طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پرک جو |

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور غذای امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان تهیه می شوند و خوشمزه هستند. پنکیک تازه نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا سیر بمانید. پنکیک آبدار علاوه بر طعم فوق العاده ، خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، مصرف بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید طرز تهیه پنکیک پوسته جو را زودتر بیاموزیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو |

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را هم بزنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • بخشی از جو پوسته پوسته شده را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.
  • تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • پنکیک ها را داخل تابه بریزید ؛
  • وقتی گوشه های خوشه ها حباب می زنند ، آنها را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پرک جو

کل پنکیک خوشمزه حاوی 1750 کالری است که بر 10 تقسیم می شود و هر نفر یک دهم آن را دریافت می کند. اطلاعات زیر در مورد یک برش (یک دهم) پنکیک صدق می کند:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید