5 قدم برای استفاده از غلات برای رسیدن به اهداف کاهش وزن پس از 50 سال – آموزش بوآپر کوچینگ وزن و آموزش مدیریت زندگی



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، زندگی حرفه ای خود را صرف بررسی آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است کرد. او اساطیر ما را در مورد استعداد ، استعداد و تلاش مطالعه کرد. او با شور و اشتیاق با دانش آموزان جوان کار می کند و به آنها می آموزد که چگونه از استراتژی های خود برای توسعه غلات استفاده کنند. کار او دانش آموزانی را که دارای استعداد و نه چندان با استعداد تلقی می شوند ، هدف قرار می دهد.

گریت آن را چنین تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما کشفیات او در مورد ما نیز به همین شکل صدق می کند. او می تواند در هر سنی دانش آموز باشد. پشتکار دارید و می توانید شور و اشتیاق خود را در هر سنی افزایش دهید.

ممکن است خود را یک استعداد بدانید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

از سوی دیگر ، تلاش مداوم ، به صورت متمرکز و جهت دار ، تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

کلید استفاده از Grit طرز فکر رشد است. ذهنیت رشد فرض می کند که مغز می تواند در هر سنی رشد کند و می کند. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. در آینده می توانید به کارهایی که در گذشته انجام نداده اید برسید.

اگر حداکثر عضو شوید ، “نمی توان به سگ پیر ترفندهای جدید آموخت.” من اینجا هستم تا به شما بگویم اشتباه می کنید.

برای موفقیت در استفاده از گریت در رابطه با کاهش وزن و تصمیم گیری در مورد شیوه زندگی سالم ، با تمایل به تغییر و ایمان (مهم نیست چقدر کوچک) در دستیابی به آن شروع کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً آن را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. زندگی خود را با کنجکاوی در زمان حال آغاز کرده و چشم به آینده خود داشته باشید. تمایل به ایجاد اشتیاق به تداوم تلاش های شما کمک می کند.

بسیاری ، پیر و جوان ، معتقدند بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها حتی نمی توانند تصور کنند که چرا به فکر تلاش برای رویای آینده می افتید. حتی می توانید آن را زمین بگذارید.

من نه.

شرط می بندم شما هم ندارید

من می خواهم با بار کامل بیرون بروم! توانمند ، غنی و داده شده است.

حتی اگر من یک استعداد طبیعی نیستم ، می توانم از تمرین و پشتکار با کمک Grit درس بگیرم. من می دانم که این درست است زیرا این کار را در زندگی ام انجام داده ام. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال برای دانشگاه اقدام کردم. من هر روز به دنیا آمدم ، اکنون 29 سال دارم. من خودم مراقبت از خودم و بهداشت روانی را که هر از گاهی تمرین می کنم یاد گرفتم.

گریت نوروپاتی جدیدی در مغز من ایجاد کرد. گریت آن را به طرف دیگر منتقل می کند.

کبودی محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی ممکن است برای پیروزی طولانی مدت خود را از چیزی محروم کنید.

از شما می خواهم که هدف خود را از پایبندی به شیوه زندگی و رژیم غذایی که انرژی لازم را برای بدن و ذهن شما برای داشتن یک زندگی فوق العاده فراهم می کند ، در نظر بگیرید.

اعتراف می کنم که بزرگتر شدم ، فکر می کردم دیگر به گریت نیازی نیست. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را آویزان کنم! مطمئناً بعضی چیزها راحت تر هستند. دیگران مانند همیشه چالش برانگیز هستند.

ایجاد عادات جدید با استفاده از Grit هدیه ای است برای همه ما – در هر سنی.

چگونه می توانم Grit بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر چالش های دنبال کردن سلامتی و یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و علاقه زندگی باشد؟ مایل به برداشتن گام های کوچک برای بهبود زندگی خود و لذت بردن از این روند اراده سلامت مغز را بهبود می بخشد تأخیر ضروری است. اگر نتوانستید کامل باشید و همچنان عزم راسخ داشته باشید و به دنبال سلامتی و تندرستی باشید ، این گریت است.

