نوشیدنی های چربی سوز (7 دستور العمل بسیار موثر)


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چربی سوز یک انتخاب عالی هستند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیازهای مغذی و ویتامین بدن را برآورده کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین آنها ماندگارترین است رژیم اولیه و ورزش ون. این امر گاهی اوقات مستلزم محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن است.

راه های زیادی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین کالری موجود که می تواند به شما در سوزاندن چربی و برآوردن نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در ادامه نحوه ساخت بهترین انواع را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است میان وعده و زمان گرسنگی تاثیر دارد برای تهیه نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و بسته به سلیقه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل رنده شده و پودر زنجبیل را با هم مخلوط کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا جوش بیاید. سپس بگذارید سرد شود و تکه های لیمو و برگ نعناع را اضافه کنید.

در آخر ، تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید با این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بهترین نتایج را بدست آورید چربی سوزی می گیرد.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

راه حلی که می توانید برای سوزاندن چربی هنگام خواب استفاده کنید ، نوشیدن این نوشیدنی در ترکیب با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 عدد
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید در انتها تکه های یخ نیز اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای تقویت چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • سوپ گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

به جز یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را بپزید ، چای اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی را افزایش داده و نیاز بدن شما به ویتامین را با افزودن خواص گلابی تامین کند.

4. سوزاندن چربی با زیره سبز

زیره سبز یکی از گزینه هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، موارد زیر باید تهیه شود:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی بزنید و بگذارید با کمی آب بجوشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره آب پز را اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م prefeثر ترجیحاً باید از مواد تازه تهیه و مصرف شود. برای بهترین اثر ، باید آن را یک ساعت قبل از غذای اصلی خود استفاده کنید. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از وعده غذایی اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است. برای بهبود یبوست ، دفع و مشکلات گوارشی، می توان از مکمل های ویتامین و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه در لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از تمرین چربی بسوزانید

برای چربی سوزی ورزش کنید

ترکیبات چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که در افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین آنها چای سبز است. اما برای کارآیی بیشتر ، می توان آن را تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیموترش تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوشانده: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را به آب جوش آورده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. کنار کمی شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب چربی سوزی را در حین ورزش افزایش می دهد.

نتیجه

نوشیدنی های چربی سوز گزینه های زیادی دارند که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید تا به نتیجه مثبت برسید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن شما نشود.

دیدگاهتان را بنویسید