۳ ایران خودرو قصد دارد روند تحویل خودرو به مشتری را ارتقا دهد


بر اساس حکم رئیس جمهور و برنامه های وزارت صمت، شناسایی عوامل افزایش رضایت مشتریان در حوزه حمل و نقل، تدارکات و تحویل خودرو در دستور کار و رفع مشکلات توزیع کنندگان مجاز گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته است. با تعریف برنامه های بهبود برای بهبود کیفیت خدمات و سخت کوشی بر رضایت مشتری.

به گزارش «فارسی خودرو»، در این راستا جلسات منظم و بازدیدهای دوره ای از نمایندگی ها توسط معاونت بازاریابی و فروش و همچنین ایساکو از اواخر سال گذشته برگزار شده است.

در سمیناری که با حضور نمایندگی های منتخب برگزار شد، نیاز به بهبود بازرسی قبل از تحویل، اجرای دقیق مراحل تحویل و آموزش نکات فنی خودرو برای مشتری، دقت در حمل و نقل و تدارکات خودروهای تحویل شده به مشتریان، نقاط بهبود مشخص شد.

با توجه به دستورات صریح مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در حال حاضر اقدامات اصلاحی به صورت ویژه پیگیری می شود و خارج از اقدامات قبلی، معاونت کیفیت و معاونت بازاریابی و فروش به طور مرتب برگزار می شود.

در این جلسات، راهبردهای ارتقای کیفیت تحویل خودرو شناسایی و تشریح شده، پروژه های کوتاه مدت و میان مدت مورد نیاز در سطح گروه صنعتی ایران خودرو شناسایی و اجرا می شود که شامل یکپارچه سازی سیستم های نظارتی برای سایت های مختلف تولید و افزایش پیش نیاز است. بازرسی تحویل

بر اساس استراتژی های تعیین شده در گروه صنعتی ایران خودرو، نمایندگان به عنوان عضو خانواده و شریک تجاری شرکت ایران خودرو نقش پر رنگی در جلب رضایت مشتریان دارند. و برای افزایش رضایت مشتری اجرا می شود و خیلی زود در آینده نتایج اقدامات انجام شده و دستاوردهای این افزایش برای مشتریان آشکار خواهد شد.