کد احراز هویت کالا مشخص شده برای تمام قسمت های ایساکو / ایساکو به تنهایی نمی تواند از تقلب جلوگیری کند


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو:

مدیرعامل شرکت افترمارکت ایران خودرو گفت: تمامی قطعات ایساکو دارای کد اصالت کالا هستند.

به گزارش فارسی خودرو، بابک سیلاجه مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در حاشیه بازدید سرزده از فروشگاه های مجاز تهران که به منظور اطمینان از فروش قطعات یدکی ایساکو اصل در بسته بندی های ویژه و بررسی صورت گرفت. قیمت برخی از محصولات ایساکو همواره بر خرید قطعات اورجینال تاکید داشته و همچنان مراحل انجام شده برای استعلام اصالت محصولات خود را با جدیت دنبال می کند.

بابک سیلاجیه افزود: در شرایط فعلی با حجم قطعات تقلبی در بازار، ایساکو به تنهایی نمی تواند از تقلب جلوگیری کند، اما با ارائه ابزار و راهکارها، این توانایی را برای مردم ایجاد می کند که تفاوت کالای تقلبی و کالای اصل را تشخیص دهند. ” خریدن.

وی گفت: خرید قطعات یدکی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز ایساکو اولین توصیه این مجموعه برای جلوگیری از خرید قطعات غیر اصل و تقلبی است.

سیلاجه خاطرنشان کرد: خریداران قطعات ایساکویی برای اطلاع از اصالت قطعه حتما پس از خرید شماره بارکد روی بسته را به شماره ۳۰۰۰۳۱ ارسال و بلافاصله پس از ارسال پیامک اصل بودن یا نبودن قطعه را ارسال کنند. .

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، اپلیکیشن ایساکو را درگاه و یکی دیگر از خدمات شناسایی قطعات اصلی برشمرد و افزود: اپلیکیشن ایساکو دارای ویژگی های متنوع و کاربردی است، به عنوان مثال مشتریان محصولات ایران خودرو می توانند کد را از طریق وارد کنند. اسکن کد روی محصول برای یافتن اینکه در کجا این محصول از چه خودروهایی استفاده می کند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت مستمر مدیران دفاتر منطقه ای ایساکو در سراسر کشور از فروشگاه های مورد تایید، افزود: فروشگاه ها و نمایندگی های مورد تایید ایساکو موظفند تنها قطعات عمده ایساکو را در محدوده خود به فروش برسانند، در غیر این صورت طبق مقررات خود اقدام کنند. “

ایساکو با ۶۵۰ نمایندگی و بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور یکی از معدود شرکت هایی است که قطعات یدکی را با قیمتی یکسان و دقیق در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و این امر به مشتری کمک می کند تا بداند هر لحظه چه قیمتی می تواند خریداری کند. بخشی برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از مشتریان.