ویژگی های رژیم لاغری سالم


رژیم گیر – رژیم گرفتن و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود می بینند.
اگر فکر می کنید چاقی تهدیدی برای سلامتی شماست ، پس رژیم غذایی سالمی داشته باشید متخصص تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. بدین وسیله رژیم غذایی محلی شما هم بگیرید.

تمام مواد مغذی را در خود داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب حاوی مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

تغذیه سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری تأمین می کند.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما متناسب با عادات غذایی و سلیقه شماست تا بتوانید از آن پیروی کنید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، کاهش وزن به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها قرار می گیرند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم غذایی یک انتخاب سالم است. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به انتخاب مطلوب برسید. انتخابی متناسب با سبک زندگی ، رژیم غذایی و ورزش شما.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی از گرسنگی رنج نبرد. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها در حالی که به رژیم غذایی خود وفادار هستید بدون اینکه احساس بی فایده بودن کنید ، اشتهای شما را اشباع کرده و کاهش می دهد. اینطور نیست که آنقدر گرسنه باشید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

احساس راحتی می کنید

  1. با در نظر گرفتن هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا حاضرم این کار را تا آخر عمر دنبال کنم؟” اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما وجود دارد!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذا یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ برخی از برنامه ها نیاز به تغییر غذا با نوشیدنی دارند که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز غذا را ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که زمان و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی چیزی است که فکر نمی کنید در حال رژیم گرفتن هستید. اگر فکر می کنید در حال رژیم گرفتن هستید ، می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. طرحی را پیدا کنید که به شما عادت های بدی را که از برنامه ریزی سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های کودک خود عادت دارید ، سعی کنید آنها را دور نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید