Naughty Dog امیدوار است شکایات سخت را با “گروه های کاری” حل کند


در مصاحبه با Game Informer ایوان ولز و نیل دراکمن، روسای مشترک Naughty Dog که در آخر هفته به نمایش درآمدند، گفتند که این شرکت با مجموعه جدیدی از گروه‌های کاری تعادل بین کار و زندگی را بهبود می‌بخشد.

ولز و دراکمن در پاسخ به سؤالی در مورد بحران و اتحادیه‌سازی، پاسخ‌های متناقضی ارائه کردند که به «شور» کارکنان ناتی داگ می‌پردازد.

با این حال، دراکمن نمونه‌های خاصی از کارهایی که شرکت برای بهبود تعادل بین کار و زندگی انجام می‌دهد ارائه کرد، پس از یک سری گزارش‌ها حاکی از آن بود که کارمندان برای تکمیل بازی‌هایی مانند اضافه‌کاری شدید و ناسالم کار می‌کنند. آخرین قسمت ما ۲.

دراکمن توضیح داد: «ما افراد با استعداد زیادی داریم که در حل مشکلات خوب هستند، خواه خلاق باشند یا فنی. ما به دنبال کیفیت زندگی هستیم تا از فرسودگی شغلی جلوگیری کنیم، از نیروی ذهنی که در استودیوی خود داریم استفاده کنیم، و شروع به تشکیل گروه‌های کاری برای صحبت در مورد زمینه‌هایی در استودیو کرده‌ایم که می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم.»

زمانی که ۴۰ ساله بودیم به روش خاصی کار می‌کردیم و اکنون باید با ادامه رشد، تکامل پیدا کنیم.»

به نظر می رسد این یکی از اولین بارهایی است که رهبری سگ شیطان به طور علنی شکایات خود را در مورد ساعات کاری شدید و گاه بی نظم آنها مورد بحث قرار داده است. برجسته در گزارش های خبری و از کارمندان سابق دراکمن و ولز همچنین گفتند که این شرکت اخیراً رهبران و مدیران تیم بیشتری را به منظور مدیریت ساعات کار و تلاش برای متعادل کردن نیازهای کارکنان با برنامه تولید شرکت اجرا کرده است.

پس از پایان مصاحبه، بسیاری از توسعه دهندگان بازی در توییتر از دفاع نرم ولز و دراکمن از بحران به نام کارمندان مشتاق ناامید به نظر می رسیدند.

ولز گفت: “ما باید محیطی ایجاد کنیم که این امکان را فراهم کند.” “اگر نوعی محدودیت داشته باشیم که سرورها زمانی که ساعت به ۴۰ می رسد خاموش شوند و دیگر نتوانید کار کنید، این امر مردم را بی نهایت نا امید می کند.” . افرادی هستند که واقعاً می‌خواهند به میل خود آن جلای اضافی را روی بدن خود بگذارند و احساس می‌کنند که در غل و زنجیر هستند.»

دراکمن همچنین نمونه‌ای از توسعه‌دهنده‌ای ارائه کرد که درخواست معافیت از قانون «بدون یکشنبه‌ها» را داشت، زیرا امیدوار بودند جمعه‌ها را با فرزندان خود بگذرانند.

منتقدان خاطرنشان کرده‌اند که حتی اگر برخی از کارمندان تمام تلاش خود را برای حفظ یک هفته کاری ۴۰ ساعته انجام دهند، بار کاری آنها می‌تواند تحت تأثیر همکارانی قرار گیرد که ساعات اضافی را صرف ساختن ویژگی‌های جدید یا تعقیب اشتیاق خود می‌کنند.

Obsidian Entertainment Game Director Kari پاتل چند نمونه از این را در یک رشته توییت در توییتر شکست. اگر بگوییم، طراح ماموریت ساعت‌های بیشتری را برای اجرای یک ماموریت جدید در یک بازی مانند جهان های بیرونی، که برای تیم روایت، تیم رزمی، هنر محیطی، صدا و تضمین کیفیت کار ایجاد می کند، که همه باید آن کار اضافی را در برنامه های خود جذب کنند.

پاتل خاطرنشان کرد، صرف نظر از حجم کار اضافی، این عمل بر روابط کارمندان تأثیر می گذارد. او می‌نویسد: «شهدا بقیه اعضای تیم را کمتر متعهد و بیشتر در مورد کارشان مخفی می‌دانند. ارتباطات و همکاری از بین می رود.»

البته تجربه بسیار آشنای توسعه دهندگانی وجود دارد که سعی می کنند بازی را به موقع عرضه کنند تا از شغل خود محافظت کنند. پاتل می‌گوید: برای کارگردان‌ها، «به راحتی می‌توان آن را به عنوان یک علاقه درک کرد.»



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر