ورزش لاغری پهلو با 10 روش کاربردی


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغری جانبی انتخاب کنند ، مانند حرکت کرانچ و سایر حرکات شکمی که ماهیچه های مورب و مایل را هدف قرار می دهند. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و کمر باریک تری خواهیم داشت. برخی افراد ورزش را به عنوان روشی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد در لاغری صفحات مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. شما باید تمام نکات مربوط به کاهش وزن را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و یک شیوه زندگی سالم در کنار هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلوها و شکم مثر نیستند. در این مقاله ، برخی از تمرینات لاغری جانبی را ارائه می دهیم که بسیار مثر خواهد بود. به یاد داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

میز کناری

برای ایجاد یک تخته جانبی ، به پهلو و یکی از آرنج های خود دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا یک خط مستقیم از بالای شانه تا پاها ایجاد شود. به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره بلند کنید ، مطمئن شوید که باسن شما به زمین برخورد نمی کند.

این کار را یک دقیقه یا ده بار انجام دهید ، سپس صفحات را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته ها بالا – تخته های بالا و پایین

در حالت پلانک با بازوهای صاف در امتداد یک خط مستقیم از شانه ها تا انگشتان پا بنشینید. آرنج های چپ و سپس راست خود را به زمین خم کرده و بدن خود را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازو را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری جانبی

انحنای کناری کتل بل

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست متمایل شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

کتری زنگوله را با هر دو دست نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. اسکوات را در حالی که زنگ چمباتمه را گرفته اید در حالی که تنه خود را به راست می چرخانید ، بگیرید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

کترکت افتادگی زانو توپ

این حرکت همچنین به ساده سازی صفحات کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید. دستان خود را در دو طرف شانه های خود قرار دهید تا تعادل شما حفظ شود. توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پای خود را از روی زمین بلند کرده و با پاهای خود در امتداد سقف بلند کنید. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را صاف نگه دارید در حالی که زانوها را پایین نمی آورید. این ژست به لاغری صفحات کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این مرحله را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب برها

حرکت درخت شکن یک تمرین لاغری جانبی است که به طور م worksثر عمل می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. با هر دو دست یک کتری یا وزنه زنگ دار جلوی خود بگیرید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که دست خود را به صورت مورب روی بالای شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و دستان خود را به سمت پایین ران راست خود حرکت دهید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این مرحله را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید ، سپس جهت حرکت را تغییر دهید.

صفحه را باریک می کند

چرخش های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و پاها را صاف روی زمین بگذارید. وزنه را با هر دو دست بگیرید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها با قفسه سینه ، راست و به سمت زمین هم راستا شوند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پای خود را ثابت نگه دارید. این مرحله را در دو سری 10 انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پای مورب پایک

به پشت دراز بکشید ، صورت خود را رو به سقف قرار دهید ، پاها را به هم بکشید و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست شما رو به زمین باشد. سپس ، با استفاده از ماهیچه های شکم و لگن ، پاهای خود را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاهای شما همچنان به سمت چپ متمایل است. سپس پاها را با دقت روی زمین قرار دهید. این کار را 30-40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

برای قسمت لاغری ورزش کنید

حرکت بالابر داخلی ران داخلی

برای این کار ، روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا باشند و دست ها باید پشت سرشان باشد. پای راست خود را بلند کرده و با انگشتان پا به سمت بیرون بچرخانید. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس این حرکت را با پای چپ خود در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30-40 بار تکرار کنید.

لاغری صفحه با تمرین

حرکت پیک وزنی

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، با پاها به سقف روبرو شوید و بکشید. در حالی که 1-2 کیلوگرم در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پای خود را بلند کرده و با زاویه 90 درجه تا زانو خم شوید. هنگام حرکت بدن خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30-40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای ساده سازی صفحات

آیا می توان با انگشتر ورزشی پهلو را لغزاند؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به انقباض کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید این کار را به عنوان یک ورزش انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی دور باسن و شکم کمک نمی کند و این یک رژیم غذایی جانبی نیست.

با دوچرخه سواری لاغر می شوید

دوچرخه سواری یکی از م sportsثرترین و کاملترین ورزشهایی است که اگر به درستی انجام شود ، باعث سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن می شود. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که به شما کمک می کند ضربان قلب خود را با سرعت و زاویه مناسب افزایش دهید و باعث سوزاندن چربی و کاهش وزن می شود.

علاوه بر این ، دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن را درگیر می کند و باعث سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر می شود. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م forثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی شکم و لگن نیز تأثیر می گذارد. برای کاهش وزن در کنار بدن و سایر قسمت ها می توانید دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با تمرینات مختلف برای لاغری باسن و شکم آشنا خواهید شد. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن کمک زیادی می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی نیز مثر است ، اما به خاطر داشته باشید که ورزش و پیروی از مسیر رژیم غذایی به صبر و اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با پیشرفته ترین فناوری های جهان ، در این راستا کمک می کند و لاغری را سریعتر حل می کند.

دستگاه mCare یک ابزار لاغری از شرکت Madaria است که به لاغر شدن صفحات و از بین بردن سلولیت بسیار موثر کمک می کند. اساس کار من استوانه مکش است. استوانه مکش از تکنیک های غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. استوانه مکش گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند در مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید