کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من برای انتخاب رژیم غذایی که بتوانم برای کاهش وزن به آن پایبند باشم ، مشکل دارم و این باعث می شود که وزن موردنظر خود را کاهش دهم. آیا رژیم خاصی وجود دارد که باید بخورم؟ کدام برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، US News سالانه بهترین و بدترین بدترین رژیم ها را رتبه بندی می کند. و او هر سال به کتابفروشی ها می شتابد زیرا مردم می خواهند هر انس اطلاعاتی درباره “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده دریافت کنند. (طبق سوابق ، پالئو بدترینبه تصور کن.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، اینطور نیست؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، yadda yadda. برای مدتی ، رژیم غذایی DASH یک استراتژی هوشمند برای کاهش فشار خون بالا بود که گفته می شود باعث کاهش وزن نیز می شود. امسال ، از نظر رژیم غذایی ، این دو با هم گره خورده اند. (کتاب نشان داده شده در تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، نقطه شروع عالی اینجا را بررسی کنید.) (بله ، و اگر از این پیوند یا پیوند سایر کتابهای موجود در پست برای مشاهده توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از شما متشکرم که به آن اشاره کردید.)

از نظر کاهش وزن ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در این لیست پیشتاز هستند.

من تمایل دارم از حمله کاهش وزن در ماه ژانویه ناراحت شوم – نه به این دلیل که “این افراد تازه کار سر راه من هستند” (من ساعت 9 شب در ورزشگاه هستم ، همیشه به طور کامل جمعیت را از دست می دهم.) ، اما به این دلیل که اطلاعات مهم زیادی بدست می آید. سردرگم و نادیده گرفته می شود. تلاش برای بررسی لیست کارهای انجام شده به نحوی.

این بدان معنا نیست که من نمی فهمم ، من کاملاً درک می کنم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من سرانجام امور مالی خود را مرتب کردم – باید این کار را در 31 دسامبر و هر روز لعنتی قبل انجام می دادم – با 401K و IRA ، و 529 و دیگر اختصارات مرسوم ، مد روز که هنوز نمی توانم شرمندگی خود را دقیقاً توضیح دهم. که وجود ندارد ، و من مطمئن هستم که کسی آنجا خواهد بود ، “Giiiiiirllll ، شما بهتر است بازی را متوقف کنید و خودتان را دور هم جمع کنید ، واقعی.” این به نوعی اینطور است.

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی به تحریف گفتگوی “کاهش وزن” نسبت به رژیم ها کمک می کند ، که باعث شوک بزرگ من می شود. خوب ، “رژیم ها” عناوین و قوانین فنی مفیدی هستند که به شما کمک می کند نحوه خوردن متفاوت از معمول را بخوانید و قصد کاهش وزن دارید … اما برخی از آنها کاملاً مضحک هستند.

بیا – رژیم کوکی چیست؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کلیک کنید

اگر به دنبال نوعی فهرست قوانین هستید ، حتما رژیم مدیترانه ای را بررسی کنید. این محصول بر محصولات تازه ، مصرف گوشت سبک ، چربی های سالم و بسیاری از گزینه ها تمرکز دارد. این فقط ایتالیا نیست – کشورهای بیشماری از دسترسی به دریای مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی از آن نامیده می شود) بهره مند می شوند و غذاهای آنها نیز طعم دار ، چاشنی و غیره تهیه می شود زیرا…. اگر با هم رشد می کنید ، پس برو با یکدیگر.

اما فراتر از آن است ، اینطور نیست؟ رژیم مدیترانه ای آثار زیرا ، چه بپذیریم و چه نپذیریم ، غذای یک فرهنگ است که به دلیل شیوع غذاهای فرآوری شده تا حد زیادی قطع نمی شود و جامعه فرهنگ از آن سود می برد. ساکنان منطقه غالبا در بین سالم ترین های جهان قرار گرفت.

اما باور کنید یا نه ، هر جا که فرهنگی پیدا کردید که از دریافت غذاهای فرآوری شده جدا نمی شود-چربی های کم فیبر ، پروتئین بالا و غذاهای سالم ؛ غذا دیوانه وار کربوهیدرات بالا – احتمالاً آن را پیدا خواهید کرد سالم ترین مردم همیشه در کتاب محلول منطقه آبی، حتی با یک مطالعه سریع مشخص می شود: سالم ترین رژیم لزوماً لیستی از غذاهایی نیست که شما لیست کرده اید باید بخورید ، اما یک خط مرزی مشخص مشخص می کند که چه چیزی باید از روی میز

در واقع ، من این را از وزن آموختم ضرر – زیان به طور کامل: حذف عادات و تصمیماتی که به افزایش وزن کمک می کند. بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. شما نمی توانید وزن خود را در حالی که متعهد هستید روی نیمکت بین ترک کار و خوابیدن باشید ، نگه دارید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از خوردن رایج ترین غذاها در وعده های کوچک راضی باشید ، باید غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

بنابراین ، فقط تقریبا هر کدام رژیم غذایی که شما را از شیوه زندگی غذاهای غالباً فرآوری شده منصرف کند ، نتایج معینی را به همراه خواهد داشت.

این است چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم غذایی از خود بپرسید همیشه، “چگونه می توانستم خودم را برای همیشه غذا خوردن ببینم؟” پاسخ ساده است ون که “بله”

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، برنامه غذایی من را بررسی کنید!)

لازم به ذکر است که رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد و تنها فرهنگ فرآوری شده بدون مواد غذایی نیست که می توانید از آن دستور العمل ها و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً به آن اشاره کردم محلول منطقه آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذای فوق العاده و الهام بخش فراوان به نمایش می گذارد. چه چیزی بیشتر ، کتاب آنچه می خورم همچنین دیدگاه بسیار متفاوتی در مورد غذاهایی که در سراسر جهان اتفاق می افتد ارائه می دهد ، از بسیاری از فرهنگ ها که در معرض بیماری های قلبی ، دیابت و – بله – ناتوانی در درک وزن آنها نیست. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و شما خوب عمل می کنید. (اینگونه است که من روشهای مختلف تهیه ماهی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین مطمئن شوید که هر تعداد رژیم غذایی را بررسی کرده و آنچه را که بیشترین رضایت ، شادی و رضایت را به ارمغان می آورد ، امتحان کنید. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمتر است. خود را از عادات قدیمی که باعث کاهش وزن و حفظ وزن می شود جدا کنید و عادت های جدید ، سالم ، رضایت بخش و رضایت بخش را جایگزین آنها کنید – به تمام معنا. قبل از اینکه بدانید ، در مسیر درستی هستید.



دیدگاهتان را بنویسید