EP25: خطاهای کلیدی ماکرو (و طرز فکر)


به ساحل یخ زده صبح امروز خوش آمدید! من بسیار خوشحالم که شما اینجا هستید!

بیایید به کلان و طرز تفکر بپردازیم!

IDE HALLGASS

امروز صبح ، ما در مورد مهمترین اشتباهات کلان (و طرز فکر) و چگونگی غلبه بر آنها صحبت می کنیم.

اشتباه شماره 1: علاقه مند به اهداف کلان

مهم نیست چقدر تلاش می کنید ، هرگز در شمارش ماکروها کامل نخواهید بود. اگر به طور مداوم خوب هستید یا در مواقعی کامل هستید ، برای موفقیت آماده می شوید. هم در کلان و هم در تفکر پایدار پیرامون تغذیه.

اشتباه شماره 2: اجازه دهید ماکروها شما را کنترل کنند

اگر شمارش ماکروها زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، کار نخواهد کرد. از نظر ذهنی برای تغییرپذیری در زندگی واقعی برنامه ریزی کنید بدون اینکه به ماکروها اجازه دهید همه تصمیمات را کنترل کنند.

اشتباه شماره 3: تسلیم شدن اگر نمی دانید چگونه چیزی را ردیابی کنید

حتی برچسب های مواد غذایی را می توان 15-20 درصد کاهش داد ، بنابراین هیچ وقت کمال هدف نیست. مهمان نوازی در طول غذا حداقل می تواند به شما در دریافت مواد مغذی مهم به اندازه کافی مانند پروتئین و فیبر کمک کند.

اشتباه شماره 4: از خوردن غذا لذت نمی برید

شما فقط می توانید پس از خوردن غذای خسته کننده به مدت طولانی به رنگ سفید برسید. کلید موفقیت بلند مدت این است که از آنچه می خورید لذت ببرید ، بنابراین وقت و تلاش خود را برای تهیه غذاهای مورد علاقه خود اختصاص دهید.

اشتباه شماره 5: بیش از 3-4 ماه رژیم بگیرید و به تدریج غذا نخورید

دوره بندی تغذیه برای سلامت بدن ، روح شاد و عملکرد مناسب متابولیسم ضروری است. شما یک فصل سوزاندن چربی ، توده عضلانی و مهمتر از همه نگهداری دارید. یادگیری استفاده م eachثر از هر مرحله کلیدی است.

*****

اگر این قسمت را دوست داشتید ، لطفاً یک نظر بگذارید و ثبت نام کنید تا هرگز قسمتی را از دست ندهید!

لطفاً نظرات و سوالات خود را به [email protected] ارسال کنید و لطفاً به گروه جامعه Carrot ‘N’ Cake در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

برای آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید