چگونه می توانم بدانم چه توصیه های غذایی را باید رعایت کنم؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم و از آن زمان تا به حال حدود 20 کیلوگرم وزن کم کرده ام. اکثر آنها فقط از نذر فست فود صرف نظر کردند. در چند ماه گذشته ، وقتی خودم را به خوردن غذای سالم سالم و کار 6 یا 7 روز در هفته دعوت کرده ام ، پیام های متفاوتی در مورد آنچه می خورم تجربه کرده ام. یکی از مربیان در سالن بدنسازی می گوید این مقدار زیادی پروتئین است ، Weight Watchers بسیار می گوید ، و طرف دیگر بسیار می گوید. همین امر در مورد قسمت سبزیجات نیز صادق است. و سپس “متخصصان” هستند که می خواهند من این شیک را بنوشم یا این نوشیدنی را بخورم (شما قبلاً می دانید که من در این مورد چه می گویم ، غذای تمیز اینجا!). اما احساس می کنم نصیحت همه آنقدر غرق شده است که من شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می دانم کدام راه بالا است؟

من به طور تصادفی راهی برای این کار پیدا کردم. تا زمانی که شروع کردم به اختصاص گسترده زمانم برای یادگیری اینکه چرا کارهایی که انجام می دادم کار می کرد ، چرا ممکن است کاری باشم که انجام می دادم ، شکست خوردم ، و اینکه چرا سایر موارد در گذشته شکست خورده است ، و چرا دیگران موفق شده اند ، من کاملاً محکم و راحت که چیز “موجود برای من” را درک می کنم.

اشتباه نکنید – جوامعی در اینترنت وجود دارند که خود را به بی شمار “روش کاهش وزن” اختصاص داده اند. hCG های جاودانه ، رژیم های دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، افرادی که تمیز می خورند ، رژیم غذایی دوقلو ، رژیم های کوکی ، وزنه برداران سنگین ، رقصندگان قطبی ، غذای خام ، هنرمندان ابریشم هوایی ، دوندگان ، دوندگان سرعت ، یوگی ها وجود دارد. ، عاشقان گرسنگی ، نفس گیر ، باغات … همه آنجا هستند.

در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب توصیه های بی نهایت وجود دارد. این صنعت بزرگی است ، اگر نگویم بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند اسرار برای یک رژیم غذایی سالم ، گویی توسط کد داوینچی یا چیزی شبیه به آن پنهان شده است ، گویی قوی ترین رمزنگاری در جهان است. بیشتر اسرار امیز این اسرار و هرچه نتایج شدیدتری بتوانند آنها را متقاعد به دریافت کنند ، پول بیشتری برای آنها دریافت می کنند.فروشندگان ecret می تواند آن را از شما بگیرد

در اینجا حقیقت امر وجود دارد: اگر تعیین کنیم که رژیم “کار می کند” یا نه ، باعث کاهش وزن افراد می شود ، سپس رژیم ها برای مردم “کارساز” است زیرا رژیم مدرن آمریکایی بیش از حد را تشویق می کند و بیش از حد آسان و ارزان است. در قسمت کالری مصرف کنید فقط در مورد آن هر کدام رژیم غذایی خوب – به جز این مورد تنفسی – بهتر از رژیم مدرن آمریکایی (MAD ، همچنین به عنوان رژیم استاندارد آمریکایی یا SAD شناخته می شود) – زیرا هر دو دیوانه می شوند و غم انگیز در همان زمان.)

رژیم های غذایی همچنین برای برخی از افراد “کار” می کند زیرا به طور یکپارچه در زندگی آنها مناسب است. این یک چیز دیگر است – افرادی که اغلب موفقیت خود را در هر رژیم غذایی گزارش می دهند ، تمایل دارند شباهت های دیگری با سبک زندگی خود داشته باشند. آنها معمولاً متعلق به یک طبقه درآمد هستند ، در یک نوع محیط روستایی یا شهری زندگی می کنند ، معمولاً والدین هستند یا نیستند و تعداد فرزندان مشابهی دارند ، مانند فعالیت های یک نوع و غیره. به همین دلیل است که او اغلب احساس فرقه می کند و از سبک زندگی خاصی برای خوردن استفاده می کند. آیا گیاه خوار هستید؟ احتمالاً از یوگا لذت خواهید برد. شما پالئو هستید؟ شما عضو کدام جعبه Crossfit هستید؟

میبینی من مشغول چه کاری هستم؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید از رژیم غذایی استفاده کنید که نه تنها به کاهش وزن کمک می کند ، بلکه بهبود می یابد بهینه سلامت فضای داخلی غذاهای فرآوری شده به دلایل مختلف قطع نمی شوند. شما است شما به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید. احساس می کنید آنجا هستید برآورده شد چیزی این احساس خوب همراه با م componentلفه اجتماعی به ورود و ورود کمک می کند اصرار می کندبه

فعالیتی که انتخاب می کنید تقریباً همه چیز را کنترل می کند ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت نیازهای خود را برای تامین سوخت دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر شما یک پاورلیفتر مبتدی هستید ، کربوهیدرات زیاد مفیدترین نیست. اجازه دهید فعالیت مورد نظر شما تحقیقات شما را هدایت کند و مطمئن شوید که تحقیق شما شامل نکات تغذیه ای برای بهبود فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین ، این کاری است که شما انجام می دهید. تحقیقات خود را انجام دهید ، جذب آنچه برای شما جذاب تر است ، شوید و از کاوش نترسید. میزان کالری دریافتی خود را در نظر بگیرید ، فعال بمانید. آنچه را که دوست دارید بردارید ، بقیه را کنار بگذارید. و اگر صد در صد به آن پایبند نباشید ، احساس بدی نداشته باشید ، حتی اگر از پا دربیایید. بدن شما از آن سپاسگزار خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید