هر آنچه که باید درباره گارانتی بدنه محصولات سایپا بدانید / خدمات جدید سایپا در قالب گارانتی بدنه


مدیر خدمات بدنه اورژانس سایپا توضیح داد:

مدیر خدمات بدنه اورژانس سایپا گفت: خدمات گارانتی بدنه دارای سه سطح پایه، اقتصادی و کامل است که پوشش این خدمات در هر سطح کاملتر بوده و دائما در حال بهبود است.

به گزارش پارچین خودرو، اکبر هاتفی از همکاری با شرکت های بیمه در راستای تکمیل پوشش های مختلف خسارت برای مشتریان سایپا خبر داد و افزود: از طریق این همکاری مشتریان سایپا ضمن بهره مندی از خدمات بیمه ای از استانداردهای لازم در زمینه تعمیرات برخوردار خواهند شد. در واقع از طریق این همکاری، امداد خودرو سایپا حلقه واسط بین شرکت های بیمه، مشتریان و خدمات استاندارد قابل ارائه در شبکه نمایندگی خواهد بود.

وی همچنین به روند نظارت و ارزیابی مستمر رضایت مشتریان به منظور ارتقا و بهبود خدمات در حوزه گارانتی پرداخت و توضیح داد: تمامی خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو سایپا در حوزه های مختلف امدادی، گارانتی فنی و بدنه به صورت مستمر ارزیابی و نتایج حاصله نظارت و تجزیه و تحلیل می شود و بر اساس نیاز به بهبود و اصلاح و یا درخواست مشتریان برای افزایش پوشش خدمات، اصلاحات لازم انجام و خدمات جدید اضافه می شود.

بهبود مستمر برای پوشش سطح خدمات گارانتی بدنه سایپا

به گفته وی، خدمات گارانتی بدنه دارای سه سطح پایه اقتصادی (اقتصادی) و سطح کامل است که پوشش این خدمات در هر سطح کاملتر بوده و مدام اصلاح می شود.

مدیر خدمات بدنه سایپا با اشاره به اینکه ارزان ترین سطح گارانتی بدنه سایپا مرتبط با گارانتی پایه بدنه سایپا است که از طریق نمایندگی های مجاز و از طریق دفتر مرکزی سایپا قابل خرید است، افزود: ارزان ترین سطح گارانتی بدنه سایپا است. البته یا همان “گارانتی اقتصادی سایپا” به دلیل پوشش بیشتر در بین مشتریان محصولات سایپا بسیار محبوب است.

مرگ من سومین و گران ترین سطح گارانتی بدنه سایپا را مربوط به «گارانتی کل بدنه سایپا» خواند و اظهار داشت: در حال حاضر این سطح گارانتی برای سه ویژگی رفع محدودیت استفاده از غرامت، حذف فرانشیز (سهم پرداختی مشتری است. ) برای انواع پوشش. آسیب و رفع نوسانات قیمت برای پوشش خسارت برای مشتریان بسیار مهم است و در این سطح از خدمات گارانتی بدنه، خدمات در نمایندگی ها به صورت رایگان به مشتریان ارائه می شود.

مدیر خدمات بدنه خودرو اورژانس سایپا در ادامه به تاثیر قیمت پایه خودرو بر قیمت تمام شده گارانتی بدنه اشاره کرد و گفت: مبنای بیمه و قیمت گذاری گارانتی بدنه قیمت خودرو است که با افزایش قیمت خودرو قیمت پایه خودرو نرخ خدمات گارانتی بدنه در قطعات فنی و بدنه افزایش می یابد

میزان رضایت از خدمات گارانتی بدنه و موفقیت مشتریان سایپا

مدیر خدمات بدنه خودرو سایپا همچنین به طور مستمر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات گارانتی بدنه سایپا نظارت داشته و افزود: بر اساس آخرین نتایج رضایتمندی مشتریان، میزان رضایت از خدمات ارائه شده در حوزه گارانتی بدنه، رقم رضایت بخشی است. پذیرفته شده است که این خدمات تاکنون با سطح خوبی از رضایت مشتری همراه بوده است. در واقع با تکمیل شدن سطح خدمات، رضایت مشتری نیز افزایش می یابد.

هاتفی در ادامه به ارائه خدمات صافکاری و رنگ آمیزی خارج از شبکه نمایندگی های خودرو اشاره کرد و یادآور شد: دریافت این نوع خدمات از شبکه فروشندگان خودرو علاوه بر آرامش خاطر باعث می شود مشتریان ضمن دریافت خدمات از خدمات و تعمیرات استاندارد بهره مند شوند. آنها را خدمات ناشی از تصادفات و تعمیرات، خارج از شبکه نمایندگی، معمولاً استانداردهای لازم را ندارند و احتمال بروز حوادث بعدی را برای مشتریان در پی خواهند داشت.

مزیت خدمات گارانتی بدنه سایپا

هاتفی در این خصوص به مزیت دریافت خدمات و گارانتی بدنه از شبکه نمایندگی های سایپا پرداخت و خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات گارانتی بدنه سایپا، ۱۰۰ درصد خدمات و تعمیرات در نمایندگی های سایپا انجام می شود و بر خلاف بیمه های روتین خسارات زیادی وارد می شود. به صورت نقدی جبران می شود. در نمایندگی های امداد خودرو سایپا حتی در صورت خسارت و خسارت کلی خودرو و همچنین سرقت کلی، تعویض و تعویض خودرو انجام شده، هیچ گونه پرداخت نقدی بابت خسارت وجود ندارد.

وی در پایان به مشتریان توصیه کرد که به راحتی به خدمات خارج از شبکه توزیع کنندگان اعتماد نکنند زیرا عدم قبول مسئولیت واحدهای خدماتی خارج از شبکه نمایندگی در قبال خدمات و تعمیرات ارائه شده می تواند باعث بروز مشکلات و آسیب هایی شود که از نظر کیفی قابل تعمیر نیست. و ایمنی برای ارائه به مشتریان.