10 ماده غذایی مفید برای افزایش حجم ماهیچه ها


10 ماده غذایی مفید برای افزایش حجم ماهیچه ها

ارائه 10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا بهترین غذاهای دوره حجم را بشناسید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه و ورزش مناسب همراه است. ورزش و رژیم غذایی مداوم 30 درصد پیشرفت را تشکیل می دهد. به این منظور برنزه کننده ها او بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم ماهیچه ها جمع آوری کرد. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم این با تمرین کمتر به نتایج خوبی می رسد. وقت خود را هدر ندهید و برای یک وعده غذایی عالی و مقوی آماده شوید.

10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای افزایش حجم مورد نیاز است. آهن ، روی و ویتامین B تنها تعدادی از آنها هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه ها تأمین می کند. سطوح بالای اسید آمینه آن نیز با کمک انسولین به رشد ماهیچه ها کمک می کند.

ما همچنین برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین را تأمین می کند. اما نیمی از کالری موجود در آن است. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

به به تصویب رسید برنامه آنلاین رژیم غذایی و کاهش وزن از طرف مربیان برنزه کننده ها کلیک.

۲ مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست مانند گوشت گاو در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی در این غذا منبع پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ توده عضلانی و سلامت استخوان ها مهم است. از روش های مختلف پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قسمت های مختلف مرغ در مغازه ها وجود دارد. مرغ طعم دار نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه تقریبا منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و یک منبع کامل و غنی از حفظ ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای کسانی که به مدت طولانی از غذا دور می مانند ، بسیار مفید خواهد بود. پنیر کلوچه (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

شکی نیست که تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک گزینه تغذیه ای خوب برای افزایش حجم ماهیچه ای ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری ، کولین ، یک نوع چربی خوب و ویتامین D است. علاوه بر این ، برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین او)

همانطور که می دانید پروتئین او این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و کافی از عناصر درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از بدن پروتئین آب پنیر مصرف می کنند. یک قاشق غذاخوری از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل های غذایی را جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر بند ناف

جو دوسر منبع غنی کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، می توان آن را دیرتر هضم کرد. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه است.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م efficientثر هستند و مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای سطح هورمون رشد را افزایش می دهد. باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات معمولاً منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی لازم است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی سالم برای رشد عضلات ضروری است. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید صحیح این هورمون ها باعث رشد و نگهداری ماهیچه ها می شود.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. می توانید آنها را در ماهی آزاد ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و انواع غلات پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه وجود دارد که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به بیان ساده ، نگرش به تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد است.

  • آیا مجموعه قطرات به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که مجموعه قطره ها بسیار طولانی است و بسیار مثر است. کیت های قطره ای سرعت رشد توده عضلانی را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. با این حال ، به عنوان یک ورزشکار قوی ، لازم نیست برای حفظ زیبایی خود غذا بخورید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

چربی سوزی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، یعنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در طولانی مدت و حذف وعده های غذایی کارساز نخواهد بود. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، تنوع ظروف را افزایش دهید. علاوه بر ورزش ، از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. یکی از درشت مغذی های پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. خوردن تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی باعث افزایش حجم ماهیچه ها می شود. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله Breakingmuscle.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید