ورزش برای چاقی پاها پاهای خوش فرم و زیبا


پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی روی زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زن. بسیاری از مردم به دنبال راه هایی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. توصیه می کنیم چاقی پاهای خود را تمرین کنید. در اینجا روش های مبتنی بر تمرین برای افزایش چربی پا را به شما معرفی می کنیم.

تمریناتی برای چاقی پاها

ورزش در برابر چاقی پاها

در دنیای امروز ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی با دوام و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

به دلیل روشهای زیادی که برای پر کردن ران ارائه شده است ، می تواند برای سلامتی مضر باشد یا دوام چندانی نداشته باشد. اکنون می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاهای شما ارائه دهیم تا با کمک این تمرینات و ورزش ها بتوانید پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین به عنوان تمرین در چاقی پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با این پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، چمباتمه زدن در قسمت تحتانی بدن است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پاها تأثیر می گذارد و آنها را روشن می کند. چمباتمه زدن باعث حرکت بالاتنه و عضلات چهارسر و ساق پا می شود و با این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای این تمرین ، باید پاها را باز کنید و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانوها را خم کنید تا پایین بیاید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و باید کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت چمباتمه قرار دارید ، زانوها به هیچ وجه نمی توانند از انگشتان پا پاتون بیرون بیایند. اگر وضعیت بدن شما درست است ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می روید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• یک حرکت را شروع کنید

حرکت دیگری که به شکل دادن پاهای چاق و زیبا کمک می کند ، حرکت شروع است. این حرکت ماهیچه های پاها را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. برای انجام مرحله راه اندازی ، باید بدن خود را به یک جهت بچرخانید و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید بیرون بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی انگشت پاتون نباشد.

زانوهای چپتون نیز باید نزدیک زمین باشند ، اما نباید با زمین برخورد کنند. پس از اتمام این تمرین ، 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. شما می توانید حرکت شروع را 10 بار در هر پا انجام دهید.

ورزش در برابر چاقی ران

ورزش در برابر چاقی ران

در قسمت قبل ، یک سری تمرینات برای چاقی پاها را معرفی کردیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پری پاهای شما نگذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کنید و به طور منظم آن را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که خوش فرم ترین و زیبا ترین پاهای شما متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون ، در این بخش ، می خواهیم یک سری تمرینات را برای پر کردن پاهای خود به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آنها برای ساختن رانهای پاتون خوش فرم و زیبا استفاده کنید.

به طور کلی پرکردن و فرم دادن به ران ها برای خانم ها بسیار مهم است و آنها لباس هایی را که می پوشند جذاب و زیبا می کنند. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به معرفی تمرین بپردازید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

ما در قسمت قبل به چمباتمه زدن در برابر چاقی پا اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. تمرین غارت اسکوات را انجام دهید تا رانهای پاتون شما در فرم خوب و زیبا بمانند.

مشابه این عمل ، چمباتمه زدن همان چیزی است که ما گفتیم ، با این تفاوت که شما باید پاها را کمی گسترده تر از شانه های خود باز کنید. این باعث می شود عضلات چهارسر ران بهتر درگیر شوند. نکات تمرین اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین خود را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن چمباتمه بزنید.

• تخته های گردان

ورزش دیگری که در چاقی ران بسیار مثر است ، تخته دوار است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد باید کاملاً روی زمین صاف باشد و پس از قرار دادن کل بدن خود در یک جهت ، وزن کل بدن خود را با انگشتان دست و ساعد روی زمین حمل کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، آن را کاملاً مستقیم بلند کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا با چرخاندن تمام بدن دست خود را به حالت اولیه برگردانید و این را در دست بعدی و طرف بعدی بدن قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان خم نشوند ، یا زمین را لمس کنند و شکم شما معمولاً کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل لگن

یک پل لگن

تنها باسن باسن چاقی پاها و ورزش باسن خوش فرم است. یعنی با این تمرین با یک تیر دو نشان می زند. این تمرین باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست ها در کنار بدن انجام شود. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

اکنون ، با استفاده از قدرت یکی از پاها و بالاتنه ، یکی از پاهای خود را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت پاهای خمیده و عضلات شکمی انجام دهید. با این تمرین می توانید پاهای خود را پر کرده و فرم دهید.

• به صورت جانبی شروع کنید

شروع برای مهمانی ها

تمرین دیگر این است که پا را با یک شروع جانبی پر کنید. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و در فرم خوبی قرار گیرد. برای این تمرین ، شما باید مستقیم بایستید و دستان خود را روی سینه خود نگه دارید ، تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که می توانید به سمت راست حرکت دهید.

پاتون باید راست باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و وزن کامل بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و این تمرین باید با تعادل انجام شود.

به یاد داشته باشید ، اگر در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید ، سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را در طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت ورزش خود را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و دمبل نیز استفاده کنید.

فیلم های کاربردی برای پاهای چاق

تا کنون ، ما حرکات مفید و موثری را در برابر چاقی پا معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات چاقی پا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و پاهایی زیبا داشته باشید. اما نکته این است که شما باید تمرینات را به درستی انجام دهید.

توصیه می کنیم اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم تمرین چاقی پا کمک بگیرید. در هر صورت ، هر چقدر هم که نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح دهیم ، باز هم می توانید در جاهایی اشتباه کنید.
به خاطر داشته باشید که انجام ورزش اشتباه قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، بهتر است فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات توجه کنید. در فیلم آموزشی به نکات مهم و قابل توجهی اشاره شده است و شما حتی اگر قبلاً با ورزش و تمرینات ورزشی آشنایی ندارید ، می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت مجموعه ای از تمرینات پر کردن پاها را معرفی کردیم. اکثر افراد با پوست نازک می خواهند پاهای آنها چاق و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

در این بخش ، ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات را معرفی کنیم که به شما کمک می کند عضلات ساق خود را پر کرده و بسازید تا پاها با این تمرین زیبا و خوش فرم شوند.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و صحیح انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید تمرینات را با مرور نظریه به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید