8 گام برای برنامه ریزی رژیم ساده برای سلامت و کاهش وزن – Beaupre Coaching کاهش وزن و مدیریت زندگی



کاهش وزن موفق و شیوه زندگی سالم برای کسانی که این کار را آسان می دانند!

من همیشه عادات غذایی سالم و شیوه زندگی را نداشتم. من عاشق پای آلبالو بودم و هر چه سریعتر غذا از جعبه یا بسته بندی داخل مایکروویو بیرون بیاید ، رضایت بیشتری خواهم داشت. من علاقه و مهارت زیادی در ساخت ظروف پیچیده نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر مشتاق غذای ناخواسته بودم و در معاشرت بودم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

من سعی می کردم آن شلوارهای باریک و پوست تمیز و یوگا (که هرگز مادرشان را در شبکه های اجتماعی و تلویزیون به تن نمی کردند) (اما هرگز آنها را برش نزنم).

من یک فرد کامل جمعیتی برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بخورم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فودها سلامتی مرا خراب کرده اند. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند غذاهایی باشند که وزن خود را حفظ کرده و هورمون ها و سیگنال های گرسنگی را با هم اشتباه می گیرند. این غذاها باعث التهاب و بیماری های مزمن می شوند که در سنین بالا با آنها روبرو می شوید.

شاید فکر کنید تغییر عادات زندگی غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما می تواند تغییر کند. این امر بارها و بارها توسط چندین مطالعه ثابت شده است.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و اجرای خودکار ، در نهایت ماهرانه فعالیتها در اطراف غذا ، تغییراتی را در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و رفاه ایجاد می کند. با تکرار ، می توانید یاد بگیرید که چگونه این روند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که با تکرار ، تهیه و مصرف غذاهای سالم را به عادات و مهارتهای جدید تبدیل می کند تا از رسیدن به اهداف سلامتی اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توان انتخاب و تهیه غذا را ساده کرد.

هنگامی که متعهد به سالم بودن و تعیین هدف در 6 ماه آینده هستید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذاهایی را که دوست دارند می خورند. این ممکن است به عنوان یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و حفظ برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید بر پوشیدن غذاهایی که دوست دارید اصرار داشته باشید.

در نظر بگیرید که معمولاً چه غذاهایی را می خورید و دوست دارید و چه غذاهایی 100٪ سالم به این گروه غذایی تعلق دارد. هیچ یک از آنها نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای باشد که نمی توانید آنها را تلفظ کنید.

ما موافقیم که تا حد امکان فست فود را حذف می کنیم تا بتوانیم وزن خود را کاهش دهیم. غذاهای پر قند ، غذاهای فرآوری شده ناپدید شده اند. (به استثنای برنامه ریزی شده.)

مرحله اول ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من این را از راب ولف در کتاب Wired to Eat گرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از محصولات فرآوری شده به غذاهای سالم روی می آورند. ماتریس وعده غذایی شامل تمام غذاهای سالم است که از خوردن آنها خوشحال هستید. برای به دست آوردن یک نسخه از کاربرگ ماتریس غذا ، یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.



دیدگاهتان را بنویسید