی گردد. ᠎​​​​​.

ترمینال القایی حجم متغیر هوا

می توان آن را برای فن کوئل ها، فلکه ها و شبکه ها و فیوز های توکار برق و تاسیسات آب و فاضلاب که دوره ای نیاز به چکاپ دارند، استفاده کرد. آب گرم با دیگ بخار و آب سرد با چیلر که در موتورخانه قرار دارند فراهم می شوند و توسط لوله به کویل ها می رسند. با روشن شدن فن هوا به داخل کشیده شده و با برخورد به لوله های آب گرم و سرد هوا به بیرون می دمد و محیطی گرم یا سرد ترمینال حجم ثابت چهار گوش – شرکت تهویه سازه شار فراهم می کند. این نوع دمپر ها میتوانند در شفت های ورودی یا خروجی ساختمانها و برجها استفاده گردند . در كانالهای تهویه هوا، عموما به علت كاركرد فن، خواه فنهای اكسیال و یا فنهای سانتریفیوژ، صدای ناخوشایندی در محیط مورد تهویه پراكنده می شود كه شدت این صدا بسته به عوامل گوناگون از قبیل نوع فن، فاصله فن از محل، جنس و نوع كانالها و انشعابات، جنس دیواره های محیط و عوامل دیگری از این دست متفاوت است ولی در هر صورت وجود این صداها باعث ایجاد محیطی ناراحت برای سكنه خواهد شد.

این نوع دریچه ها به دلیل عدم نیاز به باز و بسته شدن مکرر، برای محیط هایی که رفت و آمد در آن زیاد است، مناسب تر هستند. برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد. دریچه فن کوئل تهویه یا دریچه بازدید فن کویل برای دسترسی راحت و بدون دردسر با کمترین زمان و امکانات به دستگاه هایی همچون کانال ها و واحدهای فن کویل که اغلب در سقف قرار گرفته اند استفاده می شود. دریچه بازدید کناف در انواع مختلف و ابعاد گوناگون جهت نصب و استفاده در سقف و دیوار، در انبار مجموعه ساختمانی آبادبرج که عاملیت انبار کی پلاس می باشد موجود است. دریچه بازدید کناف دسترسی دریچه دسترسی کناف کی پلاس، در انواع و ابعاد گوناگون جهت نصب و استفاده در سیستم های مختلف ساخت و ساز خشک (سقف و دیوار) به کار می روند. دریچه دسترسی کناف، در انواع و ابعاد گوناگون جهت نصب و استفاده در سیستم های مختلف ساخت و ساز خشک(سقف و دیوار) به کار می روند.با استفاده از این دریچه ها، بازدید تاسیسات بالای سقف کاذب یا درون فضای دیوار ها و در صورت لزوم تعمیرات انها به سادگی امکان پذیر است، در حالی که در دیوار های بنایی و یا سقف های کاذب با رابیتس و گچ و خاک ، دسترسی به فضا های با تخریب دیوار و سقف ممکن است.  !

ابعاد فن کویل و دریچه دسترسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد فن کویل دارد. دریچه فن کوئل ، دارای یک فن، کویل های گرماساز و سرماساز، فیلتر هوا، شیر(فلکه)، شیر هواگیری می باشد. هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , مراحل نصب دریچه بازدید(دسترسی)روی سقف کناف قسمت دوم آپارات 24 seconds Dey 19 بدیهی است که در مورد پیچ های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند. ایمنی بالا وجود یک کابل ظریف در پشت دریچه که از یک سو به قاب اصلی و از سوی دیگر به قاب درب متصل است، مانع از سقوط ناگهانی درب شده و بدین ترتیب ایمنی محصول تامین می گردد. دو قسمت تشکیل شده : قاب و فریم. دریچه بازدید فن کویل به طور کلی به دو صورت قابل نصب هستند. همچنین در برخی موارد به منظور دسترسی به داکت اسپلیت ها و فن کوئل ها و تامین هوای مکش برگشت مورد نیاز آن ها، دریچه بازدید کناف را به صورت شیاردار تولید می کنند. دریچه بازدید کناف (یا دریچه دسترسی کناف) جهت دسترسی آسان به تاسیسات در دیوارهای کناف جاسازی می شوند. از مزیت های این دریچه اینست که بر روی سیستم های تاسیساتی پوشش مناسبی نصب میشود و امکان دسترسی به این تاسیسات داده میشود .