نکاتی برای یک سبک زندگی سالم


مردم اغلب هنگام ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عزیزان ، تفریح ​​، تعطیلات و لیست های بی پایان کارها احساس غرق شدن می کنند.

شما چگونه می پرسید که من نیز باید سالم غذا بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی اینجا مهم نیست.

اولویت ها هستند.

من با بسیاری از مردم صحبت می کنم که می گویند برای آشپزی بسیار شلوغ هستند یا وقتی مشغول تماشای دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود در یک شب معین هستند ، مشغول انتخاب غذای سالم تری هستند.

آشنا؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ در این مورد مقصر هستم!) اغلب بیش از حد مشغول هستند ، بنابراین در نهایت چیزی را در میان وعده ها ، برش های پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده می گیرند …

اما در واقعیت ، اگر این مطابق با “هنجار” شما اتفاق بیفتد ، باید چیزی بدهید. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما بالا باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده برای شروع کمی بیشتر خودمحور شدن به شیوه ای بسیار خوب و سالم وجود دارد – به منظور احساس بهترین حالت:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک پیمانه آب شروع کنید. روز خود را با حداقل 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و شما یک سوم راه هستید! بقیه را به کیف خود برده و در صورت نیاز آن را بچرخانید!

2. میان وعده های سالم با خود ببرید. اگر وسوسه شوید و آمادگی نداشته باشید ، مقاومت در برابر آن سخت تر خواهد بود. بادام ، کره گردو ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این شما را برای روز آماده می کند و تمرکز می کند ، و شما کمتر به دنبال کافئین و شکر برای انرژی در طول روز هستید و اگر حاوی ترکیبی خوب از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید به کدو سبز با لوبیا سبز و مقداری اسفناج – همه با سیر و روغن زیتون فکر کنید. یوم!

5. در صورت امکان از مصرف سس خودداری کنید. ساده بگویید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوب.

6- از چربی نترسید. تمام سلول های ما به چربی نیاز دارند. این اختیاری نیست. این یک الزام است.

7. اضافه. در واقع ، تعداد کمی از افراد به میزان مورد نیاز خود به طور روزانه و خرد می پردازند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید یک کمپلکس b مناسب را مکمل کنید. این قرص سطح ویتامین B را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، نفس بکشید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. هر کسب و کاری که دارید ، انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. با خیال راحت به سراغ خودتان بروید. با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، به افکار خوب فکر می کنند و از حرف شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، به سطح آنها تکیه نکنید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما مراقب شماره 1 هستید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید