نحوه حرکت از گیاهخوار به خام با مربی مهمان ویژه دلیله


من یک نمونه عالی از پرخوری برای افزایش وزن نیستم. فقط محصولات گندم چرب هستند ، اما یک وعده غذایی کامل وگان چربی نیست. من به ندرت گوشت و پنیر تقلبی درست می کنم. من می توانم بیش از حد غذا بخورم و در فرم خوبی بمانم ، اما گوارش من از آن متنفر می شود و به صورت آکنه روی صورت من یا به شکل رفلاکس اسید ظاهر می شود. غذای خام تجربه متفاوتی به من داد و خوشبختانه من آنقدر شجاع بودم که آن را امتحان کردم تا آن را تجربه کنم.

من به کمترین وزن اما هنوز سالم رسیدم. با این حال ، این برای من کافی نبود که به آن پایبند باشم. من ماه ها با رفلاکس اسید سر و کار دارم. بیدار شدم و ناهار را برای یک هفته آماده کردم. مقدار کمی باقی مانده بود ، البته من تصمیم گرفتم آن را بخورم زیرا باید برای غذای کمی از غذای جدید استفاده کنم. بنابراین ، من صبحانه سیب زمینی شیرین ژاپنی تند خوردم. سپس آن را با آب گازدار شستشو دادم. احتمالاً قبل از ناهار یک بطری کامل 32 اونسی انداختم. برای ناهار ، چیزی که صبح درست کردم ، یعنی سیب زمینی شیرین ژاپنی با گشنیز تازه و کمی نخود بود. خردل و روغن زردچوبه (دستور غذا در اینجا آمده است):

    • 1/4 فنجان روغن زیتون فوق بکر
    • 2 قاشق غذاخوری. خردل
    • کاری
    • پودر فلفل قرمز
    • اسیدهای آمینه نارگیل

بعد از یک روز طولانی در محل کار ، می خواستم برای آرامش غذا بخورم و به شما تبریک بگویم که این کار را در تمام طول روز انجام دادید ، بنابراین یک بسته کامل از تنقلات جلبک دریایی و سپس بیشتر کاری از سیب زمینی شیرین ژاپنی با نخود داشتم. احساس کردم اسید جمع شده و شکمم به نظر می رسد که بالا می آید. فهمیدم خیلی کار کرده ام اما دیگر دیر شده بود. من آب و زغال فعال کردم تا سوزش گلویم را تسکین دهد ، اما می دانستم که شب طولانی خواهد بود. تصمیم گرفتم احتمالاً دیر از خواب بیدار شوم و دیرتر بیدار شوم تا بدنم قبل از خواب هضم شود. دیگر ساعت 8 شب بود ، بنابراین تصمیم گرفتم دوش بگیرم. شاید حرکتی کمک کند. بعد از دوش ، خیلی آرام و خسته بودم. حتی نمی توانستم تصور کنم که یک دقیقه بیشتر بیدار بمانم. من موفق شدم تا ساعت 11 صبح بیدار بمانم ، حتی اگر روی پروژه ای کار می کردم. وقتی به رختخواب رفتم ، سوزش گلویم برگشته بود و پشیمان شدم که زیاد غذا خوردم.

روز بعد از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم که دیگر نمی توانم از خودم چنین سوء استفاده کنم. من تمام دستور العمل های خام خود را انتخاب کردم و نذر کردم مصرف خام خود را افزایش دهم و غذاهای پخته شده کمتری بخورم ، مانند یک وعده غذایی پخته در روز. حتی اگر دیر شده باشد و من بخواهم غذا بخورم ، باید یک وعده غذایی خام باشد تا سریع هضم شود و پر از آنزیم های خاص خود باشد تا خودش را تجزیه کند. من برای این طرح خود را در آسایش گوارشی نگه داشتم. با به خاطر آوردن درد و ناراحتی مداوم هنگام اسید گلویم را می سوزاند و فکر می کنم به طور بالقوه شبیه همکار سرطان معده استاد دانشگاه هستم که مجبور است معده و مری مرا به دو نیم کند ، ماندن در جاده خام آسان بود.

می توانید غذا را به صورت آنلاین یا در برنامه یادداشت ها وارد کنید. شما می توانید یک دفتر خاطرات غذایی ایجاد کنید ، اما این انگیزه را برای خوردن خام ایجاد می کند ، احساسی که به من دست می دهد.

البته ، در ابتدا در مورد دانش تغذیه است. شما مانند “خب ، این کاملا قابل درک است” هستید.

سپس با سایر گیاهخواران خام ارتباط برقرار می کنید و می بینید که آنها چگونه این کار را انجام می دهند و شما مدام با این افراد معاشرت می کنید و به شما ضربه می زند. شما دستورات و توصیه های کتاب دستور را دریافت خواهید کرد و آن را امتحان کنید. به زودی شروع به تهیه فهرست خود از غذاهای خام گیاهی مورد علاقه خود می کنید که ضروری هستند.

یک مربی تناسب اندام 15 ساله خام وگان در این قسمت به من ملحق می شود از پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام در مورد سفر سلامتی خود از رژیم غذایی استاندارد آمریکایی (SAD) تا گیاهخواری خام و بهترین زندگی خود صحبت کنید. او همچنین در بلیز ، غذاهای خام گیاهخواری برگزار می کند.

در این قسمت می توانید یاد بگیرید:

How️ چگونه گیاهخواری خام انجام دهیم تا به اهداف بدن خود برسیم
️ چگونه اطرافیان شما و کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد
️ چرا ممکن است ذهن شما بزرگترین چیزی باشد که شما را از سبک زندگی سالمی که می خواهید دور نگه می دارد

قسمت کامل را بشنوید:

منابع قسمت:

🥊 برنامه و تمرین تمرینی دلیله
🥊 کانال یوتیوب دلیله
محصولات Im Imperfect به درب من تحویل داده می شود. اینجا 10 دلار است خرید و ایجاد جعبه ناقص میوه ها و سبزیجات ارگانیک.
💞 به گروه فیس بوک بپیوندید برای ارائه کمک از طریق سلامتی
🧘🏿 آیا می خواهید مربی شوید؟ بیشتر بدانید IIN
کتاب من را رزرو کنید ، شما می توانید استقلال مالی را داشته باشید
🍓 30 روز چالش خام گیاهخواری
🧘🏿 مشاوره رایگان سفارش دهید
📧 یک ایمیل به من بفرست برای ارسال س questionال و در پادکست مجوز بهداشت مواد غذایی خام گنجانده شود

توصیه های کتاب:

// HOST Samantha Salmon

مربی مجرب سلامت جامع

// مهمان مربی Delilah

مربی ، مربی ، زن الهام بخش

اطلاعات ارائه شده در پخش فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان توصیه پزشکی عمل نمی کند. این ادعاها توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است یا در کشور شما مناسب نیست. این محصولات / خدمات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

کپی رایت © 2019



دیدگاهتان را بنویسید