4 نکته برای کاهش وزن هنگام تعطیلات – Beaupre Coaching کاهش وزن و مدیریت زندگی



من بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود نیز لذت ببرید! برای کسانی که قصد دارند از حالا تا پایان سال تعطیلات داشته باشند ، اکنون وقت آن است که دفترچه یادداشتی تهیه کرده و برنامه تعطیلات خود را از همین امروز شروع کنید! شما می خواهید از اوقات فراغت خود لذت ببرید و ناامید و 5 رقمی دورتر از مقصد به خانه برنگردید.

مشتریان من که برنامه های تعطیلات خود را دنبال می کنند و از آنها پیروی می کنند وقتی کمتر از یک پوند به خانه برمی گردند یا حتی مقداری را از دست می دهند شگفت زده می شوند. آنها تعطیلات خود را فرار از زندگی و کار و همچنین عقب نشینی از فعالیت های روزمره زندگی روزمره می دانستند. این فرار اغلب شامل نوازش “سزاوار” و کاهش استرس با غذا بود.

آنچه در هر شرایطی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

اگر تعطیلات خود را زمان تجدید و روابط با دوستان ، خانواده و طبیعت می دانید و از حضور در آنجا خوشحال هستید ، تجربه کاملاً متفاوتی را تجربه خواهید کرد تا زمانی که تعطیلات شما به عنوان یک تعطیلات رها شده ، خوردن و آشامیدن در نظر گرفته شود. به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات مربوط به استراحت از محل کار نیست ، حتی ممکن است فرصتی برای دیدن قسمتی دیگر از جهان ، شکستن روال عادی یا به اشتراک گذاشتن وقت خود با دوستان و خانواده وجود داشته باشد. ممکن است بخواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. همچنین ممکن است در ساحل نشسته باشید و رمان های ناخواسته بخوانید.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، ضروری است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمان در دسترس خود را بررسی کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی برای روز بازگشت خود شروع کرده اید ، چطور؟ وقتی به خانه می رسد ، در را باز می کند ، کیفش را می اندازد و روی تخت می افتد. احساس خستگی می کنید ، اما بسیار خوب است. شما در مصرف آن زیاده روی نکرده اید ، حتی آن را به طور باور نکردنی سالم مصرف کرده اید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید ورزش کرده اید و صادقانه می توانم بگویم این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما از نوشیدن بیش از حد ، پرخوری و مصرف دوز یا قاشق دیگر رنج نمی برید. در عوض ، او تصمیم گرفت که قدم بزند ، به اقیانوس خنک بپرد یا زیر آبشار یا دور آتش بنشیند و با نوه هایش ترانه بخواند ، نه لزوما هنگام غذا خوردن.

امسال می تواند تجربه تعطیلات باشد. در اینجا نحوه پیاده سازی آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین، با یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. می خواهید چه نتیجه ای را ببینید؟

دومین، طرحی ایجاد کنید که بتوانید عمداً هر روز در تعطیلات آن را تمرین کنید. در اینجا شش مورد اساسی برای برنامه ریزی تعطیلات خود آورده شده است:

6 عنصر اساسی طرح عبارتند از:

  • پایه شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده می مانید و آشپزی می کنید؟ به جنوب آمریکا سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا دریابید چه غذاهایی رایج و در دسترس شما هستند. غذاهای مفیدی را انتخاب کنید که از آن لذت خواهید برد. متعهد شوید که از دفترچه خاطرات وعده های غذایی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل تا چه حد می دانید چه چیزی بخورید. در صورت تمایل استثنائات را مجاز کنید. فقط آنها را طراحی کنید.

  • خط پایانی شماره 3: برای اینکه بتوانید با اطمینان خاطر فعالیتهایی را که متعهد به زندگی در اطراف شما هستند ، خارج از غذا خوردن ، به جای مشارکت در مصرف بیش از حد ، باورها و افکار خود را تمرین کنید.

نمونه هایی از باورهای افسرده کننده:

من نیاز به استراحت از همه چیزهای سالم دارم

من سزاوار خوردن و خوردن هر چه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بیایم و رژیم بگیرم

من باید غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود مصرف کنم

چرا در تعطیلات سعی می کنم خودم را کنترل کنم

تعطیلات باید پر شوند و رها شوند

این چه فایده ای دارد که در تعطیلات چیزی را از خودم دریغ کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

من نمی خواهم خودم را اداره کنم

نمونه هایی از ایمان موفق:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت خوب از خودم آرامش داشته باشم

فعالیتهای جدیدی را امتحان می کنم

من برای سوخت غذا می خورم

به خودم افتخار خواهم کرد

اگر غذاهای مناسب را در وعده های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری خواهم داشت

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

تصمیم می گیرم طبق برنامه غذا بخورم

من غذاهای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود گنجانده ام

من به عنوان سوخت غذا می خورم ، نه برای تفریح

  • خط پایانی شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه نوازش شرکت نمی کنید. اگر نظرات خواهرتان فعال شد ، می توانید برای فشار دادن چند دکمه برنامه ریزی کنید. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه خود را بسته بندی کنید. اگر در کنار خانواده خود هستید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد دارید آشپزی کنید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • پایه شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و تمرکز غذای شما نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. حاضر باشید کسی را بیشتر در مورد خود بشناسید. به دریا بروید ، حتی اگر مطمئن نیستید. به کارهایی فکر کنید که در کودکی از انجام آنها لذت می بردید و به دنبال سرگرمی آسان باشید.

سوم، هر روز آن را مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان تحریک می شود ، از این مدل برای ایجاد افکاری استفاده کنید که واقعاً می توانید به آنها فکر کنید و عاشقانه ، خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید رویکرد یک فرد یا مکان را گسترش دهید ، می توانید در کنار احساسات منفی احساسات بهتری پیدا کنید. بگذارید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی محبت آمیز برای ناقص بودن همه ایجاد کنید ، از جمله شما.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. چطور انجامش دادی؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م whileثر بودند در حالی که برخی دیگر مثر نبودند؟ پیروزی های خود را جشن بگیرید و ببینید از جایی که ردیابی کرده اید چه چیزی می توانید بیاموزید.

اگر از تمرین عمدی برای برنامه ریزی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید سرحال ، سالم و توانمند به خانه بازگردید.

زندگی را باید تجربه کرد و از روی تجربه آموخت. اگر در سن 50-60 سالگی با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود و ترک خرابکاری از خود باشد.

تمرین عمدی این کار را انجام می دهد. با آموختن چیزهای جدید ، توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر تقویت می کنید.

کاهش وزن در تعطیلات فقط می تواند یک شروع باشد. حفظ سبک زندگی سالم در دهه 60 و 70 در بدن قوی و روح سالم با لذت و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر مربی اصلی وزن و وزن است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. این روش به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، مصرف بیش از حد عاطفی را متوقف کنند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و در آینده هیجان ایجاد کنند. شما کاملاً مطمئن هستید که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید