واتساپ بیزینس پرمیوم و خدمات آن معرفی شد


انتظار می‌رفت واتس‌اپ اشتراک پرمیوم را برای اپلیکیشن Business خود معرفی کند و در اولین رویداد متا، پلتفرم پیام‌رسان رسما نسخه پرمیوم واتساپ بیزینس خود را معرفی کرد. علاوه بر این، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای اپلیکیشن واتس‌اپ بیزینس معرفی کرده تا کار را برای همه نوع کسب‌وکار آسان‌تر کند.

واتساپ بیزینس پرمیوم و به‌روزرسانی‌های بیشتر

سرویس پرمیوم یک مدل اشتراک برای مشاغل است تا با پرداخت هزینه به چند ویژگی انحصاری دسترسی پیدا کنند. ویژگی‌های جدیدی که در این زمینه ارائه می‌شوند شامل امکان استفاده از حساب تجاری در حداکثر ۱۰ دستگاه می‌شود تا دامنه دسترسی خود را بیشتر کند. همانطور که در گزارش قبلی WABetaInfo مشاهده شد، گفته می‌شود که این ویژگی در حال کار است. همچنین این علاوه بر ویژگی چند دستگاه موجود است که امکان اضافه کردن حداکثر ۴ دستگاه را فراهم می‌کند.

این نسخه همچنین شامل توانایی ایجاد پیوندهای کلیک به چت واتساپ سفارشی برای مشاغل برای جذب مشتریان بیشتر است. نام دامنه سفارشی قبل از “wa.me/” قرار می‌گیرد و هر ۹۰ روز یک‌بار قابل تغییر است.

واتس‌اپ همچنین دارای یک Cloud API جدید است که خدمات میزبانی ابری رایگان و ایمن را برای همه مشاغل فراهم می‌کند تا مشاغل و توسعه‌دهندگان به راحتی به ویژگی‌های واتساپ دسترسی داشته باشند. واتس‌اپ می‌گوید که API جدید به آن‌ها کمک می‌کند «زمان پاسخ‌دهی خود را برای مشتریان افزایش دهند».

متا همچنین پاسخ خودکار را در فیس‌بوک مسنجر معرفی کرده است. با این کار، حساب‌های تجاری می‌توانند پیام‌های شخصی‌سازی شده برای آن‌ها ارسال کنند. به علاوه، آنها می‌توانند نوع محتوا را برای ارسال انتخاب کنند. این قابلیت در پاییز امسال به اینستاگرام نیز خواهد رسید.

در حالی که پاسخ خودکار در ابتدا یک ویژگی رایگان خواهد بود، اما در نهایت به بخشی از مدل اشتراک Premium تبدیل خواهد شد. واتس‌اپ همچنین برای ارسال پیام از طریق واتس‌اپ بیزینس API از کسب‌وکارها هزینه دریافت می‌کند. همه این ویژگی‌های جدید به مجموعه کسب و کار موجود، تبلیغات پولی کلیک برای پیام، و موارد دیگر می‌پیوندند. بنابراین، نظر شما در مورد این ویژگی‌های جدید واتساپ بیزینس چیست؟