نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به فردی نیاز دارید که نیازها و نیازهای شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای را دنبال کنید و ساعت های طولانی و نامنظم کار کنید.

من میفهمم! برخی از بهترین مشتریان من پزشک هستند. به عنوان یک پزشک مشغول برای کاهش وزن موفق و یک زندگی سالم ، شما نیاز به برنامه ای دارید که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

میخواهی بیشتر بدانی؟ ادامه مطلب را بخوانید تا از نحوه یافتن مربی سلامت برای پزشکان مطلع شوید.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید فریب ادویه شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس شما برای قند کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی.)

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

او وقت زیادی به عنوان پزشک ندارد. من مشتریان زیادی دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی می توانند بچه و خانواده داشته باشند.

همه می دانیم که چگونه است … شما صبح دیر می دوید ، سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه ببرید و گرسنه هستید. او از فکر نمی کند که “چه بخورم؟”

بدون زمان در عوض ، هر چیزی را در آشپزخانه بخورید ، مانند غلات شیرین یا نان سفید.

و این پوندها دائما در حال خزیدن هستند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، کمتر اعتماد می کنید که بیکینی پوشیده اید یا فقط یک لباس. به علاوه ، انرژی شما کاهش می یابد و احساس کندی می کنید. اگر شغل پرمشغله ای دارید که افراد واقعاً به شما وابسته هستند ، عالی نیست و شما می خواهید زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید.

به علاوه ، همه تصور می کنند که به عنوان یک پزشک ، شما باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. اگرچه بله ، شما ممکن است برخی اطلاعات تغذیه ای را در دانشکده پزشکی دریافت کرده باشید ، این فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، بیشتر به شیمی مربوط می شود تا تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من قبلاً به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند خردسال داشتم و این زندگی من بود واقعا مشغول.

من در طول این سالها سعی کردم وزن خود را کاهش دهم ، اما هیچ چیز کمکی نکرد. من رژیم شروع می کردم ، مقداری وزن کم می کردم ، اما سپس BAM بلافاصله خودداری می کرد.

اما پس از به دنیا آمدن دخترم ، تصمیم گرفتم که باید شرایط را تغییر دهم.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان پوندهایم آب شد و در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را دستگیر کردم. و من خودم را محروم نکردم. وقتی به شکلات و شراب علاقه مند شدم ، غذاهایی را که دوست داشتم و دوست داشتم ادامه دادم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم وقت خود را با خانواده ام بگذرانم. ما پیاده روی را شروع کردیم ، بیرون بازی کردیم ، و وقتی بالاخره با بیکینی خوش گذراندم ، زمان زیادی را (و هنوز هم) در ساحل گذراندیم.

سفر خانوادگی

من این کسب و کار ، MasalaBody را به عنوان یک شرکت تابعه ایجاد کردم و اکنون این تجارت تمام وقت من است!

کلید موفقیت در کاهش وزن داشتن برنامه است.

این به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا استراتژی های من را به کار گیرد و 3.5 اینچ از کمر خود را در کمتر از پنج ماه از دست بدهد.

این که مشتری پزشک من ، دکتر پرنیا ، در کمتر از 5 ماه 3.5 سانتیمتر از دور کمرش افتاد

دکتر پرنیا به عنوان پزشک داخلی مشغول به کار است و دارای گواهی نامه در مدیریت چاقی است.

شرح: در اینجا چت سریع من با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر کوچک مشغول بود.

و اگرچه او قبلاً با رژیم کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و سرگیجه وزن خود را کاهش داده بود ، اما تلاش های او هرگز نتیجه نداد زیرا این کاهش وزن ادامه پیدا نکرد. در عوض ، پوندها همچنان در حال عقب نشینی بودند.

دکتر پرنیا احساس سرخوردگی کرد ، مخصوصاً به این دلیل که از کار خود در درمان چاقی می دانست رژیم های غذایی استراتژی های طولانی مدت کاهش وزن نیستند.

تحقیقات نشان می دهد رژیم ها متابولیسم را از بین می برند و با هر رژیم غذایی که می کنید کاهش وزن را دشوارتر می کند.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرده است. او به عنوان یک پزشک از درمان چاقی احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی اشتیاق سه ساعته به شکر فرا رسید ، او به دنبال چیزی شیرین رفت. دکتر پرنیا ، به عنوان غذاخوری که در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) زندگی می کند و غذای بیرون را دوست دارد ، متوجه شده است که شیوه زندگی او او را عقب می اندازد.

اما پس از گذراندن برنامه Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

مهمترین چیز برای او برنامه ریزی بود. اگرچه او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند آن را حفظ کند ، اما به سرعت متوجه شد که برنامه ریزی به هیچ وجه دشوار نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا آشپزی را دوست نداشت ، نمی خواست ساعت ها در آشپزخانه بگذرد. با استراتژی هایی که ما آموزش می دهیم ، مجبور نیستید که آماده شوید غذا زمان زیادی نمی برد.

در حالی که او گرسنه به خانه می آمد و هر چیزی را که در یخچال بود می خورد ، اکنون در طول روز یک ناهار سریع 10 دقیقه ای می خورد. به خانه می رسد ، سیر و راضی است.

علاوه بر این ، شما حتی مجبور نیستید تعطیلات خود را محدود کنید. او سرگرم است و غذا می خورد ، اما وزن اضافه نمی کند.

و دکتر پرنیا سرانجام احساس می کند که در حال تمرین همان چیزی است که به بیماران خود تبلیغ می کند. حتی فرزندانش نیز انتخاب های سالمی داشتند. و از آنجا که عادات سالم در دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایای برنامه است.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ از ناحیه کمر خود را از دست داد و 11 کیلوگرم وزن کم کرد. شما همچنان از آنچه آموخته اید برای دستیابی به کاهش بیشتر استفاده خواهید کرد – زیرا همانطور که اشاره کردید ، این در واقع یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید طعمه ادویه شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از اشتیاق به شکر کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی).

چگونه یک مربی پزشکی می تواند به پزشکان کمک کند

چرا باید با مربی بهداشت پزشک کار کرد؟

چیز:

یک مربی بهداشت با تجربه در کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما به رژیم دیگری احتیاج ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که برای شغل و زندگی شما موثر باشد.

آنچه برای کاهش وزن موفق نیاز دارید

می بینید ، نمی توانید به یک برنامه محدود کننده کاهش وزن پایبند باشید و می توانید تمام روز گرسنه راه بروید. کار شما همانطور که هستید استرس زا است و هنگام انتخاب استرس یا گرسنگی انتخاب غذای مناسب را انجام می دهید نه ایده خوبی است.

در واقع ، اگر شما نیاز به تمرین چند بار در هفته دارید ، مدت زیادی به برنامه خود پایبند نخواهید بود. اگر مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه باشید یا غذایی بخورید که سایر اعضای خانواده نمی توانند بخورند ، همین امر صادق است.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… برای انجام این کار لازم نیست ساعت ها در آشپزخانه باشید.

… یا در ورزشگاه.

… یا خودتان را در حال شمارش کالری نگه دارید یا خود را محدود کنید.

Slim Down Transformation می تواند در این مورد کمک کند.

چگونه می توان به Slim Down Transformation برای رسیدن به بدن رویایی کمک کرد

ما 12 ماه است که در برنامه کاهش وزن Slim Down Transformation با شما کار می کنیم. در این مدت ، او عادات خود را کاملاً تغییر می دهد و بر عادت های پایبندی می افزاید.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من 100 زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود آموزش دادم. آنها نه تنها توانستند 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه این وزن را حفظ کردند و بعد از برنامه حتی بیشتر از دست دادند.

اگر محدودیت غذایی گیاهی یا گیاهخواری وجود داشته باشد ، برنامه های خاصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذاهایی است که می خورید ، خواهید آموخت که برای افزایش متابولیسم و ​​کاهش وزن چه غذاهایی را باید مصرف کنید ، حتی زمانی که با همسرتان در حال تماشای Netflix هستید.

غذا نه تنها سالم بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین مجبور نیستید برای همه وعده غذایی جداگانه تهیه کنید.

و خود را محدود نکنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر مثل قدیما.

برای عضله سازی (که متابولیسم را تقویت می کند) ، هفته ای 2 تا 30 دقیقه تمرین قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را آموزش می دهیم.)

علاوه بر این ، یکی دیگر از بخشهای مهم کاهش وزن ، جلب حمایت و پاسخگویی است. تحقیقات مختلف نشان داده است که اینها برای موفقیت در کاهش وزن و کاهش وزن ضروری هستند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که با به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با یک فرد دلگرم کننده ، مانند مربی ، پاسخگو باشید.

و در برنامه Slim Down Transformation ، یک مربی پاسخگویی دریافت می کنید که در طول برنامه خود را با انگیزه و پاسخگو می داند و به شما کمک می کند از فلات هایی که در غیر این صورت گیر می افتند عبور کنید.

این باعث می شود که برنامه را راحت تر دنبال کنید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از فرآیند تغییر موارد اساسی مانند عادات روزانه است) ، مراحل بازگشت به مسیر اصلی را طی می کنید.

علاوه بر این ، در نهایت آموزش از مربی در مورد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرید و آمادگی بیشتری برای آموزش نحوه تغییر شیوه زندگی در کاهش وزن و سلامتی به بیماران خواهید داشت.

چگونه به عنوان پزشک وزن کم کنیم؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید فریب ادویه شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از اشتیاق به شکر کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی).

نوبت شماست!

ایناهاش! اکنون می دانید که در مربی بهداشت پزشکان باید به دنبال چه چیزی باشید.

حالا من می خواهم از شما بشنوم:

حالا چه چیزی شما را عقب می اندازد؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید