روز خود را با یک صبحانه کامل شروع کنید


روز خود را با غلات سبوس دار سر میز صبحانه شروع کنید تا سالم بمانید – این 4 نکته تخصصی را در مورد نحوه مصرف آسان صبحانه کامل دریافت کنید.

هیچ چیز نمی گوید: “برخیز و بدرخش!” بهتر از صبحانه متعادل و سبزیجات روز خود را با یک وعده غذایی که شامل غذاهای گیاهی کامل ، از جمله غلات کامل فوق العاده ، ترد و مغذی است ، شروع کنید تا بتوانید به راحتی از بدن خود مراقبت کنید. در حقیقت ، صبحانه روزانه فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و فیبر بیشتر به روز است و راهی عالی برای رسیدن به غلات کامل است. توصیه می کنم روزانه حداقل سه وعده غلات کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل فارو ، املایی ، کاموت و بلغور) را در رژیم غذایی خود قرار دهید. برای سلامتی. حداقل یکی از این وعده ها باید روی میز صبحانه باشد! خوردن بیشتر غلات کامل یک عادت سالم است – با خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان ارتباط دارد. با کمک غلات کامل می توانید وزن سالم تری را حفظ کنید. پس آنها را بیاور!

در اینجا می توانید نحوه پر کردن کل غلات را بخوانید.

تنوع زیادی در اقلام صبحانه وجود دارد که شامل غلات کامل از فرنی و غلات گرفته تا پنکیک ، وافل و مافین است. این غذاهای خوشمزه و کامل صبحانه می تواند به حفظ احساس سیری برای ساعت ها کمک کند و دوز سالم پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را به رژیم غذایی شما اضافه کند. یک فنجان جو دوسر خام حاوی 11 گرم پروتئین شگفت انگیز است و حاوی 27٪ ارزش منیزیم روزانه ، 43٪ ارزش روزانه سلنیوم و 27٪ ارزش روزانه روی است. اگر غلات کامل بیشتری به صبحانه خود اضافه کنید ، این مواد مغذی مهم و بیشتر را دریافت خواهید کرد!

این کاسه صبحانه توت سورگوم بسیار آسان تهیه می شود و طعم آن عالی است.

نه تنها این ، تمرکز بر غذاهای گیاهی برای صبحانه یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف خوراک دام است. و اگر هفت روز در هفته صبحانه بدون گوشت می خورید ، می تواند آسیب قابل توجهی به رد پای کربن و سلامتی شما وارد کند. حفاظت و حفاظت از زمین ما در زندگی نسل های آینده بسیار مهم است و اتخاذ رژیم گیاهی یک راه ساده و عالی برای مراقبت از محیط زیست و بدن است. با این همه دستور العمل و گزینه های خوشمزه بدون گوشت و موجود در سوپر مارکت ، حتی بیکن روی میز صبحانه را از دست ندهید!

این بیکن تمپه بسیار دودی است و می تواند مکمل صبحانه کامل مانند نان تست کامل یا وافل باشد.

درک اینکه کجا می توانید غلات کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه برای صبحانه ، دشوار است. با این حال ، می توانید بسیاری از مبادلات و مکمل های ساده را انجام دهید تا یک صبحانه سالم و خوش طعم تهیه کنید و روز خود را با یک شروع خوب شروع کنید. و استفاده از غلات کامل نیز می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد ، زیرا غلات کامل برای کیف پول و سلامت شما مفید هستند!

این کاسه صبحانه قرمز قرمز توت فرنگی Quinoa راهی آسان برای شروع روز خود با غلات سالم در روزهای سالم است.

این نکات کلیدی را در مورد چگونگی افزایش غلات کامل هر روز صبح برای سلامتی و طعم خوب بررسی کنید.

جو دوسر شب گیلاس شکلاتی تلخ

1. آن غلات کامل را بپزید. سعی کنید غلات قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت را در قابلمه بپزید و صبح آنها را دوباره گرم کنید. حتی برنج قهوه ای می تواند تغییر خوبی در کاسه معمولی جو دوسر باشد. اینطور نیست که شما نتوانید از یک کاسه فوق العاده از برش فولادی یا جو دوسر قدیمی لذت ببرید! می توانید قسمت بالایی آن را با آجیل یا دانه ها و میوه های تازه فصلی یا کنسرو شده (کنسرو شده ، کنسرو شده ، منجمد یا خشک شده) پر کنید و در عرض چند دقیقه از صبحانه ای متعادل و زیبا لذت ببرید.

این نان موز سبوس دار شامل سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای راحت خوشمزه و مغذی تبدیل می کند.

2. نان به خوبی آماده شده است. برای تهیه نان صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا مافین یا نان تست ، حتماً از 100٪ محصولات سبوس دار در دستور غذا استفاده کنید. شاخص گلیسمی پایین آنها به حفظ سطح قند خون شما کمک می کند و مانع از سقوط آنها در صبح ، حتی قبل از ناهار می شود ، علاوه بر این که از مزایای غلات کامل سالم برخوردار است. علاوه بر این ، طعم منحصر به فرد آردهای گندم کامل ، مانند کینوا یا نان ، سطح دیگری را به محصولات پخته می افزاید.

این دستور کیک هویج برای جو دوسر شب را به عنوان راهی خلاقانه برای لذت بردن از غلات کامل با یک صبحانه جذاب امتحان کنید.

3. از غلات کامل به روش های خلاقانه استفاده کنید. غلات کامل بسیار متنوع هستند! سعی کنید آنها را به طور خلاقانه به صبحانه معمولی خود اضافه کنید ، به عنوان مثال ، آرد سبوس دار کمتر شناخته شده (کینوا را در teff امتحان کنید) به ماکارونی اضافه کنید و کاسه های جو دوسر شبانه درست کنید (فقط جو دوسر و شیر و سس گیاهی مورد علاقه خود را مخلوط کنید ، سپس آنها را یک شبه خنک کنید. در یخچال برای تهیه و صرف صبحانه).

به دنبال محصولات سبوس دار مانند نان ترد سبوس دار باشید که در این دستور غذا برای ساندویچ رازیانه چغندر روباز گنجانده شده است.

4. محصولات سبوس دار را عاقلانه انتخاب کنید.اگر تصمیم دارید غلات و محصولات آماده برای صبحانه را انتخاب کنید ، به لیست مواد اولیه نگاه کنید و مطمئن شوید که اولین عنصر غلات کامل است-یا به دنبال آسترهای غلات کامل باشید که نشان دهنده وجود غلات کامل در انتخاب غذای شما است. به

این را بخاطر بسپارید: انتخاب غلات سبوس دار در برنامه روزانه صبحانه به شما در تامین فیبر و مواد مغذی مهم برای سلامتی پر جنب و جوش کمک می کند ، بنابراین امروز از آنها لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های صبحانه مورد علاقه من که شامل غلات کامل است ، آورده شده است:

بیسکویت سبزیجات گیاهی
رول غلات کامل نارنجی آفتابی
وافل شکلاتی تلخ با گیلاس نارگیل

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، کارآموز رژیم درمانی ، شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکس ها و دستور العمل ها: شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر اصلی: جو دوسر سرخ شده با نارگیل موز توت فرنگی

محصولات ویژه را در Thrive Market دریافت کنید!

سعی کنید صبحانه بعدی خود را با یک غذای فوری بپزید!

ممکن است پست حاوی پیوندهای مرتبط باشد.

دیدگاهتان را بنویسید