آیا بعد از رژیم زندگی وجود دارد؟ بله ، و زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم نمی گیرید ، پس چه؟ این س questionال اغلب هنگامی به ذهن شما خطور می کند که تصمیم می گیرید زمان کنار رفتن از ترن هوایی رژیمی است ، اما نمی دانید چه چیزی زندگی بعد از رژیم به نظر می رسد و دلایل زیادی برای خداحافظی با کاهش وزن وجود دارد که به عنوان کاهش وزن عمدی نیز شناخته می شود.

  • ممکن است از چرخه بازگشت بازنده خسته شده باشید رژیم یویو -یا (به درستی) نگران آن هستید که ادامه یویو برای رفاه جسمی و روحی شما خوب نیست.
  • شاید خسته شده اید او هرگز مطمئن نبود که چه بخوردبه آیا این غذا بد است؟ آیا این غذا خوب است؟ و آیا بسته به اینکه آیا در مورد تغذیه سالم صحبت می کنید یا از رژیم غذایی برای کاهش وزن صحبت می کنید ، آیا پاسخ ها متفاوت است؟
  • شاید از احساس مثل خود خسته شده اید او نمی تواند به طور کامل زندگی کند وقتی رژیم خود را ادامه می دهید یا در حال رژیم گرفتن هستید یا در فکر شروع رژیم جدیدی هستید ، از پهنای باند ذهنی استفاده می کنید که می توانید به چیز دیگری روی آورید. بعلاوه ، اگر رژیم دارید ، رفتن به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بدون نگرانی از چیزی که “مجاز” برای خوردن آن هستید ، دشوار است.
  • یا آیا متوجه شده اید که غلطک رژیم غذایی بین کنترل شدید و کنترل ناپذیری کامل شروع به حرکت می کند؟ این چرخه محدودیت-پرخوری برای سلامتی خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، گناه!) و به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید با انتخاب غذا به آرامش برسید.
چگونه از غلتک رژیمی خارج شویم

معمولاً وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء باقی مانده را پر می کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون می کنید ، می توانید بیشتر بخوانید. یا اگر تصمیم به قطع رژیم گرفتید ، می توانید ورزش را شروع کنید خوردن بصری بنابراین ، می توانید یاد بگیرید که قوانین رژیم محدود کننده را با احساس گرسنگی و سیری طبیعی بدن جایگزین کنید. اگر سالها – یا دهه ها – رژیم غذایی به دلیل ضعف تصویر بدن تقویت شده است ، می توانید روی روشهای پرورش کار کنید. احترام به بدن به جای نفرتبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه موقع و چقدر بخورید ، مهم است که:

  • شروع کنید اعتماد به نفس را در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهای خوب ، زمان تغذیه آنها و چه مقدار احساس خوب می کند ، بازسازی کنید درست.
  • فرا گرفتن بدن خود را به خاطر کارهایی که انجام می دهید ، نه ظاهر آن را قدر بدانید و بدن خود را از درون به بیرون احساس کنید و تجربه کنید ، به جای اینکه همیشه از بیرون به خود توجه داشته باشید.
  • شرح دهید که چه رویدادها یا تجربیاتی شما را به دیتلند سوق داده است، که اگر بتوانید قضاوت خود را با عزت نفس شروع کنید ، هموارتر می شود.
  • یادگیری روشهای جدید برای مقابله با احساسات دشوار هنگام روی آوردن به غذا (یا دور شدن از غذا).

این کار می تواند چالش برانگیز باشد ، اما ضروری است زیرا در غیر این صورت خلاء که به سادگی رژیم را متوقف می کند می تواند شما را به دیتلند بکشاند. اگر روز بدن شما ناراحت کننده است که یک شلوار مناسب شما نیست ، اگر احساس نفخ می کنید (ما می توانیم به هر یک میلیون دلیل نفخ کنیم) ، به راحتی می توان میل به “بهبود” امور را با رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هر چه مدت طولانی تری رژیم بگیرید ، مدت بیشتری طول می کشد تا کاملاً آن را کنار بگذارید. من کاملاً درک می کنم که نه تنها رژیم غذایی بیشتری را انتخاب نمی کنم ، بلکه تصمیم می گیرم که از تفکر رژیم غذایی و قوانین رژیم غذایی جدا نشوم. بله ، ممکن است که ما آگاهانه رژیم نگیریم ، اما ناخودآگاه رژیم بگیریم. من همیشه آن را می بینم

اینجاست که بسیاری از مشتریان یک به یک با شروع به کار با من گیر می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا از بدن خود احساس بی اشتهایی و بدی می کنند زیرا کاهش وزن را متوقف کرده اند ، بنابراین اکنون باید همه چیز خنک باشد ، درست است؟ این فقط مکان دیگری است که در آن قضاوت درباره خود می تواند با شرمندگی وارد شود. اگر در این محیط آشفته گیر کرده اید ، در اینجا کتابهایی را به مشتریان خود و همه کسانی که می خواهند رژیم غذایی خود را در آینه عقب بگذارند و به یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، تغذیه و تغذیه برسند ، توصیه می کنم. بدن

  • “خوردن بصری: رویکرد انقلابی ضد رژیم” (و کتاب کار) توسط Evelyn Tribole ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “بدهی رادیکال: چگونه در جهان ناعادلانه زنده بمانیم و سعادتمند شویم (در حالی که برای بهتر شدن در حال تغییر هستیم)” ، Lindo Bacon ، PhD
  • لیندسی بادبادک ، دکتری و لکسی کایت ، دکتری
  • “خوردن غیرمنطقی: ایجاد صلح با غذا و تغییر زندگی شما” آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست حاوی پیوندهای وابسته به آمازون است. من به دنبال خریدهایی هستم که واجد شرایط کارمند آمازون باشند.


کری دنت یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. این یکی از ابرقدرت های آن است وارونه کردن افسانه ها در مورد تغذیه و تقویت زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که باعث شادی ، تغذیه و سلامتی می شود.

این نوشته را چاپ کنید این نوشته را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید