10 داستان احمقانه که از کاهش وزن بعد از 60 سالگی جلوگیری می کند


چه داستان هایی برای خود تعریف می کنید که مانع کاهش وزن شما می شود؟

همه ما داستانهای کوچکی داریم ، مانند چیزهایی که ما به خودمان اعتقاد داریم و رابطه ما با غذا خوردن و کاهش وزن. داستانهایی وجود دارد که ما مدتهاست به آنها اعتقاد داریم و حتی آنها را زیر سوال نمی بریم.

اما اگر از آنها بپرسید چه؟ شرط می بندم متوجه شده اید که اکثر آنها واقعیت ندارند!

یکی از اینها را به خود می گویید؟

تقریباً همه عاشق غذا هستند. به طور جدی. چند نفر را می شناسید که نمی دانند؟ به هر حال غذا خوردن یکی از اصلی ترین خواسته های شماست. در حقیقت ، افرادی هستند که غذا را آنقدر دوست دارند که حرفه خود را بسازند. همه ما درباره آشپزهای معروف و نویسندگان کتاب آشپزی شنیده ایم.

با این حال ، آیا توجه کرده اید که بسیاری از آنها تزئین شده است؟ این به این دلیل است که شما می توانید غذا را دوست داشته باشید و از بهترین غذا لذت ببرید و در خوردن آن زیاده روی نکنید. دوست داشتن غذا باعث اضافه وزن نمی شود – پرخوری باعث می شود.

اگر همه چیز را در بشقاب خود می خورید ، این عادتی است که احتمالاً در دوران کودکی آن را رعایت کرده اید. آیا هنوز هم به آنچه والدینتان در مورد بچه های گرسنه در چین ، آپالاچی یا هرجای دیگر به شما گفته اند اعتقاد دارید؟

اگر با تمیز کردن بشقاب بیش از حد غذا می خورید ، این چگونه به کسی کمک می کند؟ تنها کاری که می کند این است که بدنش را با سطل آشغال جایگزین کند. وارد کردن مواد غذایی که به آنها نیاز ندارید و به صورت چربی ذخیره می شوند (بنابراین خطر بیماری های کشنده را افزایش می دهد) بسیار بیهوده تر از انداختن غذا در سطل زباله است.

گاهی فکر نمی کنیم زیاد غذا می خوریم. من هم به آن اعتقاد داشتم ، و همه شاگردانم نیز معتقد بودند. سپس فقط زمانی که گرسنه بودم شروع به خوردن کردم و قبل از سیری سیر کردم. من حتی شروع کردم به نوشتن آنچه که خوردم و متوجه شدم که بدن من فقط به 60 درصد وعده های غذایی نیاز دارد!

مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن حدود 30 درصد میزان مصرف را دست کم می گیرند. بنابراین اگر فکر می کنید واقعاً زیاد غذا نمی خورید اما اضافه وزن دارید ، هفته آینده همه چیزهایی را که مصرف می کنید بنویسید. فقط این کار را برای خودتان انجام دهید ، صادق باشید و ببینید آیا حق با شماست.

آیا توسط متخصص مراقبت های بهداشتی به اعتیاد به غذا / قند مبتلا شده اید؟ من واجد شرایط نیستم که در مورد وجود این شرایط نظر تخصصی ایجاد کنم ، اما قبلاً فکر می کردم آیا به مواد غذایی معتاد هستم یا خیر.

در واقع ، من یک احساس خوار بودم ، که یک عادت است ، نه یک اعتیاد. بعد از اینکه یاد گرفتم که چرا غذا می خورم و برای درمان هر چیزی جز گرسنگی جسمی ، غذا را ترک کردم ، این عادت را ترک کردم. حالا من کنترل دارم ، نه غذا.

من می خواهم به شما هشدار دهم که فکر نکنید معتاد هستید. این نوع باور باعث می شود بدون شروع برنامه توانبخشی ، تمام قدرت و مسئولیت خود را برای تغییر واگذار کنید.

حتی اگر برای لاغر شدن خیلی شلوغ هستید ، باز هم باید غذا بخورید ، درست است؟ چگونه می توانید برای مدت طولانی تری کمتر از بیشتر نگه دارید؟ فکرش را بکنید.

برای کاهش وزن و کاهش وزن ، ما عمدتاً باید به غذا خوردن فقط در هنگام گرسنگی توجه کنیم و توجه داشته باشیم که بدن ما کمی سیر شده است تا بتوانیم از خوردن دست بکشیم. با تغییر عادات غذایی و پاداش کاهش وزن می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید!

اراده مهم نیست اراده یک منبع محدود است و در طول روز با کاهش استرس و خودکنترلی انرژی آن کاهش می یابد. این امر باعث می شود که در اوایل روز به برنامه غذایی پایبند باشید و به همین دلیل رژیم ها شکست می خورند. فقط می تواند برای مدت طولانی با مچ سفید باشد.

اگر طرز غذا خوردن و دلیل غذا خوردن خود را تغییر دهید و بر اساس سیگنال های بدن خود غذا بخورید ، میل به پرخوری را از دست خواهید داد و برای سالم ماندن مجبور نخواهید بود به اراده اعتماد کنید.

هرکسی می تواند بدون تمرین وزن کم کند. در واقع ، ورزش یک ابزار خوب برای کاهش وزن نیست. زمان بیشتری برای ورزش صرف می شود تا خوردن کمتر.

ورزش کنید زیرا می تواند به شما احساس خوبی بدهد ، انرژی بیشتری به شما بدهد ، به سن شما کمک کند و سالم بمانید. مطمئناً می توانید حرکتی را که دوست دارید پیدا کنید. اما برای کاهش وزن نیازی به ورزش نیست.

من در پایان 50 سالگی تقریبا 50 کیلو وزن کم کردم. بسیاری از دانش آموزان من در سن 50-60 سالگی ضرر زیادی کردند. و دهه 70 همه اینها بدون رژیم بنابراین در حالی که متابولیسم بدن شما با افزایش سن کند می شود ، هنگامی که با توجه به نیاز بدن خود غذا می خورید ، وزن خود را کاهش داده و از هر سن و سالی می ترسید.

قبل از اینکه بگویید متابولیسم شما کند است ، آیا واقعاً آزمایش شده اید و این را واقعاً می دانید؟ متابولیسم آهسته بسیار نادر است و معمولاً علت اضافه وزن نیست.

این یکی از رایج ترین بهانه هایی است که افراد برای جلوگیری از کاهش وزن می آورند. محبوب است زیرا به شما اجازه می دهد مسئولیت پرخوری را از کنترل خود خارج کنید.

دلیل اینکه خانواده های زیادی را می بینید که در آنها همه با مشکل روبرو هستند به احتمال زیاد به دلیل عادات غذایی خانواده و فرهنگ غذا خوردن است تا به دلایل ژنتیکی. تقریباً 1 of از مردم می توانند ژن های خود را در مبارزه با وزن مقصر بدانند.

و حتی ژن های آنها سرنوشت آنها نیست. محققان به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از افرادی که به اصطلاح “ژن چاقی” دارند ، اضافه وزن ندارند و یک شیوه زندگی سالم می تواند این آثار ژنتیکی را جبران کند.

بنابراین ، چه داستانی را برای خود تعریف می کنید؟

آیا از داشتن وزن مناسب احساس خوبی دارید؟ اگر اضافه وزن دارید ، فکر می کنید چه چیزی را باید در شیوه زندگی و عادات غذایی خود تغییر دهید؟ آیا فکر می کنید گرسنگی کمتر و فقط گرسنه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ لطفا نظرات خودتون رو در زیر به اشتراک بگذارید!