30 میان وعده مغذی برای کودکان



میان وعده های سالم برای کودکان در انبار

این ورودی توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال ایده های مفید میان وعده برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که می توان آنها را به راحتی در جعبه های ناهار مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی کرد! علاوه بر این ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای فرزندان خود و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به خوردن غذاهای سالم را دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای کودکان  بسته بندی یک میان وعده برای ناهار مدرسه و چگونگی ترغیب بچه ها به تغذیه سالم آسان است.

– مامان ، من گرسنه ام! با داشتن دو پسر بزرگ ، احساس می کنم روز و شب غذا و تنقلات می خورم. یک وعده غذا را تمیز می کنم و به غذای بعدی ادامه می دهم. این را به خاطر دارم ، مادرم هم همیشه این را می گفت. 

و اگر اشتهای آنها امروز پیش بینی می کند که چه آینده ای پیش می آید ، می توانند ما را در خانه و در خانه به عنوان نوجوانان / نوجوانان مصرف کنند. آیا شخص دیگری وجود دارد که خویشاوند باشد؟

پسرانی که میان وعده های Clif Bar را می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات نباید اشتباه کنید. همه اشکال مهم هستند- تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک شده و آب میوه ، زیرا منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف آن افزودن میوه یا سبزیجات به هر میان وعده است. 
  2. مراقب قندهای اضافه شده باشید. آیا کودک شما دهان شیرینی دارد؟ یکی وجود دارد که همیشه متعلق به لقمه های شیرین است. AAP توصیه می کند که قند اضافه شده برای کودکان بالای دو سال به حداقل 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) و برای کودکان زیر دو سال برای قند افزوده تقریباً صفر شود. آه ، گفتنش راحت تر از انجام دادن است ، اینطور نیست؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات شور مانند نان ، پنیر ، غذاهای لذیذ ، چیپس ، بیسکویت ، غذاهای منجمد و فست فودها یافت می شود که آنها را بسیار خوشمزه و مطلوب می کند. اما مراقب منابع نمک باشید ، زیرا نمک می تواند منجر به سطوح ناسالم در رژیم غذایی کودکان شود. موسسه پزشکی دریافت کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1-3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال توصیه می کند. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک رومیزی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است! 
  4. میان وعده های هدفمند را انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که در بیشتر موارد ، پر کردن میوه و سبزیجات راه درستی است ، میان وعده های حاوی قند و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارد. 

بگذارید آن را با صدای بلند به افراد پشت بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و احتمالاً نمک نیاز دارند. میزان تعریق کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که فرزند شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از طریق غذا – میان وعده های شور تر ، و برخی محصولات حاوی پتاسیم و سدیم – از دو عرق الکترولیت بزرگ موجود است. 

این غذاها هم بخشهای سرگرم کننده و هم عادی یک رژیم غذایی سالم هستند. هدف آن ایجاد تعادل و انتخاب میان وعده های هدفمند است – در یک روز گرم و آفتابی وقتی بچه ها بیرون بازی می کنند ، مقداری نمک به آنها بدهید تا الکترولیت های خود را شارژ کنند. 

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما شما رو دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی لازم را برای بازی کودکان در زمان بازی فراهم کند. این میله های انرژی طعم عالی و 10-12 گرم غلات کامل از جو دوسر ارگانیک را ارائه می دهند و حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی نیستند.

چگونه می توانید فرزندان خود را وادار به خوردن تنقلات مغذی تر کنید؟

در انبار با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. اتاق خود را سازماندهی کنید حفظ مواد غذایی مغذی در قسمت جلویی و مرکز چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک سیاست انبار باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی می بینند ، این را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از چشم نگه دارید و آنها را از کودکان در قفسه بالاتر دور نگه دارید. من از مخلوط سطل های تمیز و سفید در محفظه استفاده می کنم. قابلمه های شفاف در سطح چشم برای میان وعده های مورد علاقه ، گلدان های سفید با درپوش برای چیپس ، شیرینی ، دسر و غیره ، در بالای انبار یا در کابینت های مختلف آشپزخانه. یخچال مناسب برای تغذیه سالم کودکان
  2. یک کلاس کودک در یخچال یا یخچال کوچک ایجاد کنیدبه سطل های زباله! از تابه های شفاف برای برش پرس ماست ، چوب پنیر ، میوه و سازماندهی ساندویچ های آماده استفاده کنید. 
  3. تنقلات و تنقلات را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید فرزندانتان تغذیه سالم تری داشته باشند ، باید راحت باشید. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده درست کنید و مسیر را زودتر مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ های از پیش آماده کنید. باتری ها را برای جمع آوری آسان و تهیه تنقلات در مینی کیسه ها ذخیره کنید.جعبه ناهار با تنقلات مناسب کودکان
  4. به آنها بیاموزید که در خوردن میان وعده هدفمند باشندبه خوردن میان وعده عمدی یک مهارت مادام العمر است. با رعایت برخی از دستورالعمل های تنقلات ، عادت های سالم میان وعده را به فرزندان خود بیاموزید. 
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و بچه ها را به مصرف آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات سبوس دار (مانند آنهایی که در CLIF Kid Zbar یافت می شوند) می توانند انرژی لازم را برای تغذیه بدن و تخیل هنگام بازی فراهم کنند. در حالی که پروتئین سرکوب کننده اشتها و چربی های خوب (مانند آنهایی که در محصولات CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند شکم های خروشان را بین وعده های غذایی در حال حرکت برآورده کنند. 
    4. به فرزندان خود آموزش دهید تا میان وعده ای متعادل تهیه کنند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدرات های پیچیده و چربی های سالم و / یا پروتئین برای قدرت و انرژی پایدار. بچه در حال خوردن در کلیف بار لبخند می زند
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذای جدید را در هنگام خوردن میان وعده تشویق کنید ، یک پارافیت یا نوار موز سالم درست کنید که بچه ها بتوانند پانسمان خود را به آن اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. هنگام خوردن میان وعده یک فعالیت / کاردستی ایجاد کنید که باعث می شود آنها با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای بچه ها در میان وعده می تواند به آنها کمک کند تا حتی از غذای خود لذت بیشتری ببرند. 
  6. مشتق شده از مثالبه کودکان اغلب در غذا خوردن از والدین خود الگو می گیرند. هنگام برنامه ریزی یک میان وعده بعد از ظهر ، به جای گرفتن یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا هویج و هوموس را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در روال جوندگان والدین به کودکان در مورد عادات غذایی سالم که بیشتر احتمال دارد از آنها تقلید کنند ، آموزش می دهد. 

لیست اصلی تنقلات مغذی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • کیک پنیر
  • شیر ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده با میوه برای کودکان

بهترین میان وعده میوه ای برای بچه ها

  • میوه تازه + کره گردو یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان میوه های کنسرو شده
  • میوه خشک شده:  کشمش ، خرما ، زغال اخته خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا خامه ای
  • فشردن سس سیب
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات بچه ها

بچه ها تنقلات سبزیجات می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود ، چوب خیار ، فلفل دلمه ای)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + پیاز فرانسوی با ماست

میان وعده پروتئینی خوب برای بچه ها

میان وعده پروتئین بالا برای کودکان

  • رفتار دانشجویی
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای کودکان

غلات کامل سالم برای تنقلات کودکان

  • مافین های خانگی
  • غلات غنی شده 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar Filled
  • کیک یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های ساده میان وعده برای کودکان 

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

آوردن بچه ها به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. ترکیب مسیر ، مافین و آماده سازی چیدن موز فعالیتهای سرگرم کننده ای هستند که می توان با هم انجام داد و باید رژیم غذایی سالم را تشویق کرد. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای بچه ها ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه انجام دهید. 

موز کرانچ پاپ | یک غذای ساده منجمد دوستدار بچه ها

میوه هندوانه ترش خانگی را می جوید همه دستور العمل های چرب میوه

کوکی های هیولا بدون گلوتن کوکی های جو دوسر بدون آرد و کره بادام زمینی

اسموتی سبز آووکادو

مافین

میوه های میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای بچه ها (از جمله غذاهای مختلف): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای مادران شلوغ در حال حرکت

و اگر می خواهید ایده های بیشتری برای میان وعده دریافت کنید ، بایگانی میان وعده های ما را بررسی کنید.

The post 30 میان وعده مغذی برای کودکان appeared first on Love & Zest.

دیدگاهتان را بنویسید