اگر در زندگی خود شکست ها را پشت سر گذاشته اید – و چه کسی نتوانسته است. شما بیش از آنچه فکر می کنید ذره بین خود دارید. به خودتان کوتاه نگویید.

کاری که من برای مشتریان و هدفم انجام می دهم شما این است که در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار گذاشتن مبارزات احساسی و قضاوت هایی که می تواند به بدن و مغز ضربه بزند وارد مرز نهایی شوید. با بالا رفتن سن بدن (خدا را شکر ، جایگزین آن چیزی نیست که من الان می خواهم) ، من همچنان از همه این ابزارها در زندگی خود استفاده می کنم.

شماره 1 عادات سلامتی خود-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، سلامتی و مراقبت از خود-را به عنوان چالش هایی فراتر از مهارت های فعلی خود مشاهده کنید.

اجازه دهید تغییر عادات شما یک هدف بلند مدت باشد ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی او مهارت های جدیدی را به دست می آورد.

شماره 2 لیستی از مهارتهای فرعی که برای کاهش وزن برای آخرین بار باید به دست آورید تهیه کنید.

برخی از مهارتهای فرعی که برای پیشرفت آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب برنامه غذایی و ایجاد پروتکل کاری
  • چگونه می توان خرید و آشپزی را آسان کرد
  • استفاده از دفتر خاطرات غذایی
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته از قبل
    • برنامه ریزی تعطیلات و رویدادهای خاص
  • چگونه با احساسات کنار بیاییم و از خوردن احساسی صرف نظر کنیم.
  • چگونه می توان یک تمرین مراقبت از خود روزانه انجام داد

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر یک از مهارت های فرعی با تمرکز 100٪ بر یک بازه زمانی برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خود زمان بدهید تا یاد بگیرید ، تحقیق کنید ، تصمیم بگیرید ، بنویسید یا آشپزی کنید – هر مهارت که در یک بازه زمانی مشخص با آن کار کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت از مربی یا رفیقی که متعهد به موفقیت است ، از او کمک بخواهید.

شماره 4 GRIT را با طرحی که شامل موانع و استراتژی ها می شود توسعه دهید.

هنگام برنامه ریزی برای یادگیری یک مهارت فرعی جدید ، لیستی از موانعی که در دستیابی به مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد ، تهیه کنید. از این لیست ، برای اطمینان از موفقیت یک استراتژی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما ممکن است ثبت نام در یک سرویس تحویل غذا و / یا یادگیری نحوه تهیه یک دستور العمل ساده باشد. یک اجاق گاز آهسته تهیه کنید و نحوه پخت پروتئین را بیاموزید.

مثال دیگر این است که در مورد نحوه برخورد با احساسات صحبت می شود ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات قوی شده اند ، از قبل شناسایی کرده و برای آنها برنامه ریزی کنید. یا تمرین فوریت بر برخی غذاها را تمرین کنید.

شماره 5 زمانی را برای ارزیابی و اصلاح برنامه تمرینی خود برنامه ریزی کنید در حالی که مهارت های خود را در همه زمینه ها توسعه می دهید.

یک گزارش تمرین ایجاد کنید که بتواند در مورد تمرین بازخورد ارائه دهد. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ که کار نکرد چه چیزی به شما احساس خوبی می دهد و چه چیزی مانعی به نظر می رسد که در مورد آن نمی دانستید.

تلاش هدفمند منجر به یادگیری واقعی می شود. با استفاده از Grit ، می توانید بر این مهارت ها مسلط شده و دستیابی به رویاهای خود را اجتناب ناپذیر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید Grit را با مقیاس رتبه بندی آن در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری در پادکست خود دارم: برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید