رژیم 15 روزه کانادایی + نکات بهداشتی و رژیم


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. برای هر رژیم غذایی ، مهم است که رژیم را با دقت دنبال کنید بدون اینکه کوچکترین تغییری ایجاد کنید. مصرف مایعات ، به ویژه مصرف آب در طول رژیم ، بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کانادایی

رژیم کانادایی

برنامه ریزی رژیم غذایی و نکات مرتبط می تواند تأثیر زیادی بر رژیم غذایی شما و همچنین سلامت و نیازهای بدن شما داشته باشد. در ادامه مطلب رژیم کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن شما را 8-10 کیلوگرم و 10-15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با حبه های قند بنوشید. مراقب این رژیم باشید ، به صبحانه احتیاج دارید.

برای ناهار ، توصیه می شود اسفناج آب پز را با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا سالاد با آب لیمو ترش ، سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید زیرا باعث مشکلات گوارشی می شود و همچنین می تواند باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید ، سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای سالاد هایی مانند روز اول ، از سالاد ، لیمو ترش و بوران کدو استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا یک سالاد بخورید ، سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی با آب لیمو ترش برای شام سرو می شود.

روز چهارم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، مگر اینکه یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده نهار ، ابتدا از ماست کم چرب ، سپس بعد از کمی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا بوران اسفناج بخورید. ما به شما توصیه می کنیم که صبح زود شام بخورید و بعد از یک ساعت شام ، هویج رنده شده را با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را به عنوان روز چهارم آماده کرده و میل کنید.

از ماهی پخته شده برای ناهار با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می کنیم در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس بوران کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه امروز را درست مانند سومین روز رژیم غذایی آماده کنید و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همانند شب قبل (روز پنجم) شام را آماده کرده و میل کنید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با حبه های قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار از سالاد ، بشقاب سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – شما می توانید آن را کنار بگذارید یا روز خود را بشکنید.

مانند روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از عدس استفاده کنید. سالاد سالاد نیز با آب لیمو سرو می شود. پس از هوس چندین ساعته این غذاها ، می توانید از تعدادی میوه استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را به آرامی با آب لیمو ترش تازه میل کنید ، سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، مگر اینکه یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ، ابتدا از ماست کم چرب ، سپس بعد از کمی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی می خوریم.

روز یازدهم

برای صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

از ماهی پخته شده برای ناهار با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

سالاد و سالاد کرفس برای شام استفاده می شود و کدو بوران در پایان مطلوب است.

روز دوازدهم

روز 12 رژیم کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما شروع کنید.

برای ناهار عدس و 1 هویج آب پز بخورید.

برای شام آماده شوید و شب قبل میل کنید.

رژیم کانادایی

این رژیم لاغری شامل یک رژیم غذایی 12 روزه است و به عنوان یک رژیم نگه داری 3 روزه توصیه می شود. توصیه می کنیم ابتدا رژیم غذایی را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از چند ماه رژیم گرفتن فقط 2 کیلو اضافه کرده اید ، فقط باید رژیم نگهدارنده را به مدت 3 روز تکرار کنید.

رژیم نگهدارنده برای رژیم کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید ، سپس از بوران اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای ، یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – شما می توانید آن را کنار بگذارید یا روز خود را بشکنید.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید