5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای بچه ها


داشتن بچه ها به معنای بسته بندی ناهار است … و شما برای الهام بخش و سرگرم کننده چیزها به الهام بی پایان نیاز دارید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی یک ناهار سالم که کودکان واقعاً می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده سالم و ناهار سالم برای بچه ها دارم که به تنظیم برنامه ناهار آنها کمک می کند.

من که یک متخصص تغذیه بودم ، فکر کردم که قرار است این وضعیت بسته بندی ناهار را کنار بگذارم. یعنی من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … با 10 بسته ناهار سالها بعد سریع جلو بروید ، و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات به اندازه والدین بعدی خود احمق یا ناامید هستم! آن زمان است که من باید کلاه رژیم درمانی خود را بر سر بگذارم و راه حل هایی برای گذراندن هفته ها ارائه کنم. بنابراین ، من دوباره با نانوایی Silver Hills (نان غلات جوانه زده مورد علاقه من) همکاری کردم تا توضیح دهم که یک ناهار بسته بندی شده سالم در واقع برای بچه ها چگونه است.

چگونه یک ناهار متعادل برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه در مورد رژیم متعادل بسیار صحبت می کنند … اما این برای غذا چه معنایی دارد
آن را روی بشقاب خود بگذارید – یا در جعبه ناهار؟

من همیشه دوست داشتم از “روش بشقاب” به عنوان یک پذیرش ساده برای وعده های غذایی استفاده کنم ، که مطابق با دستورالعمل های راهنمای غذای کانادا است. من روش بشقاب را دوست دارم زیرا بصری است ، بنابراین اگر تمام مواد مغذی مورد نیاز برای تامین انرژی بین وعده های غذایی را دریافت کنید ، حدس و گمان را از بین می برد.

اگر به 100 don’t نرسیدید کاملاً خوب است ، سعی کنید وعده غذایی را تهیه کنید که تقریباً شامل 50٪ میوه و سبزیجات ، 25٪ غذاهای پروتئینی و 25٪ غلات کامل باشد. دیدن؟ پزی آسان.

در حال حاضر ، به عنوان یک پدر و مادر گیاهی ، این وضعیت عاری از آجیل کمی عادت کرد-مخصوصاً به این دلیل که برای مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی به آجیل وابسته هستم. با این حال ، این به من کمک کرد تا خلاقانه در مورد آنچه که در جعبه ناهار قرار دادم خلاق باشم. هنگام تهیه ناهار بدون آجیل با استفاده از روش بشقاب ، ممکن است به این شکل باشد:

  • غذاهای غنی از یک یا دو پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند کره دانه روی نان تست ، میان وعده نخود سرخ شده ترد ، سیخ توفو یا ساندویچ ماهی نخودچی باشد
  • یک یا دو غذای کامل مانند نان غلات جوانه زده Silver Hills Bakery ، برنج قهوه ای یا بیسکویت کاملبه میزان سرو غذا بستگی به اشتهای کوچولوی شما دارد. سرو نان غلات جوانه زده ، پای شما را به سایر نان های ساندویچ سبوس دار می رساند ، زیرا پروتئین گیاهی و فیبر کودک شما را افزایش می دهد ، که به آنها کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنند.
  • دو تا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجات برنزه مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را با آب لیمو بریزید تا برنزه شدن را به تاخیر بیاندازد.
  • با آب به عنوان یک نوشیدنی پر کنید حتی برای بچه ها ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار سالم مدرسه

نمی دانم چطور با او هستید ، اما وقت زیادی برای ناهار ندارم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است کارها را ساده کنم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند ناهارهای سالم و بسته بندی شده درست کنید که بچه های گیاهی شما واقعاً می خورند و تمام وقت آزاد شما را نمی گیرد!

  • سرگرم کننده کنید: با فرم و قالب بازی کنید.
    • در قلب خود از یک ساندویچ برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا فقط مستطیل ، مثلث و مربع را برای ساندویچ جایگزین کنید.
    • می توانید یک ساندویچ را به سیخ ، لفافه یا کاسه میان وعده تبدیل کنید. همان پر کردن ها ، در قالب متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را به شکل های سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با استفاده از جورابگیر خربزه خرد کنید
      گاهی اوقات همه چیز را متزلزل کنید
  • بچه ها را درگیر کنید: آنها بیشتر ناهار می خورند!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا ناهار کامل را (بر اساس سن) درست کنند.
      مناسب)
    • آخر هفته با خود بپزید تا کیک و کلوچه داشته باشید
      هفته
    • وقتی ناهار به خانه می آید ، بپرسید چرا قضاوت نمی کنید … و نظر آنها را جویا شوید
      چگونه آنها از ناهار خود بهتر لذت می بردند
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها در مورد خواسته های خود در ناهار آخر هفته صحبت کنید
    قبل از خرید و قرار دادن “منو” روی یخچال تا همه بدانند چه چیزی
    پیچیدن
  • غذای باقیمانده را فراموش نکنید! می توانید روال عادی خود را تغییر دهید و تنوع بیشتری را معرفی کنید
  • هر از گاهی یک شگفتی اضافه کنید! برچسب باشد ، یک کوکی کوچک یا یک یادداشت ، الف
    عنصر غافلگیری بچه ها را با ناهار مشغول می کند.

5 ایده جعبه ناهار سالم برای کودکان

نیاز به روشن کردن آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار سرگرم کننده و ساده برای به روزرسانی برنامه روزانه شما آورده شده است

  • پیتزابولی: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با انگور ، فلفل زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ سیخ: سیخ سیخ + سیخ دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی و کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تن Redux: ساندویچ ماهی تن با نخود. با زغال اخته ، خیار و مارپیچ هویج سرو کنید
  • بشقاب میان وعده: هوموس و تورتیلا کامل ، به صورت مثلث بریده شده است. با مینی پرتقال ، نخود ، سرمه ورقه شده سرو کنید
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با مخلوطی از کیوی ، هویج رنگین کمان ، مسیر ایمن مدرسه سرو می شود

آیا به ایده های کودک پسند بیشتری نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید