5 نکته برتر در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات برخی تغییرات معمول در زندگی و موارد اضافی و از بین بردن برخی ویژگی ها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه یک مادر:

“به محض اینکه متوجه شدیم کاری را انجام می دهیم و آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم و این می تواند مانع بچه دار شدن ما شود ، ما راه حلی را شروع کرده ایمکردنشون. ما در خانه تمرین می کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
– سپس من دوقلو باردار شدم.

قدرت تغذیه و شیوه زندگی بر باروری تغییر می کند این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6-12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زایا (تخمک و اسپرم) خود را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خودتان را پیدا کنید برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

1.3-14 وعده سبزیجات و میوه ها در روز بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای خیلی ها سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات می توانند معجزه کنند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منابع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی و 3-4 است واحدهای (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D a نام روز ویتامین معروف است و ما قادر به تولید ویتامین های کافی هستیم D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب دارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D خود را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که برنامه سفر به شما می رسد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را بهتر کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و خرچنگ نیز منابع خوبی هستند اینها ویتامین D هستند (این ماهی ها ، که گفتم ، ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانیم که آیا چنین است بعد از 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، وقتی شخصی به شما می گوید آرام باشید به هر حال ، شما خوشحال هستید که یک مشت نقل و انتقال پول زیبا را به شما تبریک می گویم 😀 و در قلب شما شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمونه.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس ، مقاله را بخوانید یک صفحه وجود دارد ، ببینید) ، اما صادقانه بگویم ، بیشتر آن آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید داره برمیگرده یوگا ورزش. گوش دادن به موسیقی. کتاب خواندن. مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، شروع کنید شما یک فرصت زیبا را برای مصرف این مکمل از دست دادید. عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند که این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف می کند.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان هایشان متولد می شوند فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم که سالم تر باشد بودن !! خوب این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه است و زمان انتخاب و روش های تغذیه فرا رسیده است زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال اختلالات دارد حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است او مدتی است که بر بدن خود کنترل هورمونی دارد و در واقع خسته شده است مواد مغذی (استروئیدها) مورد نیاز در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی از داروهای پوستی که تنظیم کننده هستند هورمون وان)

زنا ، که از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح استفاده می کند خطر مسمومیت بارداری نسبت به سایرین کمتر است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است عوارضی شبیه حالت تهوع ایجاد کند مطمئن شوید که این روند را پس از مشورت با یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید در حضور یک عامل جراحی خاص ، مشکل خونریزی ، در طول درمان قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید