هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم خورشید را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار ، هنگام شروع مجدد در سال 2014 ، از مطالب بسیار قدیمی استفاده می کنم. من به راهنمایی / مشاوره ای نیاز داشتم تا دوباره قدم هایی برای بهبود خودم بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

بنابراین به هر حال … من از 51 سالگی کمتر از چند ماه سن دارم و در حال حاضر آن را احساس می کنم! از نظر وزن ، من به دهه 340 بازگشتم (فردا رسماً در نظر خواهم گرفت) ، اما از آخرین باری که آزمایش کردم ، فیبرومیالژیا نیز تشخیص داده شد ، که جالب نبود. ترکیبی از این و اپیدمی باعث شده است که یک نفر دوباره راه رفتن در خیابان را دردناک کند. من اخیراً خیلی نشسته ام.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم و به زودی برمی گردم تا بیشتر به آن برسم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که کوه های آنجا را بالا می برد …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به خصوص اگر شخصاً مرا می بینید ، مواردی که باید به عنوان یک فرد حمایتی بدانید در اینجا آمده است.

• رژیم نمی گیرم. من خودم را آنطور که اکثر مردم فکر می کنند محدود نمی کنم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات مربوط به منابع غذایی و عقل سلیم هماهنگ کنم. من می خواهم غذا بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی سخت بخورم. من مزخرفات مصنوعی کم چرب ، کم چرب و آسپارتام نمی خواهم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم غلات کامل بخورم و سعی کنم غذا بخورم غذاهای کامل تا آنجا که می توانم (نه ، نه در فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا برای پیتزا یا کیک توقف می کنم؟ خیر

• من این روزها برچسب ها را بیشتر می خوانم ، اما نه فقط به دلیل کالری و چربی.

• امیدوارم مجبور نباشم برای بیماری هایی مانند فشار خون بالا و دیابت دارو مصرف کنم. می خواهم خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من به طور مرتب به پزشک مراجعه می کنم و از توصیه های شما استفاده می کنم. (بعد از یک سال نرفتن دوباره بیمه سالم دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه می دهم.

• من هر روز آب زیادی می نوشم (و بیشتر اوقات جوش شیرین را متوقف می کنم).

• من خواهم ادامه هید به ورزشگاه به طور منظم و
ایجاد قدرت و استقامت

• من برای شاد بودن و یک فرد خوب به کار خود ادامه می دهم.

• اگر گیج می شوم ، خودم را جمع می کنم و دوباره تلاش می کنم و هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. به 325 می رسد (تصادفی اما نه همه)
2. رسیدن به 300
3. دائما زیر 300 باشید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من به تنهایی اهمیت نمی دهم ، به تنهایی. من علاقه مند هستم که از نظر بدنی خوب باشم و بتوانم هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم احساس کردم. بنابراین خواهیم دید که چگونه توسعه می یابد.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل پیاده روی کنید
3. به راحتی 2 مایل راه بروید
4. به راحتی 5.1 کیلومتر راه بروید
5. راه اندازی مجدد نیمکت به 5K یا تنوع

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

خوبه که برگشتی

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید