مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

مهمترین عنصر هر برنامه ای ، کاهش وزن ، افزایش وزن ، قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا به طور قابل توجهی بیشتر از سالن بدنسازی هزینه می کنند ، بنابراین من می گویم نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم می خواهند از چربی بدن خود کم کنند و به وزن سالم برسند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش را درک می کنند ، که در مجموع بسیار عالی است ، اما پاسخ یک نتیجه پایدار نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها به طور کلی تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات های بالاتر و پروتئین بالا را تنظیم نمی کنند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدراتها 45-65 ، پروتئین 35-35 و چربی 20-35 برای کل کالری است.

در محدوده وسیع 15 تا 25 درصد از حداقل تا بالاترین حد ، تعجب آور نیست که مردم در درک نسبت مناسب مواد مغذی درشت برای نیازها و اندام خود دچار مشکل شوند.

بنابراین ممکن است بتوانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما نشان می دهد که به هدف روزانه خود و همچنین درشت مغذی های مورد نیاز خود رسیده اید ، اما این اعداد برای رسیدن به اهداف شما ضروری هستند.

به دلیل رژیم غذایی طولانی ، بسیاری متابولیسم آنها را مختل کردند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی بدن و افزایش متابولیسم را ندارند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن طولانی مدت بیشتری نسبت به بدن خود از دست خواهید داد.

راه حل ایجاد یک برنامه تمرینی انعطاف پذیر و افزایش مصرف پروتئین برای اطمینان از عضله سازی و بازیابی مناسب است.

مصرف پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن کمک می کند ، بلکه در مقایسه با غذاهای پر کربوهیدرات که باعث افزایش کالری می شود ، احساس سیری و سیری می کند.

اگر در طول وعده غذایی روزانه خود بر مصرف پروتئین خود تمرکز کنید ، به احتمال زیاد کالری دریافتی خود را کاهش داده و مصرف پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، پس از تمرین از پودر پروتئین آب پنیر استفاده کنید. اسموتی پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری است.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

عناصر

1 فنجان بادام شیرین نشده

1/2 فنجان زغال اخته فریزر

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شودبه


شما بیشتر می دانید:

افسانه هایی در مورد کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید