کلستریدیوم دیفیسیل: آنتی بیوتیک جدید ممکن است C. diff را پاک کرده و عفونت مجدد را متوقف کند


اسپور C. difficile در طلا از یک باکتری به رنگ فیروزه بیرون می آید

یک آنتی بیوتیک جدید به طور موثر عفونت های کلستریدیوم دیفیسیل را در موش ها درمان می کند و همچنین به جلوگیری از تشکیل هاگ های جدید کمک می کند (تصویر زرد)

جشینا جاناردانان و یوانیوان کیان

یک آنتی بیوتیک جدید نه تنها موثرتر از درمان های خط اول ما است کلستریدیوم دیفیسیل بر اساس مطالعات انجام شده بر روی موش، خطر عفونت مجدد را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سخت است علائمی از جمله گرفتگی شکم، اسهال و تب و در موارد شدید کم آبی شدید و نارسایی کلیه ایجاد می کند. چنین عفونت هایی تنها در ایالات متحده سالانه حدود 13000 نفر را می کشند.

به همین دلیل، این یکی از پنج عفونت مقاوم به آنتی بیوتیک است که در حال حاضر توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) به عنوان “تهدیدهای فوری” فهرست شده است.، اما سررسید آن واقعاً در یک کلاس خاص خود است.

کلستریدیوم دیفیسیل میلند چانگ از دانشگاه نوتردام در ایندیانا و نویسنده اصلی مطالعه شناسایی آنتی‌بیوتیک جدید می‌گوید، عفونت بیش از هفت برابر بیشتر از چهار تهدید فوری CDC منجر به مرگ می‌شود.

سخت است روده را آلوده می کند، اغلب پس از مصرف آنتی بیوتیک برای رفع عفونت دیگر. که می تواند میکروبیوم روده آنها را از بین ببرد و این امکان را به شما می دهد سخت است برای اقامت، اغلب زمانی که افراد اسپورهای موجود در هوا را در بیمارستان استنشاق می کنند.

آنتی بیوتیک خط اول، وانکومایسین، برای عفونت های اولیه خوب عمل می کند، اما پس از آن کمتر موثر می شود.

وانکومایسین هیچ گونه فعالیتی در برابر اسپورها و عود آن ندارد سخت است الکساندر خوروتس از دانشگاه مینه‌سوتا می‌گوید عفونت پس از یک دوره ونکومایسین همچنان یک مشکل بزرگ است.

این بدان معناست که هاگ های باکتری می توانند به طور بی صدا در بدن ساکن شوند و سال ها بعد باعث عفونت شوند. حدود 25 درصد از افراد مبتلا به سخت است چانگ می‌گوید که به عفونت دوم ادامه خواهد داد. او می‌گوید چهل درصد از افرادی که به عفونت دوم مبتلا می‌شوند سومین عفونت را خواهند داشت و 65 درصد افرادی که عفونت سوم را دارند، چهارمین عفونت را خواهند داشت.

او و گروهش به دنبال شکستن چرخه عفونت مجدد بودند. آن‌ها پایگاه داده‌ای از مولکول‌های ضد باکتری را جست‌وجو کردند و ترکیبات دارای فعالیت در برابر نوع خاصی از پروتئین اتصال در باکتری‌ها را بررسی کردند. این آنها را به دو ترکیب سوق داد: اگزادیازول 1 و اگزادیازول 2. درونکشتگاهی آزمایش، هر دو ترکیب کشته شدند سخت است هنگامی که در همان غلظت وانکومایسین استفاده شود.

اگزادیازول ها به سرعت در جریان خون جذب می شوند. اما برای عفونت های روده که یک مشکل است – دارو باید در روده بماند. اگزادیازول 2 به سرعت وارد خون موش ها شد، بنابراین تیم آن را بیشتر دنبال نکرد. با این حال، اگزادیازول 1 در جای خود باقی ماند. در یک سری از سخت است در مطالعات عفونت، اگزادیازول 1 حدود 30 درصد بهتر از وانکومایسین از موش ها در برابر مرگ محافظت کرد. موش‌های آلوده‌ای که اگزادیازول 1 دریافت کردند، در عرض سه تا پنج روز وزن کم کردند، در حالی که موش‌های تحت درمان با وانکومایسین تا هفته‌ها پس از عفونت اولیه همچنان کم وزن بودند.

اما شاید امیدوارکننده‌ترین نتیجه، روشی بود که دارو عفونت‌های مداوم را متوقف کرد. اگزادیازول 1 بلوک دو سخت است پروتئین هایی که به باکتری ها در تشکیل هاگ های مقاوم به دارو کمک می کنند. پس از سه هفته درمان، موش‌هایی که وانکومایسین دریافت می‌کردند همچنان هاگ‌های قابل تشخیص در مدفوع خود داشتند و عفونت‌های مکرر داشتند. موش های تحت درمان با اگزادیازول 1 هیچ هاگ قابل اندازه گیری نداشتند و در طول دوره مطالعه هیچ عفونت مجددی نداشتند.

یافته ها ممکن است به روش جدیدی برای درمان اشاره کند ج. تفاوت عفونت در افراد درمان دیگری که امیدوارکننده است، پیوند میکروبیوتای مدفوع (FMT) است، که در آن افراد مدفوع را از یک اهداکننده غیر عفونی دریافت می‌کنند تا یک میکروبیوم سالم روده را دوباره ایجاد کنند. دو داروی تجاری مبتنی بر FMT اخیراً توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است، اما اینها همیشه مؤثر نیستند.

“ما کاملاً نیاز به توسعه دارویی جدید” برای درمان داریم سخت استخوروتس می گوید.

موضوعات: