EP56: چگونه می توان در واقع به هدف پروتئین دست یافت


اگر ماکروها را دنبال کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید به واقع به پروتئین خود برسید ، تنها نیستید. این همیشه آسان نیست و من قول می دهم که هر روز با ابزارها ، طرز فکر و برنامه بازی مناسب می توانید به پروتئین خود برسید. جزئیات را بخوانید!

IDE HALLGASS

چگونه می توان در واقع به هدف پروتئین دست یافت

یکی از رایج ترین سوالاتی که از مشتریان تغذیه می گیرم این است که “چگونه پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود وارد کنم؟” مصرف کافی پروتئین بسیار مهم است – شما راضی می مانید ، قند خون شما یکنواخت است ، هوس شما کمتر است و به شما کمک می کند تا بهتر از تمرینات خود بهبود یابید. مشتریان اغلب به دنبال نکاتی در مورد چگونگی افزودن پروتئین بیشتر در وعده های غذایی و میان وعده های خود هستند ، بنابراین من دقیقاً در مورد کاری که انجام می دهم بحث می کنم و فرمول خود را برای دریافت پروتئین هر روز به اشتراک می گذارم.

من یک منبع ویژه برای شما ایجاد کرده ام که با استفاده از آن می توانید به راحتی پروتئین مصرفی خود را برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنید. این منبع رایگان شامل یک برنامه ریز غذای پروتئین محور ، یک تقلب کلان ، توصیه های پروتئین ، اهداف غذا و موارد دیگر است!

آیا برای رسیدن به هدف پروتئینی خود آمادگی دارید؟

در این پیوند نوار ابزار طراحی پروتئین را بگیرید

اگر به دنبال دستور العمل های غنی از پروتئین و دوستدار کلان هستید ، کتاب من را مطالعه کنید ، کتاب آشپزی رژیم غذایی همه ماکروبه شامل 300 دستور العمل برای هر وعده غذایی و الگوهای غذایی است که خرید و تهیه غذا را آسانتر از همیشه می کند!

اگر به چند نکته دیگر برای مصرف پروتئین نیاز دارید ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: 8 نکته برای رسیدن به هدف پروتئین.

*****

قسمت را می توانید در اینجا بشنوید. اگر این قسمت را دوست داشتید ، لطفاً یک نظر بگذارید و ثبت نام کنید تا هرگز قسمتی را از دست ندهید!

نظرات و سوالات را می توانید به [email protected] ارسال کنید و لطفاً به گروه جامعه Carrot ‘N’ Cake در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

برای آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان ثبت نام کنید: https://carrotsncake.ck.page/free



دیدگاهتان را بنویسید