مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد چگونگی تناسب محصولات لبنی با برنامه غذایی متعادل برای یک شیوه زندگی فعال گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از بسیاری از مواد مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی در معده شود. اگر نگران علائم مصرف محصولات لبنی هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، امتحان شیر A2 مفید خواهد بود. در این پست ، ما بررسی می کنیم که a2 Milk چیست ، a2 Milk چه مزایایی برای ورزشکاران دارد و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای ورزشکار یا افراد فعال خود را برآورده کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر a2 شیر برای حمایت شما! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط در مشارکت معتبری با کسانی هستم که فلسفه و ارزش های مشابهی دارند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو همچنین حاوی پروتئین های A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور دقیق تر ، شیر a2 از گاوهایی گرفته می شود که البته فقط پروتئین A2 و A1 تولید نمی کنند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر a2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن آسان تر است و بنابراین به برخی از افراد در جلوگیری از ناراحتی معده کمک می کند. این به این دلیل است که توالی اسید آمینه پروتئین های A2 با پروتئین های A1 کمی متفاوت است و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای در دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که از ناراحتی معده پس از مصرف منظم شیر رنج می برند ، می توانند علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند اگر تنها از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند. اگر شما توانسته اید بدون مشکل شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل که این محصولات معمولاً فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع لبنی a2

همانطور که می دانید ، ما در تغذیه کلی جونز به شدت به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن اهمیت می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است که بدانید همه مزارع لبنی a2 دارای گواهینامه رفاه حیوانات Validus هستند. این به معنای پیروی از یک برنامه جامع بازرسی و بررسی گاوهای شیری است که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در بازرسی ها ، نظرسنجی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات با استانداردهای برخورد مناسب با حیوانات ، روش های بهداشت گله ، کیفیت بالای غذا و آب ، راحتی حیوانات و مراقبت های ویژه برای نیازهای ویژه حیوانات مطابقت دارد.

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه رفاه کارگران و تأثیر محیطی مدل کسب و کار آنها را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها تعدادی از اجزای کلیدی مدیریت محیط زیست صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی مزرعه و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید به مواد مغذی موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، بپردازیم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی از افراد ، ترک لبنیات به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر ضروری است. با این حال ، اخیراً گرایش به مردم نیز مشاهده شده است بدون شرایطی که محصولات غیر لبنی را نیز انتخاب می کند. این ممکن است به دلیل نگرانی در مورد شکایات احتمالی معده یا دنبال کردن روندهایی باشد که توسط تأثیرگذاران در رسانه های اجتماعی دنبال می شود.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، دارای محتوای مغذی و فواید یکسانی مانند محصولات لبنی از گاوهای واقعی نیستند. برای ورزشکاران ، این به معنای کمبود مواد مغذی مهم مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و ترمیم عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت ها کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سیستم ایمنی نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 Milk در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این آمینو اسیدها در سنتز پروتئین های ماهیچه ای اهمیت ویژه ای دارند و می توانند عملکرد و بازسازی ورزشی را پشتیبانی کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه بعد از تمرین مصرف کنند تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانند. اگر با سرکوب اشتهای بعد از تمرین دست و پنجه نرم می کنید ، منبع پروتئین مایع مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. اگر 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت آجیل یا ادمام خشک جفت کنید ، یا آن را به اسموتی اضافه کنید که حاوی پروتئین های اضافی از مواد تشکیل دهنده مانند پودر پروتئین یا کره گردو است ، نیاز پروتئین شما را پس از تمرین در یک غذای خوشمزه برآورده می کند. ، راهی راحت و آسان برای هضم است.

ویتامین دی

ویتامین AD نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین سیستم ایمنی بدن دارد. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D خطر شکستگی را افزایش می دهد و آنها را به یک ماده مغذی مهم در پیشگیری از آسیب ورزشکاران تبدیل می کند. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و همچنین در تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. تعداد کمی از غذاها حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که یک فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D شما را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، غنی ترین ماده معدنی بدن ، برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، عصب ها و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، کمبود آن می تواند باعث گرفتگی عضلات ورزشکاران شود. علاوه بر این ، همه ورزشکاران مبتلا به RED-S در معرض پوکی استخوان و شکستگی هستند ، بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کنند. برای تامین نیازهای کلسیم خود ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید عرق خود را از دست می دهد. یک فنجان شیر a2 می تواند 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کند.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی ، سردرد ، گرمازدگی در شرایط شدید و نارسایی اعضای بدن شود. کمبود آب مناسب نیز مانع بهبود می شود. در حقیقت ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به وخامت استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 در مصرف مایعات روزانه شما گنجانده شده است در حالی که سایر مواد مغذی را نیز ارائه می دهد که عملکرد را پشتیبانی می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

لطفا توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و همینطور است نه مناسب برای کسانی که از نظر پزشکی تشخیص عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به آب پنیر و شیر را دارند. با این حال ، اگر هنگام مصرف شیر ناراحتی معده دارید و هیچ گونه تشخیصی دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. به شما پیشنهاد می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز با یک فنجان کامل کار کنید و علائم GI خود را زیر نظر داشته باشید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • به عنوان میان وعده بعد از تمرین مصرف کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دو برای تجدید قوا بعد از تمرین مهم هستند. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک شده ترکیب کنید تا پروتئین بیشتری و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی دریافت کنید.
  • برای افزایش مواد مغذی به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر شب را هم بزنید
  • به عنوان پایه ای برای اسموتی صبحانه استفاده کنید
  • برای خوردن میان وعده قبل از تمرین ، همراه غلات یا موسلی بخورید
  • خامه زده شده A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

در صورت نیاز به افزایش عملکرد و اجتناب از ناراحتی های دستگاه گوارش ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید