۷ روش خوشمزه برای افزودن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی – Life Sevi


آبگوشت استخوان و سوپ، توفوی ابریشمی و آب کلاژن در یک بطری قرمز
غذاهای اقیانوس آرام / موری بدون / پروتئین های حیاتی

پروتئین برای یک رژیم غذایی سالم ضروری است و اکثر ما به اندازه کافی از این ماده مغذی از طریق رژیم غذایی خود دریافت می کنیم. با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است بخواهد مصرف پروتئین خود را افزایش دهد. اگر از شیک و میله خسته شده اید، در اینجا راه های دیگری وجود دارد که می توانید پروتئین خود را با هر وعده غذایی افزایش دهید.

آب قلم، آبگوشت استخوان

دو فنجان آب استخوان و دو کاسه سوپ

غذای اقیانوس آرام

آبگوشت استخوان اخیراً بسیار محبوب شده است و دلایل خوبی نیز دارد. برای تهیه آن، استخوان ها و بافت های همبند حیوانات را می جوشانید تا مایعی خوشمزه و پر از ویتامین ها و مواد معدنی تولید کنید. به دلیل مواد تشکیل دهنده، آب استخوان نیز مملو از پروتئین است.

یک فنجان آبگوشت استخوان ارگانیک Pacific Foods حاوی ۹ گرم پروتئین است که خبر خوبی برای افرادی است که به دنبال راه های آسان برای افزودن بیشتر این مواد مغذی به وعده های غذایی خود هستند. از آن به جای آب مرغ معمولی به عنوان پایه سوپ و خورش استفاده کنید. یا برنج یا کینوا را در آن بپزید تا پروتئین این دانه ها افزایش یابد. حتی می توانید یک فنجان را گرم کرده و مستقیماً بنوشید.

ماست یونانی

یک کاسه خامه فرم گرفته یا ماست و یک کاسه همزن

OXO

یک فنجان ماست یونانی حاوی حدود ۱۳ گرم پروتئین است. برای افرادی که از طعم آن لذت می برند، ماست یک ماده همه کاره است که می تواند پروتئین بیشتری به غذاهای شور و شیرین اضافه کند. ماست یونانی ساده را می‌توان با سس‌ها و سوپ‌ها مخلوط کرد تا بافت خامه‌ای و طعم تند به غذای شما اضافه شود.

همچنین اگر از طعم پودر پروتئین خود خسته شده اید، اضافه کردن آن به اسموتی ها آسان است. فقط توجه داشته باشید که سوپ ها و سس های مخلوط با ماست یونانی به خوبی گرم نمی شوند، زیرا ماست تمایل به جدا شدن دارد.

به پودر پروتئین تکیه کنید

2 بسته پودر پروتئین

تغذیه بهینه

نوشیدن یک شیک پروتئینی در طول روز می تواند پیر شود، اما راه های دیگری وجود دارد که می توانید از این محصولات بهره مند شوید. دفعه بعد که در حال خرید پودر پروتئین هستید، یک کاسه از مواد بدون طعم را بردارید.

می توانید تقریباً هر چیزی را که به خوبی با پودر مخلوط می شود مخلوط کنید. به عنوان مثال، سعی کنید قبل از پخش کردن آن روی نان تست، یک پیمانه به بلغور جو دوسر صبحگاهی خود اضافه کنید یا آن را با مقداری کره بادام زمینی مخلوط کنید.

همچنین ممکن است بتوانید بخشی از آرد را در برخی از دستور العمل های پخت با پودر پروتئین جایگزین کنید. این ایده را تا زمانی که نسبت مناسب را برای دستیابی به بافت عالی پیدا کنید، آزمایش کنید.

سفیده تخم مرغ بخور

یک نفر تخم مرغ را می شکند و سفیده آن را از زرده جدا می کند.

iva / Shutterstock.com

سفیده تخم مرغ بیشتر از پروتئین و آب تشکیل شده است. در حالی که زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، کالری و کلسترول بالایی نیز دارد. در حالی که به احتمال زیاد هر روز به دو عدد تخم مرغ کامل می چسبید، اگر می خواهید این پروتئین را بخورید، می توانید سفیده تخم مرغ بیشتری بخورید.

اگر در هضم تخم مرغ مشکل دارید یا نمی دانید چگونه آنها را در وعده های غذایی خود بگنجانید، می توانید سفیده تخم مرغ پاستوریزه را امتحان کنید. این نوع خاص از تخم‌مرغ‌ها برای از بین بردن باکتری‌ها حرارت داده می‌شوند و مصرف خام آن بی‌خطر است. فقط در صورتی باید آنها را بخرید که قصد دارید خام آنها را بخورید.

این محصول اغلب در کارتن فروخته می شود و می توان برای افزایش محتوای پروتئین آن را به اسموتی ها و شیک های پروتئینی اضافه کرد. طعم ملایمی دارد، بنابراین نباید طعم تخم مرغ را تشخیص دهید.

آب خود را ارتقا دهید

بطری قرمز آب کلاژن

پروتئین های حیاتی

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی توسط پستانداران از جمله انسان تولید می شود. همچنین یکی از بلوک های ساختمانی اساسی پوست است و همچنین به ساخت مو، استخوان ها، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها کمک می کند. اگر از نوشیدن شیک های پروتئینی خسته شده اید، یکی از آن ها را با یک بطری آب کلاژن جایگزین کنید.

در هر بطری ۱۰ گرم پروتئین وجود دارد، اما طعم و بافت بسیار متفاوتی نسبت به یک نوشیدنی پروتئینی استاندارد دارد. در واقع طعم آن شبیه یک بطری لیموناد توت فرنگی با نشاط است که مقداری پروتئین اضافه شده است. همچنین در هر بطری فقط ۳ گرم شکر خواهید یافت.

توفو را امتحان کنید

یک کاسه و یک کاسه توفوی ابریشمی

موری نو

توفو ابریشمی حاوی مقدار مناسبی پروتئین است و می‌توان آن را به روش‌های بیشتری از آنچه فکر می‌کنید استفاده کرد. این نوع توفو طعم بسیار ملایمی دارد که باعث می شود به راحتی با انواع غذاها مخلوط شود.

برای دریافت پروتئین، پتاسیم و کلسیم بیشتر، یک کاسه را به اسموتی بعدی خود اضافه کنید. همچنین می‌توان از آن برای تهیه دسرهای مناسب‌تری مانند پای ابریشم شکلاتی وگان استفاده کرد. به هیچ وجه طعم آن را نخواهید چشید – قول می دهیم.

غلات خود را ارتقا دهید

دو بسته کینوا

غذای بهتر بدن

برنج و ماکارونی غذاهای جانبی عالی هستند، اما حاوی پروتئین بسیار کمی هستند. یک راه آسان برای افزایش مقدار آن در ناهار یا شام این است که غلات معمولی خود را با کینوا جایگزین کنید که تنها در نصف فنجان ۱۲ گرم پروتئین دارد. همچنین سرشار از فیبر و آهن است.

می توانید کینوا را مانند برنج بپزید و هر مایعی را که در آن بریزید جذب می کند. این بدان معناست که می‌توانید با پختن آن در آب استخوان، پروتئین بیشتری اضافه کنید، یا اگر با آب مرغ همراه باشید، می‌توانید آن را طعم‌دارتر کنید.


وقتی سعی می کنید پروتئین دریافتی خود را افزایش دهید، ممکن است احساس کنید در پودرهای پروتئین و سینه مرغ غرق شده اید. این جایگزین های خوشمزه رسیدن به جیره روزانه را بسیار آسان می کند. شاید بتوانید برای همیشه از شر آن تکان های گچی خلاص شوید. شیرین!