کاهش در مانیتور مداوم گلوکز NutriSense – سلامت ارین هولت



چه کسی خوب است:

من قطعاً CGM را به کسی توصیه نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، من واقعاً فکر نمی کنم CGM یک “نقطه شروع” برای افرادی است که می خواهند سالم باشند ، بلکه برای کسانی است که می خواهند رفتار خوب خود را تعیین کرده و شخصی سازی کنند.

من همیشه از ابتدا از شما حمایت خواهم کرد:

  • رژیم غذایی کامل

  • استرس را مدیریت کنید

  • بدن خود را حرکت دهید

  • بهداشت خواب

به نظر من ، مانیتور مداوم گلوکز برای کسانی که قادر به خوردن خوب هستند و به دنبال داده های “سطح بعدی” هستند ، مناسب است. پس از مشورت با سایر پزشکان ، به نظر می رسد این اتفاق نظر مشترک بین ما باشد.

چند نمونه واقعی:

متخصص کایروپراکتیک من قبلاً با سلامتی خود بسیار خوب رفتار کرده است. او از رژیم کتو و کم کربوهیدرات استفاده می کرد و می خواست واکنشهای روزانه قند خون خود را مشاهده کند ، به ویژه با ورزش شدید. Nutrisense CGM داده های خوبی به او داد و تأیید کرد که به کار خود ادامه می دهد.

یکی از مشتریان من با من روی هورمون ها و دستگاه گوارش کار می کرد. پس از ماه ها کار مشترک ، همه نشانگرهای زیستی او عالی به نظر می رسید. با این حال ، نشانگرهای انسولین و قند خون او برای من کمی قابل درک نبود – احساس کردم اتفاق عجیبی رخ داده است. از آنجا که خانواده او دیابت T2 داشتند (و نگران آن بودند) ، من Nutrisense CGM را توصیه کردم. برای او منطقی بود که غذاهایی را که به آنها پاسخ می دهد پیگیری کند و به دنبال روندهایی برای رسیدن به ابتدایی ترین رویدادها باشد. بزرگترین یافته او این بود که او صبح بیشتر به انسولین حساس بود ، اما در عصر به کربوهیدرات ها بسیار واکنش نشان می داد. او یاد گرفت که بیشتر کربوهیدرات ها را در اوایل روز برای کنترل بهتر قند خون تجمع دهد.

من فکر می کنم CGM همچنین می تواند برای کسانی که کاملاً از کربوهیدرات اجتناب می کنند مفید باشد ، اما ممکن است بهترین روش نباشد. ممکن است درباره فواید رژیم کم کربوهیدرات ، رژیم کتو یا حتی ناشتایی متناوب مطالعه کرده باشید و این تمرینات را انجام دهید زیرا نگران قند خون خود هستید. CGM داده های زمان واقعی را ارائه می دهد. می توانید یاد بگیرید که لازم نیست خیلی نگران اجتناب از کربوهیدرات ها باشید.



دیدگاهتان را بنویسید