7 دلیل شگفت انگیز برای شمارش ماهیچه های شما


آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

او از فعالیتهای خارج از منزل ، ماجراها ، تفریح ​​با خانواده و دوستانش لذت می برد و می تواند به راحتی از طریق فعالیتهای روزانه خود … با انرژی ذخیره!

کی اینو نمیخواد! می دانم بله!

ماهیچه های قوی این کارها را آسان تر می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی را بهبود بخشد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز برای شمارش ماهیچه های شما…

  1. ماهیچه به بدن کمک می کند تا سطح قند خون را کنترل کند. در حین ورزش ، ماهیچه ها از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند موجود در جریان خون است. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش قند خون شما کمک کند.

    همچنین به بدن در بهبود استفاده از انسولین کمک می کند ، که از مشکلات متابولیک و دیابت جلوگیری می کند.

  2. محکم نگه می دارند. ماهیچه ها به تمام فعالیت های شما قدرت می دهند … از جمله پیاده روی ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در امتداد ساحل!
    نکته این است که به طور منظم با آنها کار کنید تا قوی بمانید.

    او می دانست که از دست دادن توده عضلانی در سن 30 سالگی شروع می شود و با گذشت زمان افزایش می یابد. بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه کالری بیشتری می سوزاند.نه تنها در زمان فعال ، بلکه در روز و شب. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی تنها 20 کالری می سوزاند. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان ، همه چیز جمع می شود.
  4. این برای روحیه و عزت نفس شما مفید است.اگر ماهیچه های قوی و متعادل دارید ، حالت بدن شما معمولاً بهتر است. و وضعیت بهتر مربوط به روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر است!
  5. برای مفاصل و استخوان ها مفید است.ورزش منظم برای تقویت ماهیچه های اطراف مفاصل می تواند به شما کمک کند حرکت بهتری داشته باشید و درد کمتری داشته باشید. می توانم آن را ضمانت و تایید کنیم!

    از آنجا که من ماهیچه های خود را بسیار تمرین دادم ، درد زانو من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو من سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات کاهش وزن با افزایش سن می تواند به ساخت و تقویت استخوان ها کمک کند.

  6. او زنده است.بالاخره قلب شما ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب را تقویت می کند ، به تنظیم وزن بدن کمک می کند و از آسیب های شریانی ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.شما می توانید قدرت و قدرت لازم برای فعال بودن و امتحان چیزهای جدید را بدهید! برای انجام کارهایی که دوست دارید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم یک تمرین را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات برای من اتفاق می افتد!) ، من فقط به همه دلایل فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه از لحظه تنبلی من پیشی می گیرند!

ترفند دیگر من این است که کفش و شلوارم را بپوشم و فقط مجوز را شروع کنم تا اگر دلم نمی آید ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع می کنم ، همیشه ادامه می دهم.

نظرات خود را در زیر بنویسید و دلایل تمرین و / یا نحوه ایجاد انگیزه در حرکت را به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید تمرینات کوتاه ، م ،ثر و م thatثری انجام دهید که 5 تا 20 دقیقه طول می کشد (دیگر بهانه ای برای ورزش نکنید!) ، راهنمای تمرین Time Crunch من را ببینید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع و مجرب
مشاور واجد شرایط سلامتی محل کار
پیری گروه FB با سرزندگی
صفحه FB مربی Duwel Anita

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه جایی است که می توان اطلاعات و استراتژی های مربوط به زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش را به اشتراک گذاشت. اولین نفری باشید که هدایای رایگان ، چالش ها و موارد دیگر را دریافت می کنید. آن متناسب با. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن جوک ها!

دیدگاهتان را بنویسید