گلابی زنجبیل جو دوسر – شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاه


من بیشتر روزهای هفته عاشق جو دوسر هستم این صبحانه من است. این دستور العمل گیاهی بدون گلوتن برای جو دو سر خرما گلابی ، طعم و سلامتی جو دوسر ، گلابی ، خرما ، بادام زمینی و زنجبیل را برای شروع روز پر انرژی شما آزاد می کند. یک ترکیب سالم و رضایت بخش از فیبر ، پروتئین ، کربوهیدراتهای دیر هضم و ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی محافظ سلامتی ، یک وعده غذایی راحت را فراهم می کند که تا ظهر طول می کشد و مواد مغذی ضروری را برای روز شما فراهم می کند. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم جو دوسر می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد ، بنابراین اگر می خواهید از سلامت قلب خود محافظت کنید ، یک استراتژی عالی است که بیشتر از این غذاهای سالم کامل استفاده کنید. این دستور همچنین محصولات فصلی مانند گلابی را معرفی می کند. هنگامی که رشد میوه های تابستانی به اوج خود رسیده است ، ایده خوبی است که به محصولات آب و هوایی سرد مانند گلابی روی آورید. خرما در ایالت من کالیفرنیا رشد می کند و ماندگاری بسیار بالایی در یخچال دارد. من دوست دارم این بمب های غذایی را به عنوان شیرین کننده طبیعی به غلات و همچنین محصولات پخته شده اضافه کنم. وبلاگ من را در مورد خواص تغذیه ای جو دوسر بخوانید.

می توانید این دستور العمل 6 ماده ای را روی میز در 30 دقیقه تهیه کنید. و اگر صبح سرتان شلوغ است ، می توانید همه مواد اولیه را در اجاق گاز آهسته شب قبل قرار دهید ، آن را کم کنید و صبح روز بعد درب آن را باز کرده و در یک صبحانه سالم و خوشمزه غوطه ور شوید. در این مورد ، ممکن است بخواهید دستور غذا را دو برابر کنید تا بتوانید از آن در طول هفته لذت ببرید – فقط یک وعده در مایکروویو بگذارید تا گرم شود. اگر شب قبل پخته شد ، بادام زمینی را در آخرین لحظه اضافه کنید تا خیس نشود. بسته به فصل ، می توانید میوه های دیگر را با گلابی عوض کنید. من این دستور غذا را با هلو ، انبه ، انواع توت ها و موز دوست دارم – بسته به ترجیحات و در دسترس بودن شما می توانید کنسروهای بدون شیرینی ، منجمد یا تازه را انتخاب کنید. و در اینجا یک راز وجود دارد: شما همچنین می توانید از این کاسه بلغور جو دوسر برای یک شام سالم لذت ببرید. من قول می دهم ، این دستور واقعا ذهن ، بدن و روح شما را گرم می کند!

چاپ

ساعت ها نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام نماد اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ آیکون چاپمربع نماد مربعقلب نماد قلبقلب محکم نماد قلب جامد

شرح

این کاسه صبحانه 6 ماده ای ، گیاهی و بدون گلوتن سرشار از طعم و سلامت جو ، گلابی ، زنجبیل و خرما است.


  • 2 لیوان اب
  • فنجان جو دو سر فولادی بدون گلوتن
  • 1 گلابی رسیده بزرگ ، پوست کنده ، خرد شده
  • فنجان بادام زمینی خرد شده
  • ½ قاشق چایخوری هل
  • ½ قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده
  • 6 خرما ، حفره دار ، خرد شده


  1. آب را در یک کاسه کوچک بریزید و بگذارید بجوشد.
  2. همه مواد دیگر را هم بزنید و روی حرارت متوسط ​​بجوشانید و مرتب هم بزنید تا مایع جذب شود و جو دوسر نرم شود (حدود 25 دقیقه).
  3. به 2 قسمت تقسیم کرده و با شیر گیاهی سرو کنید تا مزه دار شود.

یادداشت

دستورالعمل فوری قابلمه: آب ، جو ، گلابی ، بادام هندی ، هل ، زنجبیل و خرما را در قابلمه فوری قرار دهید. تنظیم “فرنی” را فشار دهید. مطابق دستورالعمل سازنده بپزید. آن را با شیر گیاهی سرو کنید تا مزه دار شود.

جهت پخت آهسته: آب ، جو ، گلابی ، بادام هندی ، هل ، زنجبیل و خرما را در تابه بگذارید. 4-6 ساعت یا در دمای پایین 8-12 ساعت در دمای بالا بپزید. مطابق دستورالعمل سازنده بپزید. آن را با شیر گیاهی سرو کنید تا مزه دار شود.

  • دسته بندی: صبحانه
  • آشپزخانه: آمریکایی

تغذیه

  • دوز: 1 دوز
  • کالری: 444
  • قند: 60 گرم
  • سدیم: 5 میلی گرم
  • چربی: 9.5 گرم
  • چربی های اشباع شده: 2 گرم
  • کربوهیدرات ها: 92 گرم
  • فیبر: 11 گرم
  • پروتئین: 8 گرم

کلید واژه ها: بلغور جو دوسر ، خرما ، صبحانه ، گلابی

برای سایر دستور العمل های بلغور جو دوسر ، این موارد را امتحان کنید:

کاسه بلغور جو دوسر
جو دو سر برش خورده از فولاد گلابی بلوبری
پای کدو تنبل جو دوسر یک شبه

این پست ممکن است حاوی پیوندهای مرتبط باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید