چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند – زنان اولیه


از آنجا که بسیاری از خوانندگان PRiME بعد از یائسگی می روند ، این عنوان “چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند” شما را شوکه نکرد. اگر تجربیات شما مانند بسیاری از ما بود ، شما به طور مستقیم می دانید که کاهش وزن و کاهش وزن در این مرحله از زندگی شما به یک “ماموریت غیرممکن” تبدیل شده است. متأسفانه ، همه توصیه ها در مورد رژیم غذایی و کاهش وزن برای گروه سنی ما نیست.

به من اجازه دهید کسی را معرفی کنم که بدن ما را بعد از یائسگی کاملاً درک می کند ، دکتر لورا لفکوویتز.

لورا لفکوویتز ، پزشکلورا پزشک برجسته ای در زمینه های زنان و زایمان ، روانپزشکی ، داخلی و رادیولوژی است. تنها زمانی که او در آموزش انکولوژی تشعشعی شرکت کرد و خود تأثیرات وزن بر سلامت زنان را دید ، روی درمان از طریق تغذیه تمرکز کرد تا درمان بیماریها به معنای سنتی. در آماده سازی برای تغییر شغل خود ، لورا در موسسه تغذیه یکپارچه دانشگاه کلمبیا شرکت کرد ، جایی که نظریه های مختلف رژیم غذایی و درمان های مکمل برای طب سنتی را مطالعه کرد.

به عبارت دیگر ، دکتر لورا تنها یک متخصص تغذیه نیست که نظری در مورد چگونگی کاهش وزن دارد. او متخصص است. او متخصص سن و بدن ما است و می داند چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند. همانطور که PRiME در مصاحبه ای با وی توضیح داد ، او با توجه به طول عمر یا چرخه زندگی خود به نیازهای تغذیه ای زنان نزدیک می شود. اولین مورد ، تولد مرحله رشد بلوغ است ، زمانی که بدن رشد می کند و نسبت به هر زمان دیگری در زندگی به کالری بیشتری برای وزن بدن نیاز دارد. بعد از آن بلوغ از طریق باروری اتفاق می افتد. بدن دیگر در مرحله رشد نیست و به کالری کمتری نیاز دارد ، اما بدن همچنان نیازهای تغذیه ای نسبتاً قوی دارد زیرا بدن به طور مداوم برای بارداری احتمالی آماده می شود.

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند؟

سپس مرحله یائسگی ، صرف نظر از هر سنی ، فرا می رسد. بدن تولید استروژن را متوقف می کند و تخمدان ها متوقف می شوند زیرا بدن پس از متوقف کردن بچه دار شدن به آنها نیازی ندارد. با این حال ، همانطور که دکتر لورا توضیح می دهد ، استروژن به ما احساس خوبی می دهد. ما را زیبا می کند. مغز ما را تیز و پوست ما را زیبا نگه می دارد. در نتیجه بدن ما سعی می کند به آن بچسبد. “

در حالی که بدن ما قادر به تولید مقداری استروژن در غدد فوق کلیوی است ، مکان دیگری که ما می توانیم ذخیره کنیم ، ذخیره چربی های محیطی است. بدن سعی می کند با ذخیره چربی برخی از استروژن ها را حفظ کند. سطح انسولین ما در حال افزایش است بنابراین می توانیم بین 5 تا 20 پوند وزن اضافه کنیم. و در حالی که رگ های ما شاد هستند ، وقتی در آینه نگاه می کنیم و پوندهای اضافی را می بینیم چندان خوشحال نیستیم. این پوندهای اضافی برای قلب ما نیز مفید نیست و برای مفاصل ما سخت است.

چگونه می توان یک زن فلات کاهش وزن را در مقیاس شکست

هنگامی که امید به زندگی ما بسیار کوتاه تر بود ، این پوند اضافی مشکلی نداشت ، اما اکنون که عمر بیشتری داریم و می خواهیم در دهه 70 و 80 فعال باشیم ، باید رژیم غذایی خود را تغییر دهیم. بدن ما دیگر کربوهیدرات ها را به خوبی متابولیزه نمی کند. ما یک واکنش بیش فعال برای تولید انسولین و ذخیره چربی داریم. به همین دلیل کاهش وزن سخت است. ما باید چیزها را رها کنیم و رفتار خود را با سیستم هورمونی خود تنظیم کنیم.

رویکرد خود را در خوردن تغییر دهید

بنابراین بحث رژیم نیست. رژیم ها در نهایت شکست می خورند. شما باید رابطه خود را با غذا تغییر دهید. اگر می خواهید وزن خود را تحت کنترل داشته باشید ، اکنون باید غذاهایی را بخورید که بدن شما می تواند از عهده آنها برآید.

این بدان معناست که از غذاهایی که انسولین را افزایش می دهند و ترجیحاً سبزیجات و پروتئین بدون چربی بخورید ، استفاده نکنید. میوه ها به دلیل داشتن قند زیاد باید در حد اعتدال مصرف شوند. شیر و محصولات لبنی نیز مشکل ساز هستند. وقتی رشد ما متوقف شود بدن ما به آن نیاز ندارد. شیر یک هورمون رشد است. بنابراین یک نوشیدنی شیری و کالری اضافی مشابه به آن اضافه کنید.

در حالی که دکتر لورا هر رژیم غذایی را برای فرد برنامه ریزی می کند ، او برخی از کلیات را در مورد اینکه رژیم غذایی او باید چگونه باشد ، توصیه کرد ضربه بزنید تا ببازید یائسگی او توصیه می کند که 50 درصد کالری خود را از سبزیجات دریافت کنید کم در کربوهیدرات ها پروتئین بدون چربی باید حدود 25 درصد باشد. چربی های سالم مانند روغن زیتون ، آووکادو و … آنها باید 15 را تشکیل دهند ، و این شما را ترک می کند فقط 10 for برای سایر موارد – کربوهیدراتهای دیگر مانند میوه ، غلات کامل ، بلغور جو دوسر ، سیب زمینی ، شیر در قهوه ، کیک تولد و الکل ، که فقط 1 of از آن 10 be است. به عبارت دیگر ، شما نمی توانید نوشیدنی بخورید و وزن خود را کاهش دهید.

رژیم های طولانی مدت یا مدیترانه ای شامل ماهی قزل آلا ، گردو و آووکادو است.  چربی های سالم

کاهش وزن بعد از یائسگی متفاوت از قبل است

شمارش کالری اتلاف وقت زیادی است. کار نمی کند. کالری کالری نیست. شما باید بخورید a زیاد از غذاهای کم کالری و پر تغذیه که سبزیجات هستند.

دکتر لورا در پاسخ به این سوال که آیا رژیم یویو متابولیسم را کند می کند یا خیر ، پاسخ داد بله ، اما برگشت ناپذیر نیست. با این حال ، باید به خاطر داشته باشیم که بدن از نظر ژنتیکی با بقا ارتباط دارد. بدن شما اهمیتی نمی دهد که با شلوار جین خوب به نظر برسید. کاهش وزن شما را می ترساند.

شما کالری خود را به 400 یا 500 کاهش می دهید و بدن شما فکر می کند عصر یخبندان وجود دارد که در آن نور خورشید وجود ندارد و بنابراین هیچ غذایی در دسترس نیست و بهتر است در انرژی صرفه جویی کنید. برای ایجاد موها و ناخن های زیبا انرژی شما را هدر نمی دهد. تمرکز بر تولید سلول های خونی ، ضربان قلب و تنفس است. خوب است هر از گاهی چنین کالری کمی کاهش یابد ، اما بدن بارها و بارها می گوید: “من نمی دانم عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد ، بنابراین بهتر است ذخیره سازی را شروع کنم.”

دلیل دیگر اینکه چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند دلیل ما است نقطه تعیین شده ، و بدن با آن سازگار می شود. بالاترین مرکز ثقل شما هر چه باشد ، بدن شما فکر می کند بهترین وزن است. به یاد داشته باشید ، شما نمی دانید عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد. هورمون ها برعلیه شما عمل می کنند تا به وزن بالاتر برگردید. برای مثال وزن آن به 125 و وزن آن به 135 افزایش می یابد. او در حال رژیم گرفتن است ، وزن خود را به 125 برگرداند ، اما بدنش می گوید: “چرا ما در 125 هستیم؟ من 135 را دوست داشتم. ”و سال آینده ، ژنتیک و هورمون ها با شما تلاش می کنند تا وزن 135 را بازیابی کنند. اما دکتر لورا می گوید که ناامید کننده نیست.

کاهش وزن بعد از 50 سالگی در زنان اگر می توانید بدن خود را به طور منظم با مقدار زیادی سبزیجات و پروتئین بدون چربی تغذیه کنید ، می توانید این هورمون ها را سرکوب کرده و متابولیسم خود را دوباره به درستی کار کنید. با توجه به سن و کاهش توده عضلانی ، مانند گذشته نخواهد بود ، اما ممکن است به درستی کار کند. رژیم غذایی شدید همچنین توده عضلانی را کاهش می دهد و چربی کمتری می سوزاند ، بنابراین اگر برای بازسازی عضلات تلاش نکنید ، متابولیسم خود را بازیابی نمی کنید.

در حین خواندن ، ممکن است کمی ناامید شوید ، مگر اینکه بتوانید از عهده دکتر لورا برآیید که در رژیم غذایی شما کار کند و پاسخگو باشید. به همین دلیل است که Prime Women PLATE را به همراه یکی دیگر از پزشکان ، دکتر کاترین والدرپ ، برای کمک به کاهش وزن زنان یائسه توسعه داده اند. اگرچه بسیاری از دستورالعمل ها با توصیه های دکتر لورا مطابقت دارد ، اما ما معتقدیم که کنترل دوز به شما این امکان را می دهد که تقریباً از هرگونه غذا و شراب در حد اعتدال لذت ببرید.

دلیل کاهش وزن زنان یائسه یک چیز نیست ، اما اگر عادات غذایی خود را تغییر دهیم ، بیشتر ورزش کنیم و صبور باشیم ، می توانیم وزن سالم خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:

آیا در تابستان امسال برای کاهش وزن مشکل دارید؟

تعیین اینکه آیا وزن بدن سالمی با استفاده از BMI دارید

کلید کاهش وزن و طول عمر

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند؟

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (به صورت رایگان!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید