پیشرو در کاهش وزن و سفر سلامتی – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



روز دیگر ، یک فکر مانند حباب کارتونی بالای سرم ظاهر شد – چه کسی به زندگی من اعتماد کرد؟ در یک چشم بر هم زدن متوجه شدم که من مسئول زندگی ام هستم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. من

به طور عینی ، ما رهبران زندگی خود هستیم. شاید او نقش های مختلف خود را جدا کرد. مادر ، خواهر ، من بازیکن تیم هستم ، متولد نیویورک ، شهروند سرزمینم. اما اگر همه چیز را بررسی کنیم ، ما طراحان ، رهبران و تصمیم گیرندگان در طول زندگی خود هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که واقعاً به کار بله بگوید. بله ، من مسئولیت را بر عهده می گیرم. من نیازی به مجوز ندارم. من مجبور نیستم خودم یا شما را گول بزنم یا دستکاری کنم تا مرا بپذیرید. من این مسئولیت را می پذیرم.

من مسئول مسئول هستم. مدیرعامل ، CIO ، CFO ، CTO – همه چیز است.

همانطور که الان هستم.

اما آیا در مورد زندگی خود اینگونه فکر می کنید؟ آیا دوست دارید تحت کنترل باشید؟

با این حال ، بسیار سرد و ترسناک است.

من پیشنهاد می کنم شغل پیشرو بودن در سلامت خود را بپذیرید. بدن ، ذهن و روح او را تغذیه و حفظ می کند.

رئیس ستاد. تصمیم اصلی

اگر در طول حرفه حرفه ای خود مدیر ، مدیر ، مالک ، مدیر مالی یا سایر موقعیت های مدیریتی نداشته اید ، هرگز نمی توانید خود را مدیر بدانید.

اولین س questionالی که می توانید از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار خوب آموزش دیده ام؟

شما تصمیم گرفتید که چه بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه ببرید ، کجا زندگی کنید و چه چیزی رانندگی کنید.

شرط می بندم که تمام عمر وزن خود را با رژیم های مختلف درمان کرده اید. او احتمالاً طی این سالها موفقیت ها و شکست هایی را تجربه کرده است.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند یک شرکت میلیارد دلاری یا مشاغل مهد کودک خانگی باشد. شاید شما در خانه مادر بودید و توانستید گروهی از بچه ها را به دنیا بیاورید.

ما عادت کرده ایم که انتظار رهبری را به عنوان کیفیتی که رئیس می تواند در محل کار یا در دنیای کامل ، سیاستمداران منتخب ما استفاده کند ، داشته باشیم.

اگر ما مهارت های رهبری را در دنیای شخصی شما به کار ببریم ، چطور؟ اگر شما آگاهانه مسئولیت را بر عهده بگیرید – شما رهبر سفرهای کاهش وزن و سلامتی بودید؟

اگر مهارتهای مشابهی را که بر موانع تولید در محل کار خود غلبه کرده اید ، خانواده خریداری کرده اید ، یا از شریک زندگی یا فرزند خود مراقبت کرده اید ، در بیماری و مشکلات زندگی استفاده کنید و آنها را در رژیم غذایی / مبارزه خود به کار گیرید؟

من روی 8 ویژگی رهبری تمرکز می کنم ، شرط می بندم شما قبلاً در بسیاری از زمینه های زندگی خود استفاده کرده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. نفوذ را بشناسید نه کنترل
  3. میل و بینش
  4. به رسمیت شناختن مبادلات
  5. موانع را پشت سر بگذارید
  6. دستیابی به منابع
  7. تا زمانی که کارتان تمام نشد به آن پایبند باشید
  8. جشن بگیرید و قدر بدانید

چگونه این ویژگی ها را برای کاهش وزن و رفاه به کار می برید؟ بیایید از آنها عبور کنیم.

1. رهبران درک می کنند که یادگیری وجود خواهد داشت.

بهترین رهبران متعهد به فرایند یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون یادگیری زیاد به دست نمی آید. همانطور که افراد و تیم ها مهارت های جدیدی کسب می کنند ، تجمع یا ادغام سطح بعدی مهارت ها در مورد تیم صدق می کند.

اگر علاوه بر خوردن دانش ، مهارت های عاطفی و ذهنی را یاد نگرفته اید ، با یادگیری این موارد در دستیابی به اهداف کاهش وزن و سلامتی پیروز خواهید شد. وقتی شما یک رهبر خوب هستید ، بدنبال یادگیری هستید و هیچ کاری در مورد خودتان با آن انجام نمی دهید.

2- رهبران موفق نفوذ را تشخیص می دهند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تحت تأثیر قرار گیرند ، آموزش ببینند و کنترل کنند ، اما هرکسی اراده ای برای انجام آنچه می خواهد دارد.

آیا نوجوان تربیت کرده اید؟ آیا داوطلبان یا کارکنان را رهبری کرده اید؟ اگر دارید ، این را از تجربه می دانید. اگر خوردن احساسی مشکل شماست و فکر می کنید مردم شما را مجبور به خوردن می کنند ، من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید مهارت تسلط بر واکنش ها و پاسخ های خود را بیاموزید. شما می توانید واکنش های متفاوتی را بیاموزید ، بنابراین غذا یک استراتژی برای رفاه بهتر نیست.

3. خواسته ها و چشم اندازهای رهبران.

اگر قرار است هدفی به دست آید ، رهبر تمایل زیادی برای رسیدن به آن خواهد داشت. رهبران آنچه را که هنوز نیست می بینند و آن را از ذهن خود ایجاد می کنند! اشتیاق یک ویژگی فوق العاده است زیرا احساسی است که الهام بخش عمل است. این می تواند به هدف ما برسد. بینایی یعنی توانایی تخیل آنچه هنوز وجود ندارد.

هنگامی که می فهمید چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید و یک سبک زندگی سالم را توسعه دهید ، هدفی (وزن هدف – اعداد LDL – توانایی اجرای 10K و غیره) ایجاد می کنید که عبارت است از میل و بینایی. رهبری خوب مستلزم تمایل و بینش است.

4- مدیران موافقت نامه های تجاری را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که دستیابی به هدف نیازمند فعالیتهای متنوع است. هر تلاش نیازهای متفاوتی خواهد داشت. برخی از آنها سرگرم کننده و سرگرم کننده هستند و برخی خسته کننده. رهبران همه کارها را انجام می دهند. رهبران خوب می دانند که به اجبار نیاز است. انجام کاری به معنای انجام هیچ کار دیگری نیست.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، به آنچه می خورید توجه کنید. ممکن است لازم باشد مقدار ، زمان و کیفیت غذا را تنظیم کنید. اگر سازش را به عنوان یک انتخاب بپذیرید ، هنگام تغییر عادت به عادت دیگر ، احساس ناراحتی خواهید کرد.

5. رهبران انتظار موانع دارند.

موانع چالش های ذاتی برای همه اهداف مهمی هستند که می خواهیم به آنها برسیم. رهبران آنچه را که برای دستیابی به هدف لازم است ارزیابی می کنند و نقاط کور و موانع خود را که مانع موفقیت می شوند جستجو می کنند. رهبران خوب منابع موجود را اندازه گیری کرده و راه پیش رو را برنامه ریزی می کنند.

او به عنوان یک زن 60 ساله موانعی را تجربه کرد. موانعی که پشت سر گذاشتید برای رسیدن به هدف ضروری بود. اگر به گذشته نگاه کنید ، ممکن است متوجه شوید که به دلیل موانع قوی تر و خردمندتر هستید.

ممکن است با چالش های حرفه خود کنار بیایید ، اما سلامت و وزن شما به عنوان یک فعالیت ارزشمند طبقه بندی نشده است. اگر می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، موانع زیادی برای طراحی وجود دارد. اگر شما HANGRY هستید (گرسنه ، عصبانی و خسته ، هیچ چیز آماده نیست) ممکن است نخواهید غذاهای سالم انتخاب کنید. او انتظار دارد این یک منحنی یادگیری باشد. بیاموزید که غذا چگونه بر بدن شما تأثیر می گذارد. بیاموزید که چگونه می توانید افکار و عادات کودکی خود را در مورد فست فود تغییر دهید. موانع خود را لیست کنید.

6. مدیران منابعی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت نیاز خواهند داشت و بدنبال آن هستند.

توجه کنید که مهارت های شما در کجا کم است و یا آنها را بیاموزید یا آنها را استخدام کنید. شما می دانید که دستیابی به منابع مناسب برای پروژه ، برای فرزند شما ، برای والدین بیمار به موفقیت بسیار کمک می کند. مربی استخدام کنید. اگر خرید و تهیه غذای سالم مانعی دارد ، نحوه طبخ یا استفاده از خدمات تحویل غذا را بیاموزید.

7. رهبران تا زمان وقوع بر آن اصرار دارند.

برای رسیدن به اهداف بزرگ ، ملایمت لازم است. با این وجود ، شرط می بندم که از سخت کوشی نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی به این تعهد ، فداکاری و تمایل به کار اضافه کار بستگی دارد. گزارش را اصلاح یا تکرار کنید تا پروژه در زمان پخش اولیه آماده شود.

شرط می بندم وقتی بچه های شما 13 ساله بودند حوله را پرت نکردید و آنها گفتند: “خیلی سخت است. من دوست ندارم. من وارد شدم. “اکثر ما به آن پایبند هستیم. گاهی لبخند داریم ، یک تشکر. اما ممکن است سالها بازخورد مثبتی نداشته باشیم. رهبری خانواده متعهد به انجام کار است.

برنامه ریزی کنید تا خود را از طریق یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی درک شده راهنمایی کنید. اگر تا رسیدن به هدف به آن پایبند باشید ، پاداش متفاوتی دریافت خواهید کرد. سلامت و تندرستی طولانی مدت. این هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

8. رهبران جشن می گیرند و قدردانی می کنند.

رهبران خوب ارزش جشن گرفتن دستاوردهای خود را دست کم نمی گیرند. رهبران خوب برای مرور فرایند ، تجزیه و تحلیل تخصیص منابع و آنچه موفقیت آمیز بوده یا روند را کند کرده است به زمان نیاز دارند. رهبران خوب این یادگیری را برای هر کاری که در آینده انجام می دهند به کار می برند.

اگر کار رهبری خوب برای کاهش وزن و رفاه را بپذیرید ، شما نیز اهداف خود را جشن خواهید گرفت. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی ، زیرا وقتی همه این ویژگیها را در کار به کار ببرید متفاوت خواهید بود. شما زنی خواهید بود که دیگر برای مراقبت از خود تلاش نمی کند. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می شناسد.

اگر بپذیرید که رهبر زندگی خود هستید و کار کاهش وزن و رفاه را جدی بگیرید ، می توانید مهارتهایی را که درون خود دارید و در گذشته با موفقیت از آنها استفاده کرده اید به کار بگیرید. شما نمی ترسید که به مهارت های جدید نیاز باشد. ممکن است از شکل موانع شگفت زده شوید ، اما انتظار موانع را دارید. رهبران از آنها انتظار دارند ، از آنها برنامه ریزی کرده و درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای برنامه کاهش وزن و سلامتی ، به قسمت 28 برنامه Never Too Late To Lose Weight گوش دهید ، پادکستی برای زنانی که به سن 60 سالگی می رسند و در همه کارها موفق بوده اند اما به هدف کاهش وزن خود نرسیده اند.

با استفاده از جدیدترین تحقیقات علوم اعصاب و همچنین تحقیقات مربوط به چاقی و سلامت ، میزبان شما ، Pat Beaupre Becker ، مربی معتبر وزن و زندگی ، به شما خواص غذاها و چگونگی تأثیر آنها بر اشتها ، هوس ، خلق و خو و مغز را آموزش می دهد. هر هفته از ابزارها و استراتژی هایی استفاده کنید که به شما کمک می کند از فکر مداوم در مورد وزن خود و ایجاد یک زندگی فوق العاده خلاص شوید.

از https://Never2late.info/guide دیدن کنید و راهنمای کوتاه کاهش وزن پایدار را بارگیری کنید.



دیدگاهتان را بنویسید