با ظهور فناوری دیجیتال در مراقبت های بهداشتی، اعضای طرح سلامت انتظار دارند سطح بالایی از خدمات و تخصص داشته باشند. اگر یک برنامه سلامت همه چیزهایی را که اعضای آن نیاز دارند – دقیقاً در زمانی که به آن نیاز دارند – ارائه نکند، شروع به خرید خواهند کرد. و پیدا کردن یک برنامه بهداشتی که همه ابزارها و خدماتی را که انتظارات آنها را برآورده می کند، داشته باشد، طولی نمی کشد.
یکی از راههایی که برنامههای سلامت میتوانند رشد و حفظ اندام را بهبود بخشند، راهحلهای دیجیتالی است. بر اساس گزارش مرکز راه حلهای سلامت دیلویت، همهگیری COVID-19 مزایای تحویل دیجیتال، مراقبت و دارو و همچنین ثبت نام را تسریع کرده است. این تسریع در پاسخ به تقاضای مصرف کننده و درک ارائه دهندگان طرح سلامت بود که فناوری دیجیتال راه خوبی برای دور نگه داشتن اعضای آنها از مطب پزشک و دریافت مراقبت های مورد نیاز است.
بیایید نگاهی دقیقتر به این بیندازیم که چگونه راهحلهای دیجیتال میتوانند به حفظ، افزایش رضایت و بهبود رشد اندام برای برنامههای سلامت کمک کنند.
استفاده از راه حل های دیجیتال برای ارائه یک تجربه استثنایی برای اعضا
تجربه کاربری بر همه چیز تأثیر می گذارد، از وعده های غذایی که سفارش می دهیم تا لباس هایی که می خریم. همچنین بر برنامه های بهداشتی تأثیر می گذارد و تجربیات عالی کاربر می تواند منجر به رشد اعضا و افزایش حفظ شود. راه حل های دیجیتال یکی از راه های موثر برای بهبود تجربه کاربری برای اعضای شما هستند. استفاده از این چهار گزینه دیجیتال را برای شکل دادن به تجربه عضو خود در نظر بگیرید:
یادآوری های قرار را از طریق کانال مورد علاقه خود ارسال کنید.
در هنگام ثبت نام، اعضا اغلب روش ارتباطی ترجیحی خود را اعلام می کنند. بسته به ترجیحات اعضا، یادآوریهای قرار را از طریق ایمیل، پیام متنی یا تماس تلفنی ارسال کنید.
به اعضا اجازه دهید از طریق تلفن، چت یا ایمیل به نمایندگان طرح سلامت خود دسترسی داشته باشند.
وقتی یک عضو سوالی دارد، دسترسی به نماینده را برای او آسان کنید. اطلاعات تماس را به روز نگه دارید و به راحتی در دسترس قرار دهید تا اعضا بتوانند از طریق تلفن، چت یا ایمیل با نمایندگان خود تماس بگیرند.
دسترسی آسان به سوابق سلامت را فراهم کنید.
ناتوانی در بررسی سوابق واکسیناسیون، قرار ملاقات های پزشک یا نتایج آزمایشگاهی خسته کننده است. پورتال های دیجیتال آنلاین یا اپلیکیشن های سلامت موبایل می توانند تمام این اطلاعات را در دسترس خود قرار دهند.
از تیم فروش خود به آنها توجه شخصی کنید.
اعضا از توجه شخصی قدردانی میکنند که دقیقاً در زمانی که به آن نیاز داشته باشند، برسد. به عنوان مثال، زمانی که آنها خارج از برنامه سلامت فعلی خود بزرگ می شوند. سرویسهای دیجیتال میتوانند به شما کمک کنند که بدانید این لحظات چه زمانی اتفاق میافتند، تا بتوانید در زمان مناسب و به روش صحیح با اعضا تعامل داشته باشید.
ارتباط منظم با اعضا را حفظ کنید
خدمات دیجیتال ارتباط منظم با اعضا را تسهیل میکند و برقراری ارتباط با آنها راهی عالی برای تقویت روابط و بهبود حفظ آنهاست. در اینجا برخی از راههایی آمده است (برخی حتی میتوانند خودکار شوند) که برنامههای سلامت میتوانند با اعضا در ارتباط باشند:
- پس از بچه دار شدن عضو، یک ایمیل تبریک بفرستید.
- در مورد سلامتی عضو پس از یک روش پزشکی پرس و جو کنید.
- عضو را از فراخوان دارو یا داروی جدید مرتبط با وضعیت او مطلع کنید.
- به آنها یادآوری کنید که خدمات مستمر مانند واکسن آنفولانزا یا چکاپ سالانه را برنامه ریزی کنند.
فرصت های مراقبت پیشگیرانه را شناسایی کنید
اعضای بهداشت و درمان بیشتر و بیشتر به خدمات دیجیتال متکی هستند. پوشیدنیهایی مانند Fitbit نیز بخشی از روند دیجیتال هستند و برنامههای بهداشتی میتوانند با استفاده از دادههای سلامت قلب، خواب، فعالیت بدنی و BMI به شناسایی فرصتهای مراقبت پیشگیرانه کمک کنند.
مراقبت های پیشگیرانه از انتخاب های سالم حمایت می کند. با کمک به اعضا در شناسایی فرصت های مراقبتی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل، برنامه های بهداشتی خود را به عنوان یک منبع عالی برای اعضای خود قرار می دهند.